יום שבת, 20.04.2024 שעה 16:14
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

קלינגר: עד אשדוד בניון שחקן שלי ומשחק תחתיי

מאמן בית"ר ירושלים בחניכת אצטדיון בבית שמש: "לא שוחחנו על העתיד שלי. היה לי כיף פה ומה שיקרה יקרה לטובה". חוגג "בעט" בישבנו של פלומין - וכבש

|
ניר קלינגר (אורן בן חקון)
ניר קלינגר (אורן בן חקון)

בית״ר ירושלים הגיעה היום (רביעי) לחנוך את האצטדיון העירוני החדש בבית שמש במשחק מול שחקנים שגדלו בעיר וביניהם, שחקן העבר ומנהל בית הספר לכדורגל של הקבוצה בעיר, אופיר עזו.

המאמן ניר קלינגר, שחזר לאחר ההיעדרות שנכפתה עליו בעקבות הצנתור שעבר בלבו, סיפר: “ברוך השם אני מרגיש טוב, שמח לחזור. אנחנו שמחים לחנוך את המגרש פה ולפתח את שיתוף הפעולה עם בית הספר לכדורגל שיש לנו כאן, זה חשוב מאוד שבית״ר זורעת זרעים ושורשים בכל מקום שאפשר כדי להביא שחקנים צעירים למועדון, קיבלו אותנו נהדר פה״.

ההיעדרות: “נעדרתי לתקופה של חודש ימים, אמנם לא הייתי נוכח פיזית, אבל תמיד הייתי מאחור עם ניסן יחזקאל, הצוות והשחקנים, אז שום דבר לא השתנה יותר מדי ונמשיך להתנהל במתכונת הזאת כי זה טוב ומצליח ואני מקווה שזה ימשיך כך גם בהמשך. אני חושב שבשלב הזה אנחנו צריכים לסיים את העונה בצורה החזקה ביותר שאפשר, להתגבר על חוסרים של שחקנים ולתת הזדמנויות לשחקנים שלא שיחקו יותר מדי לאחרונה ובעוד שבועיים יש לנו עוד אירוע חשוב עם משחק הפרידה של יוסי בניון בבית מול אשדוד ואני חושב שזה יהיה אירוע מאוד יפה ומרגש”.

מינויו של בניון למנהל מקצועי: ״לא שוחחנו על העתיד שלי, בעיקר על הקבוצה. יוסי עדיין שחקן שלי ומשחק תחתיי לפחות עד אחרי המשחק מול אשדוד ואז יחסי המאמן-שחקן ישתנו. אני חושב שזה נכון להמשיך כך כרגע כי זה בריא ונכון לכולם שכרגע אני המאמן ויוסי השחקן”.

יוסי בניון (אורן בן חקון)יוסי בניון (אורן בן חקון)

עתידו כמאמן הקבוצה: “אני לא מתכוון לעסוק בעתיד שלי כרגע. אני חושב שבסופו של דבר אני אקבע את העתיד שלי, ככה זה צריך להיות וככה עשיתי גם בכל הקריירה. אני אוהב את המועדון הזה, היה לי כיף פה ומה שיקרה, יקרה לטובה ובעזרת השם נצליח, גם בית״ר וגם אני, אם ביחד ואם לחוד”.

הבעלים משה חוגג התייחס לאירוע ואמר: “כיף להיות פה וזה חשוב ומבורך למועדון ולעיר. כבוד גדול להיות פה. יש פה התחלה של דרך עם קבוצה אחת ועוד קבוצת נערים וקבוצות ילדים. רוב הילדים כאן לא יצאו שחקנים, בדיוק כמוני, אבל זה מחנך ומלמד ואני מברך על כך. זו תחילתה של ידידות נפלאה בינינו לבין העיר בית שמש״.

חוגג. "הרוב לא ייצאו שחקנים" (אורן בן חקון)חוגג. "הרוב לא ייצאו שחקנים" (אורן בן חקון)

יו״ר הקבוצה אלי אוחנה סיפר: ״מבחינתי זה סוג של סגירת מעגל כי את הופעת הבכורה שלי בבוגרים ערכתי פה בבית שמש באצטדיון הישן. אני מחזק את דבריו של משה חוגג בכל הנוגע לקהילה ולחינוך, זה כבוד גדול להיות פה. שיתוף הפעולה שלנו החל פה בבית שמש עם הקמת בית הספר לכדורגל וזו רק תחילת הדרך ואני מקווה שנראה כמה מהילדים שפה עוד כמה שנים בבית״ר ירושלים״.

ראש עיריית בית שמש, ד״ר עליזה בלוך, שהעניקה תעודת הוקרה לחוגג, אוחנה וברוש: “איזה כיף להיות פה, לא הייתי יכול לבקש אירוע מרגש יותר לחג הזה. איזה כיף לראות את הילדים פה ואת הדור המייסד של העיר הזאת. מגיעה לעיר בית שמש התחדשות, ספורט ותרבות, העיר הזאת מלמדת שאפשר שיהיה בית מדרש וגם אצטדיון באותה עיר. אלה שמצליחים בחיים הם האנשים שלא מוותרים, כולכם צריכים להיות מצטיינים. תודה לבית״ר ירושלים שאתם פה איתנו, אתם מהווים לנוער שלנו דוגמה לנחישות ולהתמדה ואני מודה לכם על שיתוף הפעולה הנפלא”.

אלי אוחנה (אורן בן חקון)אלי אוחנה (אורן בן חקון)

אופיר קריאף אמר: "יום שכולו כיף, הנאה ושבירת שגרה, באנו לשמח את כל האנשים שבאו ואנחנו מקווים שזה יהיה יותר לעתים קרובות בשנה הבאה".

המשחק מול ק״ש: ״מפגש מול האקסית, היו שם אנשים מדהימים, אבל אנחנו כקבוצה צריכים לבוא לנצח, לא משנה אם נשארנו כבר או לא, צריכים לבוא ולהוכיח ולהילחם על המקום שלנו, יש פה אנשים בלי חוזים ואנחנו מקווים שננצח ונמשיך את המומנטום של שני הניצחונות מהמשחקים האחרונים".

חזרתו של קלינגר: "קיבלנו בסדר את החזרה של ניר, שיהיה בריא, החלמה מהירה ושיהיה בהצלחה. לא היה קל בלי ניר, אבל ניסן יחזקאל מילא את התפקיד בצורה מאוד טובה. עשינו שני ניצחונות מאוד טובים תחת ניסן, מקווים להמשיך את זה עם ניר".

קריאף. "נהנים מיוסי כשחקן" (ניסן עייש)קריאף. "נהנים מיוסי כשחקן" (ניסן עייש)

מינויו של בניון למנהל מקצועי: "אנחנו נהנים מיוסי כשחקן, יש לנו עוד 10 ימים, נותנים לו את הקרדיט כשחקן, כשיסיים את זה ואז נפנה לדברים אחרים. מצד יוסי בטח הוא מתרגש ובארץ יש התרגשות, לא כל יום נולד שחקן כזה, אחד שמסיים קריירה כל כך מפוארת, מקווים שיצמחו בעתיד עוד כמה יוסי בניון".

העונה המאכזבת שעברה על הקבוצה: "זה לא זמן לסיכומים, אבל כמובן שצריך לראות איפה טעינו השנה ונצטרך לתקן את זה שנה הבאה, בכל זאת נבנינו תוך כדי תנועה בתחילת העונה ומקווים שבעזרת השם נעשה בעונה הבאה עונה יותר טובה".

חוגג בעט בישבנו של פלומין – וכבש פנדל

והיה גם משחק. הבעלים משה חוגג כבש בפנדל את השער הראשון בבעיטה חדה ושטוחה למרכז השער לאחר שאור זהבי הוכשל בתוך הרחבה. לפני הבעיטה, חוגג בעט בישבנו של פרדי פלומין, שהעז לגשת לנקודה הלבנה במטרה לבעוט.

משה חוגג מבקיע בפנדל (אורן בן חקון)משה חוגג מבקיע בפנדל (אורן בן חקון)

הקבוצה של בית שמש הצליחה להשוות, חרף טענות של אנשי בית״ר ירושלים לנבדל, אך יוסי בניון עשה את ההבדל בשער נהדר וקבע יתרון בית״רי נוסף וקבע 1:2 ירושלמי בסיום ולאחר מכן, נאלץ לפלס את דרכו בין האוהדים שדרשו להצטלם עם הקשר האגדי.

הרכב בית”ר: נתנאל דלויה, דוד קלטינס, אור זהבי, טל כחילה, שמואל שיימן, אנתוני אנאן, מוני ברוש, דן איינבינדר, משה חוגג, אור אינברום ומיחאי וודוץ.

כן שותפו: יוסי בניון, פרדי פלומין, אופיר קריאף, אפונסו טיירה, אנתוני וארן וגדי קינדה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */