יום שישי, 29.03.2024 שעה 08:30
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-31 26מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

איביץ' טוען כי אין תלות במיכה: יש עוד מוסרים

המאמן לא מסכים כי אין למכבי ת"א עוד שחקן שיודע לפצח הגנות. הסרבי מקווה שניקוליץ' יוכל לרשום בכורה בשבת. גלזר: "עונה בלי הפסד זו אחת המטרות"

|
דור מיכה בדוחא. יש עוד מוסרים? (איציק בלניצקי)
דור מיכה בדוחא. יש עוד מוסרים? (איציק בלניצקי)

מכבי תל אביב ממשיכה להוביל את ליגת העל ב-20 נקודות הפרש, ועושה רושם כי בעת האחרונה, הבדל הנקודות הזה פחות מועיל לה. עם שתי תוצאות תיקו רצופות במסגרת הליגה (1:1 נגד הפועל חיפה ו-0:0 נגד בני סכנין), הצהובים רשמו משחק ליגה שלישי מבין חמשת האחרונים בו לא הצליחו לנצח (1:1 נגד הפועל תל אביב בדרבי). ועדיין, אם ינצחו בכל ארבעת המשחקים שנותרו עד לסיום הסיבוב, הם יצליחו לשחזר במדויק את הסיבוב הראשון של העונה. 

לצד זאת, קשה שלא לראות כי החלה לאחרונה ירידה ביכולת. גם שחקנים בקבוצה מודים בכך. אמש (שני) בדוחא ללא קהל, הם ציינו כי העונש שהוטל על ידי בית הדין כנראה רק עזר לקבוצה הביתית מאשר פגע בה. במשחק נטול אווירה שהרגיש כמו אימון במקרה הטוב, אף שחקן בצהוב לא הצליח להתעלות על עצמו. עומר אצילי ניסה את כוחו מרחוק אך נבלם על ידי מחמוד קנדיל, בעוד פרדראג ראיקוביץ’ הצליח לרשום שתי עצירות חשובות בצד השני כדי שלפחות חלום ה”עונה ללא הפסד”, עוד יישאר בחיים. השוער אגב ירד עצבני מאוד בסיום לאחר שלא אהב כי למשחק התווספו רק חמש דקות של תוספת זמן. 

איביץ: "היו לנו מספיק מצבים"

המאמן ולדימיר איביץ’ בחר שלא לבצע שינויים מהותיים ביחס להרכב שהביס את אותה בני סכנין 1:4 בגביע רק כמה ימים קודם לכן, כאשר מאור קנדיל החליף את אלי דסה ואופיר דוידזאדה את אנריק סבוריט אך קשה להגיד כי השינוי הזה באמת הוציא משהו אחר מהקבוצה של הסרבי, כאשר חסרונו של הספרדי שהפך לנכס התקפי העונה, היה מורגש. כמו כן, היה זה מעט תמוה כי במצב בו צריך שער, מלך שערי הקבוצה העונה – אלירן עטר, נותר על הספסל 90 דקות. 

בשבוע האחרון החל שיח בתקשורת על כך שהקבוצה תלויה בדור מיכה וביכולת שלו לפצח הגנות. אמש מספר 15 בצהוב ניסה מאוד, אך את קו שבעת שחקני ההגנה שהעמיד גיאורגי דרסיליה גם מלך הבישולים של הצהובים לא הצליח לשבור. “אני לא חושב שיש לנו בעיה בעניין הזה. מיכה שחקן יצירתי מאוד והוא מייצר מצבים אך יש לנו עוד שחקנים שמסוגלים לתת את המסירות. שיחקנו נגד קבוצה שעשתה הכל כדי לא לספוג, זה לא קל לשחק נגד יריבה כזו, אך כן היינו צריכים לדעת למצוא את הפתרונות”, אמר איביץ’

איתי שכטר מרגיע את ראיקוביץ' (איציק בלניצקי)איתי שכטר מרגיע את ראיקוביץ' (איציק בלניצקי)

כך או כך, המאמן הסרבי מקווה כי אורוש ניקוליץ’, מי שאמור כביכול להיות עוד אחד מאותם מוסרים, יחזור לשחק בשבועיים הקרובים. השחקן שנפצע במפשעה לפני כחודש ימים באימון הקבוצה, היה אמור לפי דברי המאמן כבר לחזור, אך לא יכל להשלים אימונים לקראת המשחק בשל מחלה. אם אכן יצליח בימים הקרובים להתאמן באופן מלא, יהיה מעניין לראות האם יוצב לראשונה בסגל למשחק מול עירוני קריית שמונה ביום שבת בנתניה. 

איביץ’ ענה בפתיחות גם לשאלה בנוגע לדור פרץ, שבדוחא עלה מהספסל בדקה ה-85. "יש לנו כרגע שלושה שחקני אמצע טובים. אני משתמש במי שאני מוצא לנכון. רוסלן ברסקי במשחקים האחרונים נראה נהדר ואני לא מוצא סיבה להחליף אותו. פרץ הוא אחד מהשלושה שכרגע ברוטציה, לא רואה מעבר לזה שום בעיה". יש להוסיף כי במועדון אמרו שהיה על הקשר עומס גדול מאוד מתחילת השנה ובמשחקים האחרונים הורגשה ירידה קלה ביכולתו ולכן הוחלט להפחית ממנו עומס. 

דן גלזר שהפך באחרונה לבאנקר בקישור של איביץ’, ניסה להסביר את הירידה האחרונה ביכולת הקבוצה: “אנחנו ווינרים כולנו ורוצים לנצח בכל משחק. זה לא סוד שאנחנו לא שמחים מתיקו גם כאשר יש הפרש מהמקום השני. זה הכדורגל. יכולים לקרות גם משחקים כאלה. שיחקנו טוב לדעתי אבל השוער שלהם היה מצוין. נמשיך הלאה ונשפר מה שצריך. לא יודע אם היו הבדלים תהומיים בין שני המשחקים נגד סכנין. כן זה לא הכי קל לשחק פעמיים ברצף נגד אותה הקבוצה. הפעם הם סגרו טוב מאחור. פחות אידיאלי לשחק בלי קהל. אני לא רוצה לבקר את החלטת בית הדין אבל זה פחות אידיאלי. צריך למצוא לזה פתרון אחר, לדעתי. היינו צריכים לנצח עם קהל ובלי קהל. אנחנו רוצים לסיים את העונה בלי הפסד ועם כמה שיותר נקודות, זו אחת המטרות שלנו”. 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */