יום שלישי, 16.04.2024 שעה 11:23
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

המטרות של בית"ר: עטר ושלושה זרים חדשים

חוגג סימן את חלוץ מכבי ת"א והציב מטרה: "אין סיבה שלא ניתן להם פייט", אחרי ה-1:2 על אתלטיקו. מסתמן: רוני לוי ימונה כמאמן. וגם: המנצח הגדול

|
משה חוגג, דודו גורש, יוסי בניון ועידן ורד (חגי מיכאלי)
משה חוגג, דודו גורש, יוסי בניון ועידן ורד (חגי מיכאלי)

זהו, עונת 2018/19 של בית״ר ירושלים הסתיימה רשמית. במשחק מרהיב מול אתלטיקו מדריד לעיני כ-28,500 אוהדים, עם ניצחון 1:2 באצטדיון טדי מצמד של מאור בוזגלו ובמועדון הירושלמי סיכמו את אירועי 24 השעות האחרונות: ״זה עושה חשק להגיע למעמדים האלה גם במסגרות רשמיות, ולא רק במשחקי ידידות״. 

עכשיו מתחילה העבודה האמיתית של יוסי בניון שצריך בשיא המרץ לבנות את הקבוצה לעונה הבאה. על פי המסתמן, בתחילת חודש יוני יכריזו בבית״ר על רוני לוי כמאמן החדש. למרות ניסיונות לחפש מאמן זר, על פי גורמים בבית וגן, האקס יחזור אל הקווים בטדי ויהיה המאמן הראשון בעידן המקצועי של בניון. 

קלינגר: דייגו סימאונה לא אוהב להפסיד

בית״ר הודיעה רשמית על מימוש האופציה של אופיר קריאף, בעוד טל כחילה לא ימשיך וינסה לצאת לשחק בחו״ל - בקפריסין או ברומניה, כשגם בארץ יש לו מספר אופציות בליגת העל. אפונסו טיירה צפוי לעזוב, כאשר משה חוגג רמז לגבי עתידו כאשר אמר: ״מלבד אנטואן קונטה ופרדי פלומין אין לנו זרים איכותיים״. אנתוני אנאן ומיחאי וודוץ קיבלו הודעה שהם לא ממשיכים, אור אינברום ממתין להחלטה האם יש כוונה לרכוש את כרטיס השחקן שלו מגנט - והסיכויים לכך נמוכים. 

חוגג התייחס לבניית הקבוצה בעונה הבאה: ״החלום להיפגש עם אתלטיקו בליגת האלופות ולא במשחק ידידות, יחד עם זאת לא ביישנו את הפירמה, יש לנו כמה שחקנים שיכולים לשחק באירופה כמו קינדה, פלומין, קונטה, קלטינס שהיה מצוין, יש לו אופי ויכולות אדירות. אנחנו חייבים להיות באירופה, בית״ר זו לא קבוצה של פלייאוף תחתון, בית״ר חייבת להיאבק על תארים ולהיות באירופה והיא תהיה. תהיה לנו קבוצה טובה בעונה הבאה, אין לי ספק בכך, אנחנו נתמקד בחיזוק איכותי בזרים. נתחזק במגן שמאלי, קשר אחורי וחלוץ”.

טל כחילה. נפרד מבית"ר ירושלים (חגי מיכאלי)טל כחילה. נפרד מבית"ר ירושלים (חגי מיכאלי)

“עם כל הכבוד למכבי תל אביב, אני לא רוצה סיבה שלא ניתן פייט בעונה הבאה. לא באתי לשנה, הפקנו לקחים מהעונה החולפת, אין לי אג’נדה לבזבז כסף, ננסה להגיע לשחקנים שלא בהכרח עולים מיליונים. עם סקאוטינג נכון אפשר למצוא שחקנים איכותיים, אם נתניה ובני יהודה יכולים אז גם אנחנו יכולים. אלירן עטר שחקן מצוין ויש עוד כמה ישראלים טובים ואנחנו נתחזק, יגיעו שחקנים טובים לבית״ר בעונה הבאה״. 

בנוגע למאור בוזגלו שכבש צמד אתמול מול אתלטיקו, בית״ר תגיש לקשר הצעה כספית דומה לזו שקיבל העונה (סביב ה-200 אלף דולר לעונה) והכדור יעבור למגרש של האבא יעקב, שיצטרך לקבל החלטה האם לקבל את ההצעה הזו או לפנות לכיוונים אחרים שכן השחקן הוא למעשה שחקן חופשי. 

מאור בוזגלו בסיום. יקבל את ההצעה של בית"ר ירושלים? (חגי מיכאלי)מאור בוזגלו בסיום. יקבל את ההצעה של בית"ר ירושלים? (חגי מיכאלי)

בסיום המשחק שחקני בית״ר יצאו מרוצים ומסופקים. פרדי פלומין הוא זה שבסופו של דבר לקח את החולצה המבוקשת של אנטואן גריזמן, קריאף החליף חולצה עם קוקה, ובוזגלו דווקא החליט להחליף חולצה עם דודו גורש שפרש ממשחק פעיל. דוד קלטינס שהרשים והיה מהמצטיינים בקבוצה הרגיש לא בנוח עם הפציעה של דייגו קוסטה. ״התביישתי ללכת אליו, אני לקחתי את הכדור, זה לא היה מכוון, זה היה מקרי, אני מצטער מאוד, אולי סימאונה שאוהב אגרסיביות שם לב לזה (צוחק), מגיע לקהל שלנו לחוות משחקים כאלה גם כמשחקים רשמיים באירופה. זה נותן כוח משחק כזה ואני מקווה שבעונה הבאה ניתן הכל בשבילם. החלום שלי לצאת לאירופה, אני מקווה שמשחק כזה יעזור לי״. 

דן איינבינדר הוסיף: ״זה עכשיו סוף עונה, אנחנו רוצים לנוח, עברנו עונה לא קלה עם כמה אכזבות, נחזור חדשים לעונה הבאה. המשחק עושה לנו חשק, ראיתם את הקהל ממלא את טדי, כשטדי מלא אנחנו חזקים יותר ונקווה שבעונה הבאה ניתן לאוהדים שלנו סיבות טובות למלא אותו שוב ושוב. הקבוצה חשובה לי, כל הדברים שעשיתי לאורך כל העונה גם אם הם יצאו לא טוב, באו ממקום של אכפתיות, ממקום טוב במטרה להרים את הקבוצה, ניסיתי לעשות את המיטב״. 

דויד קלטינס. הצליח להרשים את סימאונה? (חגי מיכאלי)דויד קלטינס. הצליח להרשים את סימאונה? (חגי מיכאלי)

איתמר ניצן המשיך: ״נהנו מכל רגע, עשיתי את המקסימום שלי העונה, היה נחמד אם הייתי עוצר את הפנדל של גריזמן. אני שחקן בית״ר, יש לי חוזה לעונה הבאה, עברתי עונה ארוכה, תמיד האמנתי בעצמי ועליתי על דרך המלך. המטרה שלנו בעונה הבאה להגיע הכי רחוק שאפשר, אנחנו יוצאים לחופש, שנה הבאה אלוהים גדול״. 

טל בן חיים התייחס לעימותים עם קוסטה ומוראטה: ״זה חלק מהמשחק, לא היה שום דבר מיוחד, חבל לדבר על דברים כאלה, העיקר שהקהל נהנה, זו הייתה חוויה של כדורגל גם לקהל וגם לחבר׳ה הצעירים של בית״ר שטעמו רמה אחרת של כדורגל. מקווה שזו תהיה מסורת. ניקח מהמשחק אתמול את המחויבות שהפגנו ועם זה נגיע לתחילת העונה הבאה. אלירן עטר שחקן מצוין, כל אחד היה רוצה שחקנים טובים בקבוצה שלו, יש לנו צוות מנוסה שיידע להביא את השחקנים המתאימים לקבוצה. הקהל מבחינתנו השנה נתן תצוגות למרות האכזבות, שנה הבאה נשמח אותם יותר״.

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */