יום חמישי, 18.04.2024 שעה 05:23

תאבד את הפסגה? אוסקה הפסידה בברמינגהאם

היפנית, 1 בעולם, נכנעה 6:2 ו-6:1 לפוטינצבה בסיבוב ה-2. בגברים: פדרר גבר על טסונגה בהאלה, ניצחון כפול לציציפאס בקווינס. ניצחון לעוליאל בנתניה

|
נאומי אוסקה (רויטרס)
נאומי אוסקה (רויטרס)

האם נאומי אוסקה בדרך לאבד את המקום הראשון בעולם? היפנית, שכבשה את הפסגה אחרי שזכתה בשתי תחרויות גראנד סלאם ברצף, נוצחה היום (חמישי) אחרי הופעה כבויה בסיבוב השני של טורניר ברמינגהאם על ידי יוליה פוטינצבה הקזחית 6:2 ו-6:1 אחרי שעה ושמונה דקות בלבד. 

השם החם של הטניס העולמי, אשלי בארטי האוסטרלית אלופת הרולאן גארוס, ממשיכה לנצח מאז והרשימה גם כן בשמינית הגמר כשגברה על ג'ניפר בריידי האמריקנית 3:6 ו-1:6. במידה שבארטי תזכה בטורניר היא תעלה למקום הראשון על חשבונה של אוסקה.

יוליה פוטינצבה (רויטרס)יוליה פוטינצבה (רויטרס)

עוד בטורניר, יוליה גרגאס הגרמניה המשיכה לרבע הגמר אחרי 4:6 ו-3:6 על יבגניה רודינה מרוסיה. ברמינגהאם נעבור למיורקה, שם נגמר הקאמבק של מריה שראפובה כשנוצחה על ידי המדורגת 1 בטורניר ואלופת ווימבלדון 2018, אנג'ליקה קרבר, 2:6 ו-3:6 בתוך כשעה וחצי. שראפובה חזרה ביום שלישי למגרשים אחרי 4 חודשי היעדרות וניצחה בסיבוב הראשון, אך כאמור חלקה בטורניר הסתיים.

אמנדה אניסימובה בת ה-17, שהגיעה עד חצי גמר הרולאן גארוס, עלתה אף היא לרבע הגמר כשניצחה 2:6 ו-4:6 את אליז קורנה הצרפתיה.

בטורניר האלה בגברים, רוג'ר פדרר שרד משחק צמוד שארך כשעתיים ורבע  מול ג'ו וילפריד טסונגה הצרפתי(77) וגבר עליו 6:7(5), 6:4 ו-5:7. יריבו הבא של פדרר יהיה רוברטו בטיסטה אגוט הספרדי. כמו כן, המדורג שני, סשה זברב, גבר על סטיב ג'ונסון 3:6 ו-5:7. מתאו ברטיני האיטלקי ממשיך ברצף הניצחונות וגבר על בן ארצו אנדראס ספי 6:4, 3:6 ו-2:6.

מריה שראפובה מאוכזבת (רויטרס)מריה שראפובה מאוכזבת (רויטרס)

בטורניר קווינס בלונדון נאבקים בגשם ושוחקו משחקים מהסיבוב הראשון והשני. המדורג 1 סטאפנוס ציציפאס היווני השלים נצחון כפול, על קייל אדמונד הבריטי בסיבוב הראשון 3:6 ו-5:7 ועל ג'רמי שארדי הצרפתי 6:4, 6:7(0) ו-6:7(4).

ז'יל סימון הצרפתי הדיח את המדורג 2 קווין אנדרסון בשמינית הגמר 1:6, 6:4 ו-4:6. דייגו שוורצמן הארגנטינאי ניצח את המדורג 5 מרין ציליץ הקרואטי 4:6 ו-4:6. ניקולס מהוט הצרפתי הפתיע את סטן ואוורינקה המדורג 7, 6:3, 5:7 ו-6:7(2).

שי עוליאל ברבע הגמר בנתניה

התקיימו משחקי שמינית הגמר בשתי התחרויות הבינלאומיות, לגברים ולנשים, המתקיימים במועדון הטניס מכבי נתניה, לכבוד איבור ברקה, כאשר שני ישראלים ושלוש ישראליות העפילו לרבעי הגמר.

המדורג 4 בטורניר, שחקן דייויד סקווד, ישי עוליאל, עבר בדרבי ישראלי את יאשה זמל לאחר שהוליך 6:3, 2:6, 1:4 כשזמל פרש. עוליאל ישחק ברבע הגמר מול אריק קריפאלדי האיטלקי המדורג 7. אור רם-הראל (6) ניצח 2:6 3:6 את הוגו שוט הצרפתי וישחק מול ולאדיסלאב אורלוב האוקראיני (3) שגבר 2:6, 6:4, 1:6 על הישראלי רן עמר. אלון אליה נוצח 6:4 7:5 ע"י הברזילאי ז'ילברט קליאר ג'וניור שזכה השבוע בטורניר עכו, ג'ורדן חסון נוצח 6:7, 6:1 6:4 ע"י נח שכטר מארה"ב.

ישי עוליאל (משה חרמון)ישי עוליאל (משה חרמון)

בטורניר הנשים יתקיים ברבע הגמר דרבי ישראלי בין לינה גלושקו לשחר בירן. גלושקו גברה 1:6 4:6 על ניקול נדל ובירן ניצחה 6:2, 5:7 5:7 את יבגניה לבשובה מרוסיה. ניקול חירין ניצחה 4:6 1:6 את קריסטין יונס, בעוד דרבי ישראלי, ותשחק מול איבטה דפקוטה מליטא. שלי ברזניאק, יובל קרן וירדן אקלר נוצחו בשמינית הגמר.

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */