יום חמישי, 28.03.2024 שעה 23:08
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

סבע לא יפתח עד שיעזוב, קבהא: ימים לא פשוטים

קשר ב"ש, שמחזיק בהצעה מסין, נכנס כמחליף ב-1:3 על מכבי פ"ת. זריהן מעדיף את בני יהודה על פני פ"ת, עזרא ממתין להצעה. מחמאות לממן: "לא שכח לשחק"

|
שחקני ב
שחקני ב"ש מודים לקהל בסיום (חגי מיכאלי)

אחרי שני הפסדים רצופים, הדחה כואבת בשמינית גמר גביע המדינה והרבה רעשי רקע, הפועל באר שבע יכולה לנשום קצת לרווחה. האלופה היוצאת השיגה את ניצחון החוץ השני שלה בלבד העונה כשניצחה 1:3 וחזרה לשישייה המובילה בליגת העל.

בבירת הנגב מנסים לשאוב עידוד מהניצחון ולהתאושש אחרי הימים הקשים מאוד שעברו ועדיין עוברים על המועדון בשל ההדחה מהגביע. "הניצחון הזה נותן קצת אוויר, אבל הוא לא מעיד אם יצאנו מהמשבר", אמרו בבאר שבע. "רצינו להשיג ניצחון בכל מחיר ולא היה אכפת באיזו צורה. כל השחקנים, בלי יוצא מן הכלל, נתנו את הכל, שרפו את המגרש וירדו לגליצ'ים. קודם כל ניתן את הטון בדברים האלה למען האוהדים, וזה חייב להימשך כדי שנתפוס את הכרטיס לאירופה בסיום העונה. אם לא ננצח את רעננה, הניצחון הזה לא שווה כלום. נמשיך לעשות את השינויים שהתחלנו כדי להוריד את מפלס הלחץ בקבוצה, יש לנו הרבה עבודה כי המצב רחוק מלהיות טוב", הוסיפו.

בכר: ״תקופה קשה, מתרגש מהתמיכה של הקהל"

המאמן ברק בכר, שבתקופה האחרונה ספג ביקורת בשל העונה הכושלת של קבוצתו, שיחרר קיטור בעקבות הניצחון ואפילו זכה לתמיכת הקהל בסיום. המאמן, שניגש בכל משחק להודות לאוהדים, שהה הפעם דקות ארוכות מול היציעים ונראה נרגש בגלל תמיכתם. "ברק עובר את התקופה הכי קשה בקריירה שלו, אבל האמון שהוא מקבל מאלונה ומהאוהדים, גם כשהם הגיעו למחות ביום חמישי, נותנת לו כוח", אמרו גורמים במועדון.

"הקהל תומך בי גם בתקופות קשות וזאת תקופה קשה", אמר בכר, "זה לא רק במגרש, אלא גם בהודעות מכל הכיוונים, מאנשים שמבינים שאנחנו מנסים לעשות הכול לצאת חדשה. הם לא שוכחים את התקופות הטובות שגרמנו להם ללכת גאים בכל הארץ ואני שמח שהם זוכרים את זה". בכר מבחינתו מסוגר מאוד בזמן האחרון ואפילו באימון שלאחר ההדחה מהגביע שהה במשרדו בזמן שעוזרו עמיר נוסבאום העביר במקומו את האימון. בבאר שבע הודו בטעויות הרבות שנעשו מתחילת העונה וסומכים על בכר שיפיק גם כן את מסקנותיו כדי לייצב את הקבוצה.

בכר. "הקהל תומך בי גם בתקופות קשות וזאת תקופה קשה" (חגי מיכאלי)בכר. "הקהל תומך בי גם בתקופות קשות וזאת תקופה קשה" (חגי מיכאלי)

אחד ממצטייני העונה שעברה, חנן ממן, סחט מחמאות מהצוות המקצועי בעקבות הצמד שכבש. הקשר, שרבות דובר על רצונו לעזוב למועדון אחר כדי לקבל דקות משחק, הרשית פעמיים לראשונה העונה ובמועדון מרוצים מההתנהלות שלו בתקופה האחרונה. לפני כחודשיים ממן הושעה וננזף, אך מאותו רגע משהו השתנה בשפת הגוף שלו ובכר העניק לו את הקרדיט. "חנן עבר תקופה קשה כמו כל הקבוצה, אבל באימונים האחרונים הוא היה חד מאוד והראה שהוא לא שכח לרגע לשחק כדורגל", אמרו חבריו לקבוצה. אגב, את הפנדל לא היה אמור לבעוט ממן לפי סדר הבועטים של בכר, אבל בן שהר פירגן לקשר שאולי יפרח שוב כמו בעונה שעברה.

