יום שישי, 19.04.2024 שעה 23:30
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

חזיזה, אשכנזי ופלקושצ'נקו תורגלו בהרכב חיפה

שלושת הקשרים צפויים לעלות ב-11 של הירוקים ב-20:00 מול מורה, גם רז מאיר. בלבול: "מאמין בשלד, אך הסגל עוד לא הושלם", וגם: המסר של מנדז'ק

|
מקסים פלקושצ'נקו ויובל אשכנזי (רדאד ג'בארה)
מקסים פלקושצ'נקו ויובל אשכנזי (רדאד ג'בארה)

מכבי חיפה תתחיל הערב (חמישי) ב-20:00 את דרכה בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית, כשתארח באצטדיון סמי עופר את מורה הסלובנית למשחק ראשון מבין שניים. הקבוצה קיימה מסיבת עיתונאים לקראת הקרב החשוב, ולאחר מכן ערכה אימון. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי בערוץ ONE ובאתר.

24 שחקנים נטלו חלק באימון המסכם, ביניהם כאלה שלא ניתן יהיה לראות בסגל מול מורה, דוגמת סינטיהו סלליך (שנמצא בשלבים מתקדמים של חזרה למגרשים) וגם ניקיטה רוקאביצה ויאניק ווילדסחוט, שעדיין לא נמצאים בכושר משחק.

בלבול: "מוכנים למורה"

מאוחר יותר, מרקו בלבול תרגל את ההרכב למשחק, כשככל הנראה אין הפתעות מיוחדות. רז מאיר תורגל כמגן שמאלי בזמן שבקישור ניתן יהיה לראות את נטע לביא, מקסים פלקוצ'נקו ויובל אשכנזי. בחלק הקדמי ישחקו דולב חזיזה וירדן שועה. ההרכב המשוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי, רמי גרשון, עופרי ארד, רז מאיר, נטע לביא, יובל אשכנזי, מקסים פלקוצ'נקו, דולב חזיזה וירדן שועה.

בלבול אמר בפתיחת דבריו: “אנחנו ממשיכים עם השלד שבנינו בעונה שעברה. זה שלד של שחקנים צעירים. אמרתי לכל אורך הדרך שאני בונה תשתית לשנים הבאות. מחנה האימונים היה מאוד מוצלח, גם באוסטריה וגם בהולנד. באוסטריה עבדנו על הצד הפיזי ובהולנד על הצד הטקטי. עשינו שני משחקי אימון מאוד טובים. בגדול, אנחנו מוכנים למורה וזה מה שחשוב. אנחנו מרוכזים רק במשחק הזה”.

האם הוא מתרגש לקראת המשחק: “זה משחק ראשון של מכבי חיפה במסגרת אירופית בסמי עופר. אני מתרגש והשחקנים מתרגשים”.

יאניק ווילדסחוט באימון (רדאד ג'בארה)יאניק ווילדסחוט באימון (רדאד ג'בארה)

האם זה הסגל שהוא ציפה להיות איתו בשלב הזה של העונה: “זה ברור שעדיין לא השלמנו הכל. לא בונים ביום אחד קבוצה. אף קבוצה לא מוכנה בחודש יולי. השוק מאוד קשה בתקופה הזו. בכל זאת, אני כן מאמין בשלד שיש פה ומאמין בלקבל את ההחלטות בסבלנות. יש לי את הזמן ואת החזון שלי לבנות קבוצה שתהיה טובה לאורך כל העונה. יכולתי להביא 3-4 שחקנים עכשיו ולהגיד ‘הבאנו’, אבל זו לא המטרה. המטרה היא להביא שחקנים איכותיים”.

הקרב מול הסלובנים: “המשחק בבית שלנו וחשוב מאוד מבחינתנו לבוא מוכנים, נחושים ומרוכזים בכדי לנצח. מורה קבוצה מאוד מאורגנת טקטית ופיזית. ראינו אותם בכמה משחקי אימון. המטרה שלנו תהיה ללחוץ אותם מההתחלה ולנצח את המשחק בבית. נעשה הכל כדי לנצח במשחק הראשון ולעלות לשלב הבא במשחק השני. אנחנו יודעים מה נקודות החוזקה של מורה. יש להם קישור מצוין וחלוץ טוב. נתכונן אליהם, אבל אנחנו רוצים לכפות עליהם המשחק שלנו ולשחק בסגנון שלנו. אני מאמין שזו הדרך כדי לנצח את המשחק הזה”.

איקוום אוטין באימון (רדאד ג'בארה)איקוום אוטין באימון (רדאד ג'בארה)

האם שלד הצעירים יכול להצליח לעבור את מורה: “אני סומך עליהם מאוד. הם מאפשרים לי זמן כדי לקבל החלטות ולבחור את הזרים והשחקנים שיצטרפו בהמשך. אני סומך עליהם שיעשו את העבודה וראיתי את זה גם במחנה האימונים”.

מה המסר שלו לאוהדים: “המסר שלי לאוהדים שהם ייראו קבוצה נחושה, רעבה ושנותנת הכל על המגרש. הם ראו את זה בחצי שנה האחרונה שהייתי פה, הם נהנו מהקבוצה. זה נכון שעוד לא השלמנו את הסגל, אנחנו עובדים סביב השעון כדי להביא שחקנים. השוק עדיין לא פתוח בתקופה הזו, שחקנים מחכים להצעות ולא ממהרים לחתום. יש לנו את הסבלנות כדי להעמיד קבוצה טובה שהם יאהבו לראות. את מכבי חיפה שכולם מכירים”.

מרקו בלבול (רדאד ג'בארה)מרקו בלבול (רדאד ג'בארה)

החסרונות בסגל והמטרות בליגה: “יהיה לנו עוד מספיק זמן לדבר על מה שיהיה בליגה. אני עוד אדבר על המטרות של מכבי חיפה, אבל כרגע אנחנו מרוכזים רק במשחק מול מורה ולא עוסקים בשמות כאלה באחרים. אחרי שנשלים את המשימה של הבנייה נדבר על הכל”.

האם הוא שלם עם הקבוצה שיש לו היום: “זה ברור שהסגל לא הושלם ואנחנו מחפשים עוד כמה שחקנים שבאמת יוסיפו לנו איכות, איזון וניסיון, כי יש לנו סגל מאוד צעיר. נשלים את המשימה. כרגע, אני מרוצה מאוד מהשלד שלי. זה שלד שבנינו להרבה שנים, אנחנו מאמינים בו והוא אמור להוביל את מכבי חיפה בשנים הבאות. אני אדם מאוד יסודי ויש לי את הסבלנות כדי להביא את השחקנים הנכונים”.

מאמן הכושר החדש, ניאל קלארק (רדאד ג'בארה)מאמן הכושר החדש, ניאל קלארק (רדאד ג'בארה)

מינויו של גל אלברמן לעוזר המאמן: “כשהגעתי למכבי חיפה מיד הצעתי לו להצטרף לצוות. יש לו הרבה מה לתרום מהניסיון שלו כשחקן ויש לו אישיות חיובית”.

הקפטן, נטע לביא, אמר: “היה לנו מחנה אימונים ארוך, אבל מצוין. היה לנו שבוע באוסטריה שעבדנו בו על הקטע הפיזי בצורה קשה וטובה. הדבר החשוב ביותר שיצא ממחנה האימון הוא שרואים שיש כאן חדר הלבשה אחד. כולנו ביחד. מבחינה חברתית המחנה היה מצוין ונהנינו אחד מהשני. אנחנו לא מתעסקים במה אומרים, אלא רק במשחק. יש צוות שלם במכבי חיפה שרואה את הקבוצה היריבה ואנחנו מתכוננים למורה כמו לכל קבוצה”.

גל אלברמן (רדאד ג'בארה)גל אלברמן (רדאד ג'בארה)

האם אפשר להבטיח שלא יחזור מקרה נומה קאליו: “אנחנו הולכים לראות קבוצה על המגרש מאוד רעבה ונחושה. הקבוצה למדה, לומדת ומשתפרת ואנחנו רוצים לשחק כדורגל נכון, יפה והתקפי”.

מה התפקיד שהוא הכי אוהב לשחק בו: “איפה שהמאמן ישים אותי אני אנסה לעזור לקבוצה בצורה הטובה ביותר. זה טוב שאני יכול לשחק בכמה תפקידים ולתת אופציות למאמן. אני מנסה להשתפר בכל תפקיד”.

נטע לביא במסיבת העיתונאים (רדאד ג'בארה)נטע לביא במסיבת העיתונאים (רדאד ג'בארה)

המסר שלו לאוהדים בעקבות חוסר הוודאות הנוכחי: “כמו שאמרתי, הקבוצה הזו מאוד רעבה ונחושה. אני כשחקן לא מתעסק באת מי יביאו ואת מי לא יבואו. אני חושב שלכל מי שיבוא יהיה קל להתחבר אלינו כי חדר ההלבשה מאוד חברי. גם אם יביאו בסוף הקיץ שחקנים, זה לא נורא”.

האם הוא מודע לציפיות סביבו בתור קפטן שאמור להנהיג: “אני לא מסתכל על עצמי יותר כילד. אני כבר ארבע שנים בבוגרים, חוויתי עליות וירידות. אני מכיר את המועדון, אני כאן מגיל 13 ומבין את הציפיות של המועדון. זה לא מלחיץ אותי. תמיד אעשה מאה אחוז ואתן הכל, אני מקווה שזה יעזור לקבוצה. יש כאן ציפיות מכולם. גם אם אני עם סרט הקפטן וגם אם לא, כולם צריכים להנהיג. אני מודע לזה שאני צריך להנהיג וזה בסדר גמור”.

שחקני מכבי חיפה באימון (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי חיפה באימון (רדאד ג'בארה)

עד כמה גל אלברמן עזר לו: “אני מאוד מעריך את גל והדעות שלו. שאלתי אותו לא מעט שאלות כי אני יודע שיש לי הרבה מה ללמוד ממנו. עכשיו כשהוא עוזר מאמן הוא יכול לעזור לכולם ולכל הצעירים שנמצאים פה. זה חשוב מאוד שהוא במועדון”.

בתוך כך, ג’ורג’ מנדז’ק, הקשר הקמרוני ששיחק בקבוצה בעונה החולפת ומי שעתידו במועדון הירוק לוט בערפל, תמך בחבריו מהכרמל והעלה לאינסטגרם פוסט ובו כתב: “הלב שלי איתכם”.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

All my heart is with you for tomorow @maccabihaifafc #yallamaccabi #yarokole ??????#europaleague

A post shared by ZEZECK LE14 ???? (@14_georgesmandjeck_off) on

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */