יום חמישי, 28.03.2024 שעה 13:47
ליגת העל 23-24
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5626מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
3133-2826הפועל ירושלים7
3048-3126מכבי פ"ת8
2841-2926מכבי נתניה9
2838-2126הפועל חדרה10
2637-2926הפועל ת"א11
2534-3426בית"ר ירושלים12
2242-2026מ.ס אשדוד13
1940-2026הפועל פ"ת14
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

קלינגר סופג אש: הביקורת עליי נכונה ומוצדקת

משה חוגג נשמע מיואש מהמצב של בית"ר ירושלים ועשוי להקפיא את הרכש. המאמן במסיבת עיתונאים לקראת אשדוד: "לוקח אחריות על המצב, מקווה שנביא חלוץ"

|
קלינגר.
קלינגר. "צריך למצוא פתרונות" (איציק בלניצקי)

בית”ר ירושלים חייבת להתחיל לשפר את התוצאות שלה אם היא לא רוצה להיאבק נגד הירידה. החבורה בצהוב-שחור נמצאת במומנטום זוועתי, עם ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון כשבשלושת האחרונים השחקנים לא הבקיעו אפילו שער אחד.

הבעלים משה חוגג שוקל האם להקפיא את הרכש עד לסיום העונה, נוכח העובדה שלבית”ר סיכוי קלוש מאוד להגיע לפלייאוף העליון. יחד עם זאת, אם יאקוב סילבסטר יעזוב באופן רשמי לבני יהודה ועוד מספר שחקנים ימצאו קבוצה אחרת (אפונסו טיירה, ז’אורז’יניו, דודו גורש, לירוי צעירי וטל כחילה) ייתכן שחוגג ילך על החתמתו של לוסיו מהפועל חדרה.

ניר קלינגר: "תומך בשחקנים שלי"

בקבוצה מספרים שבשיחות האחרונות שקיים חוגג עם אנשי המועדון הוא נשמע מיואש מהמצב אליו נקלעה הקבוצה וחיצי הביקורת האחרונים מופנים לא רק לשחקנים אלא גם למאמן ניר קלינגר שהגיע לפני חודשיים בכדי להרים את הקבוצה לפלייאוף העליון ונראה שהוא הולך להיכשל בהשגת המטרה ובגדול.

קלינגר התייחס לביקורת: “אני מכיר את הביקורת עליי ולא בורח ממנה. כשהגעתי היינו במקום אחר, אבל אחרי הניצחון על חדרה דברים השתנו ואז כששוב לא ניצחנו זה התגלגל למקום שמקצועית זה מצדיק את הביקורת, כי עובדתית היא נכונה ומוצדקת. עושים הכל נכון עד השליש האחרון של המגרש. אולי הכמיהה לכבוש טיפה מעמיסה עליהם. כאן זו עבודה שאני צריך למצוא לה פתרונות”.

איתמר ניצן וניר קלינגר במסיבת העיתונאים (איציק בלניצקי)איתמר ניצן וניר קלינגר במסיבת העיתונאים (איציק בלניצקי)

המשך הדרך: “אני חושב ששני המשחקים הקרובים, תחילה זה מול אשדוד, הם ההזדמנות האחרונה. אנחנו מודעים לכל ההיבטים האפשריים ואני חושב שהמסר מבחינתי עבר לשחקנים, למרות שהם יודעים את זה ואנחנו חייבים לנצח. אנחנו צריכים להשאיר פתח כדי להסתכל למעלה, אבל גם להיזהר כדי לא להסתכל למטה על אף שזה לא בלקסיקון שלנו, נגיע להוטים למשחק הזה”.

סוגיית עידן ורד: “הרחשים הם רק בתקשורת, היא תמיד רוחשת. אין שום סיכוי שזה יקרה, היו לחשושים ושיחות, אבל אני לא יודע כלום על זה. הוא הקפטן שלנו ואחד המוכשרים בישראל בתפקיד שלו. לצערי הוא קצת סובל מאז המשחק מול מכבי ת”א ממתיחה בשריר התאומים ואני מקווה שנוכל להשתמש בו במשחק הקרוב. תפקיד המאמן הוא לתמוך בשחקנים שלו ולחזק אותם גם כשהם בתקופה לא טובה, מבחינת מספרים גם. אני מתכוון לעשות זאת, זכותו של כל אחד לבקר, אבל הייתי שחקן ואימנתי את רוב השחקנים הגדולים של הדור ותמכתי בכולם. אני רואה כמה כואב לכולם שאנחנו לא מתרוממים”.

עידן ורד (חגי מיכאלי)עידן ורד (חגי מיכאלי)

היכולת מול מכבי ת”א: “אני רואה את ההשקעה ומול מכבי לא נפלנו באף פרמטר, אבל האחריות היא עליי ולא על השחקנים, כי הם עושים הכל. לא הפסדנו לסתם קבוצה, מכבי ת”א של השנה מאוד חזקה ואני מדבר מניסיון. קשה להתמודד מולם ולצערי הפסדנו בגלל ניואנסים קטנים ואני אקח את הדברים הטובים ולא אהיה חלק מהעליהום של התקשורת שמתנפלת על השחקנים שלכאורה לא מספקים את הסחורה. יש תקופות פחות טובות והמאמן צריך לתמוך ולהרים שחקנים. אני לא מספר סיפורים, יש מספרים ונתונים – כולם עבדו. אנחנו רק בלחץ בפעולה האחרונה”.

חוסר ההצלחה מול השער: “זה לא שאני יכול ורוצה להחליף את החלק הקדמי, אנחנו לא נהנים משפע כמו מכבי ת”א ותלויים במי שיש לנו. יודעים מה הבעיה שלנו ומנסים להציף ולפתור אותה. זה הכל עניין של ביטחון. דברים צריכים להשתחרר אצל השחקנים שנתנו מספרים יפים בעונה שעברה. אם יקבלו תמיכה מכולם הם ישתחררו מהלחץ. זה לא חוכמה ישר לשלוח הביתה, זה לא עובד ככה, אני איתם עד הסוף. שחרור יאקוב סילבסטר? מקווה שנביא תחליף טוב ועוד חלוץ לסגל ושאינברום יחזור במהרה ויעזור”.

קלינגר. "זה לא חוכמה ישר לשלוח הביתה" (אורן בן חקון)קלינגר. "זה לא חוכמה ישר לשלוח הביתה" (אורן בן חקון)

תחושות בסגל: “לא אימנתי פה בקריירה הארוכה שלי על אף שהייתי בכל הקבוצות הגדולות וגם בחו”ל, אבל דבר חשוב הוא ששחקנים צריכים להבין שהם נמצאים בבית”ר ירושלים. השם הנרדף של המועדון הוא המחויבות לקהל. אוהדים אותנו מאות אלפי אנשים, אני בשנייה יכול לזהות חוסר מחויבות. העברתי את המסר לשחקנים שמי שלא מוכן להיות מחויב לקבוצה באלף אחוז אז אין לו מקום כאן. רק ככה ננצח ביחד, גם נפסיד ביחד וזה המפתח להצלחה. יש לנו מספיק שחקנים מנוסים שהיו בקבוצות ואני מצפה שיקחו את הדברים לתשומת ליבם. איפה שאני שיחקתי המאמן לא התעסק בזה ומי שלא התיישר היה מקבל שתי סטירות. יכול להיות שיש וזה יהיה. זה הזמן למנהיגות ולאחריות, לוקח הכל עליי באופן מלא. השחקנים רוצים ונותנים הכל. אני רואה רצון ואי אפשר לטעון אחרת. אני לא אנטוש אף אחד ולא אשנה את דרכי גם אם אצטרך לשלם בתפקיד שלי. נכונים לנו ימים יפים כי הייתה תקופה של יציבות והיה חסר לנו רק הכיף”.

המעמד שלו: “אף פעם לא חושש למעמד שלי. זה מקצוע שעברתי בו הכל, אני חושב שלמאמן אסור להתעסק בזה, אלא ללכת בדרך שלו ועם האג’נדה שלו. הדינמיקה היא משעשעת, כי לפני חודש אתה מלך והיום כלום. מרקו בלבול היה מלך לפני חודש ואחר כך הוא כבר לא. מנסים לייצר דרמות מבלי לשבת בכיסאות שלנו המאמנים אפילו יום אחד, ככה שאי אפשר להעביר עלינו ביקורת. אני יודע מה אני שווה ומה אני מסוגל לתת. הייתי בכל הרגעים הגדולים בכדורגל הישראלי ובנבחרת. זה מקצוע קשה ומי שלא יכול להתמודד עם הלחץ שלא יהיה במקצוע הזה. זה עולם אכזרי ואני מקבל אותו באהבה. אני רואה את האימונים ומקבל את התחושות מהאימונים. אני רוצה אנשים שרוצים לטרוף. אם אין את הווייב הזה, אני לא רוצה את השחקנים הללו. שחקנים שכן רוצים להשתפר אני מקבל אותם בזרועות פתוחות”.

ניצן: “מוכן לכל תרחיש”

השוער איתמר ניצן התייחס למפגש עם אשדוד: “המשחק הזה הוא פרשת דרכים והפסד יוביל אותנו למקום שלא מתאים למועדון הזה. זה משחק חשוב מאוד. אני מקבל את הפידבק שלי מהצוות וזה מתבטא בדקות המשחק. בתור שחקן צריך להיות מוכן להכל, בשביל זה משלמים לי. גם התפקיד שלנו מאוד דינמי, אני עושה הכל באהבה גדולה ומוכן לכל תרחיש, אני חלק מהקבוצה. המסר של ניר אלינו? מה שהוא ניסה להעביר לנו זה בוסט של מוטיבציה ורצון להפוך לקבוצה מאוחדת ונוקשה. המסר שלו עבר חד וחלק”.

איתמר ניצן במסיבת העיתונאים (איציק בלניצקי)איתמר ניצן במסיבת העיתונאים (איציק בלניצקי)

עוד הוסיף השוער: “כל משחק יצייר מציאות חדשה עבורנו, אם נחבר ניצחון או שניים נסתכל על דברים בצורה שלנו ואם נפסיד כנ”ל. צריכים להסתכל על המשחק הבא, קלישאתי כמה שזה יישמע, אבל זו הדרך הנכונה. חוסר ההצלחה בטדי? זה אולי יושב לפני משחק, אבל זה נעלם ברגע המשחק. אנחנו מתרכזים ביסודות ומתעסקים רק במה שקשור אלינו, אין לנו פריבילגיה להסתכל על דברים כמו מזל. כל דבר אחר הוא לא רציני”.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */