יום שלישי, 19.03.2024 שעה 09:31

דורית כהן: מצטמררת מחדש כל פעם שיש אירוע כזה

המשחק המסורתי לזכר אבי כהן ז"ל נערך בהשתתפות שחקני עבר רבים, כולל יוסי בניון, איציק זוהר, דוד רביבו וגיא צרפתי. תמיר כהן: "עדיין חי את הכאב"

|
דורית כהן עם השחקנים (אבי רביבו)
דורית כהן עם השחקנים (אבי רביבו)

משחק הכדורגל המסורתי לזכרו של כדורגלן העבר האגדי אבי כהן ז”ל נערך הערב (חמישי), בפעם הרביעית, באצטדיון גרונדמן ברמת השרון, העיר בה התגורר. המסורת המכובדת  נשמרה כאשר באירוע השתתפו קבוצת הוותיקים של מכבי תל אביב, שחקני עבר נוספים ואף מנהלה המקצועי של בית”ר ירושלים, יוסי בניון, שעלה על הדשא פעם נוספת מאז הודיע על פרישה כדי לכבד את זכרו של כהן ז”ל.

שחקני העבר של מכבי ת”א הופיעו כולם עם הספרה 5 על גבם, אותה ספרה איתה שיחק אבי כהן ז”ל. בין היתר, שיחקו על המגרש במדים הללו יוסי בניון, איציק זוהר, אמיר שלח, דוד רביבו, גיא צרפתי, מאיר מליקה, עמיר תורג’מן, אורן זיתוני, יעקב הלל וגם בנו של אבי, תמיר, שלבש את חולצתו עם הכיתוב “אביל’ה”.

יוסי בניון במשחק לזכרו של אבי כהן ז"ל

תמיר כהן התרגש מהאירוע ואמר: “זה מאוד מיוחד ומשמח, אך עם זאת מאוד מצער ועצוב. יש המון שמות מהספורט הישראלי שבאו לעשות כבוד לאבא ועם כל הגאווה שזה יוצר, זה גם כואב כי זה לזכרו ולהנצחתו. אני עדיין חי את הכאב, גם היום. כל אחד חי את זה בצורה אחרת, כל אחד מספר זיכרון או סיפור שהיה עם אבא, אבל מנסים להמשיך לחיות ולעשות דברים יפים למענו. המשחק הזה זו מסורת של ארבע שנים ויפה לראות את כולם תומכים ורוצים שיהיה משחק כזה. כל הכבוד לכל מי שהגיע ועבד מאחורי הקלעים כדי שזה יצליח”.

איציק זוהר (אבי רביבו) איציק זוהר (אבי רביבו)
תמיר כהן ועומר פרץ עם יוסי בניון (אבי רביבו) תמיר כהן ועומר פרץ עם יוסי בניון (אבי רביבו)

מול הקבוצה בצהוב הופיעו בין היתר עומר גולן, יעקב אקהויז, אורן ניסים ושוקי נגר, שהתאגדו תחת קבוצת “ליגה משלנו”. כמו כן, באו לכבד בנוכחותם גם שמות כמו אבי נמני, מוטל’ה שפיגלר, משה סיני, מוצי ליאון, ג’ורג’ בורבה, אורי סלימאן, צביקה רוזן, ויקי פרץ, בני טבק, עודד מכנס, יובל נעים ושרון מימר. על הפקת האירוע עמלו גבי לסרי ואורי משיח.

גיא צרפתי עם הכדור (אבי רביבו) גיא צרפתי עם הכדור (אבי רביבו)
תמיר כהן (אבי רביבו) תמיר כהן (אבי רביבו)

השנה ימלאו תשע שנים ללכתו של אבי כהן ז”ל. אלמנתו, דורית כהן, אמרה: “כל דבר שעושים לזכרו של אבי זה מכובד, מרגש וראוי. השנה אנחנו עושים זאת ברמת השרון, העיר בה עברנו לגור אחרי שחזרנו מליברפול, וזו מחווה מדהימה. אבי היה האהוב שלנו, תודה על הזכות שהייתה לי לחיות לצידו במשך 32 שנה. אני מתגעגעת אליך ואני מצטמררת בכל פעם מחדש שאנחנו עושים אירוע שכזה”.

דורית כהן (אבי רביבו)דורית כהן (אבי רביבו)

במשחק עצמו, שנמשך 60 דקות, קבוצת “ליגה משלנו” עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-19, כאשר איתן פריינטה הגביה כדור מאגף ימין לאורן ניסים, שכבש בנגיחה ממרכז הרחבה. בדקה 35 עומר גולן עשה פעולה דומה כשקבע 0:2. כעבור שלוש דקות, ירון דרורי צימק ובדקה ה-60 יוסי בניון השווה ל-2:2 במהלך כדורגל נהדר.

אסור לפספס
נגןהצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
הצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
נגןהסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
הסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
נגןספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
ספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
נגןחלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
חלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
/* LAST / NEXT ROUNDs */