בבאר שבע מרוצים גם מאורן ביטון, שהזכיר את היכולת הנהדרת מהעונה האחרונה אחרי שבישל את שני השערים הראשונים מהאגף. המגן השמאלי, שנטש את האימון המסכם ביום שישי בגלל עומס על השרירים מסביב לברך, הודיע שהוא מרגיש טוב יותר ולכן התקבלה החלטה לפתוח איתו ולא עם בן תורג'מן שערך בכורה בהולה בגביע. בבאר שבע מלווים מקרוב את ביטון ומפחיתים ממנו עומס כדי שיוכל לעמוד לרשותם. נזכיר שבצוות הרפואי, בהחלטה משותפת עם ביטון, החליטו לבצע שיקום מיוחד של חיזוק שרירי הברך ולא בהתערבות כירורגית כך שלמעשה המגן משחק ללא רצועה צולבת.

חנן ממן חוגג עם אורן ביטון (חגי מיכאלי)חנן ממן חוגג עם אורן ביטון (חגי מיכאלי)

כך או כך, בהפועל באר שבע ימשיכו במהפכה השלישית העונה אותה מנסים להוביל כדי להכניס את הקבוצה לתלם. חרף הכחשות מצד אנשי המועדון, מיום ליום מבינים בבאר שבע שאחד הגורמים העיקריים למצב הירוד בקבוצה הוא המרמור הגדול בחדר ההלבשה. שפת הגוף של שחקנים על כר הדשא בזמן משחקים ובזמן האימונים לא נעלמת מעיני ההנהלה והצוות המקצועי וזו למשל אחת הסיבות לרצון להיפרד מהבלם שיר צדק. הפוסט של הבלם ביום חמישי האחרון הגביר משמעותית את המתיחות בין הצדדים ובזכות מספר גורמים הגיעו השניים לרגיעה. צדק מבחינתו מאוד רוצה להישאר בבאר שבע ואף שוחח עם בכר, אך לפי גורם בבאר שבע יתקשו לעבור על סדר היום על התנהגותו.

ניב זריהן, שלא נכלל בסגל אמש, מעוניין לעבור בהשאלה לבני יהודה של יוסי אבוקסיס, אולם בבאר שבע מעדיפים שלא לחזק את הזהובים בזמן יריבות אפשרית על הכרטיס לאירופה. מכבי פתח תקווה סיכמה עם ראשי האלופה על השאלתו, אם כי זריהן אינו להוט לעבור למלאבסים ולהיאבק בתחתית. חן עזרא, שפעם נוספת לא נכלל בסגל, ממתין עדיין להצעה מקבוצת צמרת בליגת העל. הסטטוס לגבי דור אלו תקוע, מאחר ונציגיו אינם מעוניינים בהשאלה, אלא במכירה בלבד. המעבר של דיא סבע לסין עדיין נמצא על הפרק ולפי הערכות הקשר ההתקפי פתח את המשחק על הספסל כדי שבכר יתכונן ליום שאחרי עזיבתו וסבע צפוי לא לפתוח עד למעבר.

דיא סבע על הספסל (חגי מיכאלי)דיא סבע על הספסל (חגי מיכאלי)

מרואן קבהא, שהשתפר בתקופה האחרונה, אמר: "תמיד קשה לנצח, במיוחד אחרי תקופה מאוד קשה שעברנו. הייתה חובה עלינו להראות מחויבות של כל השחקנים. כל אחד נתן מעצמו יותר ממאה אחוז ואנחנו שמחים על הניצחון בשביל המועדון ובשביל הקהל".

על התקופה הקשה של המועדון: "אין ספק שעברנו ימים לא פשוטים, אפילו קשים מאוד. רצינו לעבור שלב בגביע ולהחזיר למועדון על התמיכה בנו אבל נפלנו במשחק הזה. הרמנו את הראש, נתנו הכל, כולם היו מחויבים ומפה יש רק לאן להתקדם".

בנוגע לקרדיט אליו זוכה מברק בכר במשחקים האחרונים: "אני שמח שאני מקבל את ההזדמנויות שלי עכשיו ואני מנסה לעשות הכי טוב בשבילי ובשביל הקבוצה. אני שמח שעכשיו אני בכושר יותר טוב ואני מקווה להמשיך ככה”.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */