יום חמישי, 28.03.2024 שעה 21:29

טורניר פתיחת השנה של תוכנית "בועטות" יצא לדרך

הפרויקט החינוכי-ספורטיבי, שפועל כדי להגדיל את כמות הבנות שנחשפות ועוסקות בכדורגל, החל. לירן ג'רסי: "הבנות תשתתפנה בפעילויות להעצמה ולביטחון"

|
פרויקט
פרויקט "בועטות" (איתי כהן)

היום (חמישי) נערך בתל אביב טורניר פתיחת השנה של תוכנית "בועטות", פרויקט חינוכי ספורטיבי שהוקם לפני שנתיים מהיוזמה החינוכית ספורטיבית שמפעילה גם את "שער שוויון". מטרתו של הפרויקט היא להגדיל את כמות הבנות שחשופות ועוסקות בכדורגל, בכיתות ד'-ו'. מעבר לאימוני הכדורגל, הבנות מקבלות גם סדנאות לכישורי חיים, סדנאות העצמה, דימוי עצמי, דימוי גוף ומנהיגות. הבנות מתאמנות פעמיים בשבוע ופעם בשבוע מקבלות סדנה אחרי האימון.

קבוצות מלוד, תל אביב, ספריית לוינסקי וירושלים לקחו חלק. אס"א תל אביב, לה יש את מחלקת הנשים והנערות הכי גדולה בארץ שפועלת בעיקר לחינוך של השחקניות, אירחה את הטורניר, בסיומו הקבוצה מלוד זכתה להניף את הגביע. 

צפו בטורניר "בועטות" בתל אביב

לירן ג'רסי, מנכ"ל התכונית "בועטות", אמר: "האירוע היום הוא טורניר פתיחת השנה של מחוז מרכז של "פרויקט בועטות", זאת תוכנית חינוכית, שנועדה להעצים ילדות ולאפשר להן לשחק כדורגל במסגרת שנותנת להן ביטחון ונוחות מלאה לשחק עם בנות בגיל שלהן ולהתפתח מבחינה גופנית, מנטלית וגם מבחינת החוסן הנפשי שלהן. מעבר לפעילויות הכדורגל, הן גם משתתפות בפעילויות חברתיות להעצמה, ביטחון ולחיזוק תחושת השייכות שלהן לקהילה, לבית הספר וגם לספורט שהן אוהבות”.

“תוכנית בועטות מתמקדת בעיקר בילדות בכיתה ה' מתוך כוונה ליצור תשתית שהשחקניות הצעירות האלה ימשיכו אחר כך לקבוצות מקצועניות בישובים שבהם הן גרות, אנחנו מאוד מקווים שהמסגרת שלנו תיצור מצב שבישובים האלה קמות קבוצות מקצועניות כדי לקלוט את הבנות. הטורניר היום שייך למחוז מרכז, הפרויקט קיים גם במחוז דרום וגם בצפון, שבכל אזור יש בין 8-12 קבוצות שמרכיבות את כל הפסיפס של החברה הישראלית: יהודיות, ערביות, דרוזיות, בדואיות ושאר האוכלוסייה".

פרויקט "בועטות" (איתי כהן)פרויקט "בועטות" (איתי כהן)

אושרת עיני, מנהלת מחוז מרכז של פרויקט "בועטות", אמרה: "הפרויקט הוא חינוכי וספורטיבי ומיועד לבנות בכיתה ד'-ו' שיש להן אימוני כדורגל, מעבר לאימוני כדורגל הן מקבלות סדנאות העשרה, כישורי חיים, דימוי עצמי ותזונה. הטורניר הוא אירוע השיא של הפעילות שלנו, יש פה בנות מרחבי הארץ שבאו ליהנות, לשחק וגם לזכות בטורניר אבל בעיקר לחוות ולהכיר בנות אחרות”.

“אחרי שנניף את הגביעים ונהנה, נלך להרצאה של נעמי וינשטוק שנקראת ‘מספורטאית למנהיגה’, ההרצאה תסכם את כל מה שאנחנו רוצים להעביר לילדות האלה. אני שמחה מאוד שאס"א תל אביב מארחת את הטורניר הזה, מעבר לכך שקבוצת התרומיות משתתפת בטורניר, פרויקט מנהיגות של קבוצת הנערות הן אלה שמלוות את הטורניר, עוזרת בהכנה שלו, שופטות את המשחקים ובעצם מעבירות מהידע שלהן ומהניסיון שלהן לדור הבא". 

פרויקט "בועטות" (איתי כהן)פרויקט "בועטות" (איתי כהן)

שירלי אוחנה, שחקנית אס"א ת"א, אמרה: "אני כדורגלנית מאוד בוגרת, הגילאים שנמצאים פה היום הם 8-10, 10-12, זה משהו שלי בתור שחקנית לא היה, זה יתן להן כל כך הרבה לעתיד אני מאוד מאושרת לראות שחקניות בגיל הזה, זה מחמם ליבי כי זה כיף לראות שחקניות בגיל צעיר מאוד מתחילות ומקבלות את הבסיס שאנחנו לא קיבלנו, תנאים שלנו לא היו". 

פרויקט "בועטות" (איתי כהן)פרויקט "בועטות" (איתי כהן)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */