יום שישי, 19.04.2024 שעה 11:51
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

דראפיץ': לא יודע אם אנחנו בכלל מוכנים לאירופה

מאמן נתניה לא לחוץ לפני משחק נעילת העונה מול מכבי חיפה: "עדיין בעיצומו של תהליך, כשנסתכל אחורה נגיד שזו העונה הטובה ביותר שלנו מאז שהגעתי"

|
סלובודן דראפיץ' (רדאד ג'בארה)
סלובודן דראפיץ' (רדאד ג'בארה)

אחרי שנגעה בגביע המדינה ופספסה אותו בדו קרב פנדלים, מכבי נתניה חייבת לתת פוש אחד אחרון ולנסות בכל זאת להגיע לאירופה דרך הליגה, כשהיא יכולה לסיים במקום השלישי ואפילו השני אם תנצח ביום שבת (20:00) את מכבי חיפה במשחק שינעל את עונת 2018/19 בליגת העל.

מאמן מכבי נתניה, סלובודאן דראפיץ׳ אמר במסיבת העיתונאים לפני המפגש החשוב מול הירוקים: ״אנחנו רוצים ליהנות ממה שאנחנו עושים, סבלנו קצת אחרי הגמר ולא התאוששנו מזה גם כששיחקנו בליגה מול בני יהודה. בהחלט המשחק הזה מאוד חשוב ואנחנו רוצים להגיע אליו מוכנים, חשוב בעיקר לדרך שלנו, פחות למועדון ולעלייה לאירופה כי אנחנו עדיין בעיצומו של תהליך קצר, רק של שלוש שנים, אז אני לא יודע אם אנחנו עוד בכלל מוכנים לאירופה. אין ספק שאנחנו רוצים להגיע העונה כמה שיותר רחוק בזכות היכולת הפנטסטית שהצגנו״.

דראפיץ: זה נראה כמו שהלכנו לים כבר

סיכום העונה: ״כרגע אנחנו מאוד מאוכזבים, רצינו לנצח את הגמר ורצינו לסיים מקום שני בליגה. אבל לא חשוב איך יסתיים המשחק בשבת, כשנסתכל אחורה עוד שבוע – שבועיים נגיד שזו העונה הטובה ביותר של מכבי נתניה בשלוש שנים האחרונות מאז שהגעתי לקבוצה. עלינו ליגה, עשינו פלייאוף עליון וקידמנו הרבה שחקנים טובים שמכרנו והכניסו כסף למועדון, אבל זו העונה הטובה ביותר שלנו מבחינת יכולת. כרגע אנחנו נמצאים במין מועקה, אבל כל יום שעובר אתה מרגיש גאווה של מועדון על איך שנראינו ושיחקנו העונה״.

מכת הפציעות של הקבוצה: ״כל השנה סבלנו מפציעות, כמעט כל שבוע אנחנו מדברים איתי על השחקנים הלא כשירים. אבל ניצחנו את הפועל באר שבע בלי פאטוס בצ׳יראי, ולאחר מכן הסתדרנו גם בלי גיא מלמד, יש לנו סגל יציב וטוב. הרבה שחקנים צעירים רוצים להוכיח את עצמם, ונעשה הכל כדי לעבור גם את המכשול הזה ביום שבת״.

פאטוס בצ'יראי (ניסן עייש)פאטוס בצ'יראי (ניסן עייש)

היריבה בשבת: ״אני חושב שמכבי חיפה מגיעה למשחק הזה ביותר לחץ מאיתנו, הם חייבים את אירופה. כמו שהם התבטאו שזה מועדון שמתאים את עצמו לאירופה, ומשקיעים הרבה כספים לטובת זה, הם רגילים להיות באירופה ומכוונים לשם בכל עונה. אנחנו הולכים לשחק כדורגל, להציג את הכדורגל הטוב שלנו, אנחנו רוצים שהקהל ייהנה. אין פייבוריטיות בליגה שלנו, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה, והוכחנו זאת לא פעם העונה. אנחנו מצפים לאווירה טובה בשבת ושהמגרש יהיה מלא, משחק אחרון של העונה ואנחנו רוצים לסיים אותה בצורה טובה עם ניצחון שייקח אותנו למקום השני, יחד עם גמר הגביע שהגענו זה יהיה סיום סופר מוצלח לעונה הטובה שלנו״.

תחושה אישית לאחר הפסד הגביע: ״לא הסתובבתי ברחוב אחרי ההפסד בגמר הגביע, ראיתי הרבה פרצופים מאוכזבים וילדים בוכים, וזה קשה. אבל זה יעבור וכמו שאמרתי עוד שבוע שבועיים נסתכל אחורה וניזכר בגמר הגביע ובפנדל המוחמץ של השחקן עם ההתקדמות הכי גדולה שלנו העונה, גבי קניקובסקי, שעד היום לא התאושש מזה, אבל עדיין אנחנו חייבים להיות גאים מהדרך הזאת שעשינו בגביע״. 

גבי קניקובסקי (עמרי שטיין)גבי קניקובסקי (עמרי שטיין)

תחושות בקבוצה: ״חדר ההלבשה באותה אווירה שנמצא לפני כל משחק העונה. ככה זה בכדורגל, הרימו אותנו יותר מדי גבוה, אמרו שאנחנו חייבים לנצח את הגמר. יכול להיות שההרמה הזאת כבר הלחיצה את השחקנים והם לא עמדו בלחץ, ובאמת נראינו לא טוב. לפעמים צריך גם להוריד קצת, כדורגל הרי זה פאן, לא לשכוח. אנחנו צריכים לבוא למשחק הזה וליהנות, כשהקבוצה שלי נהנית מכדורגל היא מאוד מסוכנת״.

הסגל לעונה הבאה: ״קשה לדעת, כל יום יכולות להיות הפתעות במכבי נתניה, כמו עם דיא סבע שאחרי שלושה מחזורים נמכר. אנחנו לא יכולים לעמוד מול הכסף הגדול של הקבוצות הגדולות ואירופה. אני יודע שלבצ׳יראי יש חוזה לעונה הבאה, שוחחנו לפני שהוא טס לאשתו למונטנגרו והוא יישאר איתנו לעוד עונה עם אופציה לשנתיים. אנחנו גם במשא ומתן עם טים הויבך על חוזה לשנתיים. לא יודע לגבי עלי מוחמד, עדיין אין לו הצעות אבל אני מקווה מאוד שימשיך איתנו, אבל צריך להיות מוכנים לכל תרחיש”.

טים הויבך עם הכדור (חגי מיכאלי)טים הויבך עם הכדור (חגי מיכאלי)

רכש: “אנחנו רוצים עוד להתחזק אבל לא מתכננים איזושהי מהפכה גדולה בסגל כמו בשנים האחרונות, אבל רוצים לחזק נקודות מסוימות בגלל הסגל הקצר שלנו, הרבה פעמים במשחקים מכריעים כמו בשבת חסר לנו איזה שחקן או שניים שיחפו על הפצועים ויעשו את ההבדל. אבל זו הקבוצה, תזכרו שלפני 3 שנים לא היה פה שום דבר, אני מאמין שכל שנה שתעבור מכבי נתניה תשתפר ותתחזק ואז נוכל להילחם חזק על תארים״.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */