יום חמישי, 28.03.2024 שעה 13:10

"ייסורי ה-VAR של אנגליה", "אכזרי כבוהן"

בממלכה כואבים את ה-3:1 להולנד ומתרכזים בשער שנפסל להם, אך מאשימים את ההגנה: "טעויות מגוכחות גרמו להפסד". סטרלינג: "אלו דברים שנענשים עליהם"

|
אתר הספורט ONE
אתר הספורט ONE

רק לפני שבוע היא נגעה בשמיים, כשלא פחות מארבע קבוצות ייצגו אותה בגמרי ליגת האלופות והליגה האירופית, אך אמש (חמישי) הממלכה המאוחדת התעוררה מן החלום וחזרה שוב אל אותן תחושות האכזבה שרצתה לשכוח, אחרי שנבחרת שלושת האריות הפסידה 3:1 בחצי גמר ליגת האומות להולנד.

נכון, זה לא אסון כפי שזה נשמע, אך באנגליה כמו באנגליה, כל הפסד של הנבחרת הלאומית הוא נפילה כואבת ופגיעה משמעותית באגו. החבורה של גארת’ סאות’גייט, שבשנתיים האחרונות רשמה התקדמות יוצאת מן הכלל תחת המאמן בן ה-49, הגיעה פעם נוספת למעמד מכובד מאוד בדמות חצי הגמר, אך בדומה למקרה לפני שנה מול קרואטיה במונדיאל, גם הפעם לא הצליחה להתעלות ונכנעה לנבחרת האורנג’, שגם היא הייתה רחוקה מלהרשים ואף כמעט ובעטה בדלי בעצמה, אך לבסוף ידעה לנצל את הטעויות של האנגלים ולהבקיע.

שחקני נבחרת אנגליה מאוכזבים (רויטרס)שחקני נבחרת אנגליה מאוכזבים (רויטרס)

ואילו טעויות הם עשו. אחרי שכבר הובילה 0:1 משער של מרקוס רשפורד בפנדל, הנבחרת מהאי הבריטי הייתה יכולה לעלות ליתרון נוסף אחרי השוויון של מתיאס דה ליכט, וגם כמעט עשתה זאת כשג’סי לינגארד המחליף כבר מצא את הרשת, אך השער נפסל לאחר בדיקה חוזרת ב-VAR בטענת נבדל קטנטן של קשר מנצ’סטר יונייטד, כשהתשובה של ההולנדים לא איחרה לבוא ובהארכה שתי טעויות של ג’ון סטונס ורוס בארקלי איפשרו לקווינסי פרומס להכריע את ההתמודדות.

בעיתוני הממלכה כמובן לא חסו על הנבחרת שלהם בביקורות, אך גם ידעו להפנות חלק מהאחריות ל-VAR על פסילת השער של לינגארד. בשער ה’טלגראף’ נכתב: “ייסורי ה-VAR של אנגליה שלחו את הנבחרת להארכה כששער של לינגארד נפסל”. ב’דיילי סטאר’ התייחסו גם כן להחלטת הווידאו כשעל שערם נכתב: “אכזרי כבוהן”, על הנבדל הקטנטן שלולא הטכנולוגיה כנראה לא היה נשרק. ב’טיימס’ בחרו במונח גדול יותר כשכתבו: האסון של אנגליה” והוסיפו: “טעויות מגוכחות של סטונס ובארקלי נתנו במתנה את הניצחון להולנדים עם עוד שברון לב לסאות’גייט בחצי הגמר”.

קייל ווקר דוחק את הכדור לשערו הוא (רויטרס)קייל ווקר דוחק את הכדור לשערו הוא (רויטרס)

מאמן הנבחרת, גארת’ סאות’גייט, הסביר במסיבת העיתונאים: “כשאתה עייף טעויות קורות, והיום אלו היו מסירות שהשחקנים שלנו יכולים לתת ללא בעיה. אני חושב שמאוד חשוב שנקום מזה מהר. הימים הקרובים יהיו כואבים אחרי הפסד במעמד כמו חצי הגמר, אבל אנחנו נהיה חזקים יותר מהניסיון הזה”.

ראחים סטרלינג, שענד את סרט הקפטן של הנבחרת לראשונה בקריירה, אמר בסיום: “לקראת סיום 90 הדקות אני חושב שהיינו טובים יותר אבל עשינו טעויות טיפשיות שבסוף נענשים עליהן. עלינו עם כמה שחקנים חדשים היום כי היו כאלה שלא יכלו לשחק, אבל מי שעלה נתן הכל, זה לא נועד לקרות”. חלוץ הנבחרת וטוטנהאם, הארי קיין, הוסיף: “זו אכזבה ענקית, במיוחד אחרי שהיינו ביתרון. אנחנו נלמד מהטעויות האלו כמו שקבוצה צריכה לעשות כי זו הדרך שבה אנחנו רוצים לנהוג. ה-VAR נמצא שם בשביל רגעים כמו שהיו היום, אני בטוח שהשופטים צדקו”.

ראחים סטרלינג מאוכזב (רויטרס)ראחים סטרלינג מאוכזב (רויטרס)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */