יום שישי, 29.03.2024 שעה 04:17
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

שטקוס כצפוי על הספסל, חוזז ב-11 בבכורה

קדוש יפתח על חשבון הליטאי בהרכב הפועל חיפה מול פ"ת ב-18:15, שחקן הרכש בהתקפה, ורמוט החולה ייעדר. זידאן ובריבו יפתחו אצל מגאמדוב שיערוך בכורה

|
ארנסט שטקוס (אורן בן חקון)
ארנסט שטקוס (אורן בן חקון)

בהפועל חיפה התקבלה החלטה שלא להרכיב את ארנסטס שטקוס במשחק של הקבוצה מול מכבי פתח תקווה הערב (שבת) ב-18:15 במחזור ה-18 בליגת ג’פניקה. השוער הליטאי, שהחליט לחתום השבוע בבית"ר ירושלים לעונה הבאה, הוזמן במהלך השבוע האחרון לשיחה במהלכה הובהר לו המצב החדש.

המשחק ישודר בערוץ ספורט3 HD.

"כל זמן שאני כאן אני מחויב במאה אחוז למועדון וכל החלטה שתתקבל תהיה גם מקובלת עליי", אמר שטקוס בנוגע לסיטואציה שנוצרה. נכון להיום, בהפועל חיפה עדיין שוקלים אם ללכת על טרייד עם בית"ר כבר עכשיו, ולהעביר את השוער תמורת שחקנים מהבירה, כאשר שמותיהם של יאקוב סילבסטר ,אנתוני וארן ואיתמר ניצן עלו. נראה שהחלטה בנושא תתקבל מיד לאחר הגעתו הצפויה של יואב כץ בשבוע הבא מארה"ב.

אלישע לוי: פוטרתי פעמיים ב-28 שנים

בנוגע למקסים פלקושצ'נקו, בצד האדום של הכרמל מודעים לכך שבשבוע הבא מכבי חיפה צפויה להגיש הצעה לרכוש את הקשר תמורת 420 אלף יורו, שהם סעיף השחרור שלו. אם כך יהיו פני הדברים, יש אפשרות שפלקושצ'נקו יימכר ויושאל להפועל עד לתום העונה. מדובר באפשרות שבמועדון לא ממש מאושרים ממנה, בעיקר בגלל החשש שהקהל המקומי לא יניח לשחקן. במקביל, האדומים-שחורים רוצים מאוד להחזיר את עדן בן בסט ונראה שגם במקרה הזה יהיו התפתחויות בחודש הקרוב. כרגע, נראה שהכדור בידיים של כץ, בכל מה שנוגע לתנאים שבן בסט והפועל באר שבע ידרשו. 

אחרי שלוש תוצאות תיקו וכאשר היא רחוקה שלוש נקודות בלבד מהמקום שמוביל לפלייאוף העליון שם נמצאת היריבה העירונית, במועדון יודעים ששלוש נקודות הן האופציה היחידה מול המלאבסים. הרכש החדש מתן חוזז עבר בבקרה ויפתח בהרכב. הבלמים יהיו גבריאל תאמאש וריסטו מיטרבסקי. ניסו קפילוטו יחכה להזדמנות מהספסל, כשנס זמיר החלים וויפתח, כמו גם בן אז’ובל. מי שבאופן מפתיע ירד לספסל הוא גל אראל, שפינה את מקומו לראדו גינסארי. גילי ורמוט ייעדר עקב מחלה.

מקסים פלקושצ'נקו (עמרי שטיין)מקסים פלקושצ'נקו (עמרי שטיין)

הרכב הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, גבריאל תאמאש, ריסטו מיטרבסקי, שון גולדברג, רסמוס שסטט, ראדו גינסארי, מקסים פלקושצ'נקו, מתן חוזז, נס זמיר ובן אז'ובל.

מגאמודוב: “ידענו שמנור הולך לעזוב, נסתדר עם מה שיש, אין לנו ברירות”

מכבי פ”ת תצא לדרך חדשה באצטדיון סמי עופר, כאשר תתארח אצל הפועל חיפה תחת מאמנה החדש, מוראד מגמאדוב, שהחליף את אלישע לוי, אך למרות זאת שיחת היום באם המושבות היא כמובן חתימתו של מנור סולומון בשאחטר דונייצק, שנחשפה ב-ONE. לכך התייחסו מגמאדוב וגידי קאניוק במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

"ידענו שזה הולך לקרות, אנחנו שמחים ומברכים אותו, זה צעד גדול בשבילו לעבור למועדון כזה גדול", אמר מגמאדוב. "אנחנו צריכים להסתדר עם שאר השחקנים, אין לנו ברירות אחרות. הוא הלך, זה יכול היה לקרות יומיים לפני או אחרי, אבל היינו מוכנים לזה. הוא לא ישחק עד המעבר, זה כנראה אחד התנאים בחוזה שלו. זהו, הוא כבר שם. שחטאר זה אחד המועדונים הגדולים באוקראינה, הם ודינמו קייב. כל שנה הם משתתפים בליגת האלופות, זאת חוויה. מה שכן זה קשה לשחק שם, זה לא שהוא יבוא לשם וישר יקבל את החולצה. הוא יצטרך לעבוד קשה בשביל זה. יש שם 10 ברזילאים, עוד זרים וגם מקומיים, זאת קבוצה טובה. חשבנו שהוא יהיה איתנו בשבת, אבל רק בבוקר ידענו שהוא סגר את התנאים שלו שם, והוא לא ישחק", הוסיף המאמן הטרי.

מגמדוב: צעד גדול בשביל מנור

בנוגע לימיו הראשונים כמאמן ראשי באם המושבות סיפר: "לא פשוט, סיטואציה לא פשוטה. כולנו יודעים שאנחנו רוצים וצריכים להתחזק, אבל אנחנו נסתדר עם מה שיש. מתרגש? לא יותר מדי".

המטרות החדשות: "לא חושבים על מטרות סופיות, רוצים להסתדר בטווח הקצר, חושבים איך לארגן את המשחק הקבוצתי ולאט ולאט נתקדם. אנחנו מנסים להוציא כמה שיותר מהסגל, יותר ממה שעשינו עד היום. אם לא, נהיה בבעיה גדולה וגם השחקנים מבינים את זה".

התקופה הקשה של הקבוצה שכוללת שבעה משחקים ללא ניצחון בליגה ברציפות: "אם הייתי יכול להביא עכשיו מישהו או משהו כדי להתחזק, לעשות שינויים, הייתי מביא. אבל זה הסגל וזאת הקבוצה, וזה מה שיש".

המפגש מול שרון מימר, עמו עבד בעונה שעברה: "שרון מאמן טוב, עבדנו ביחד. הוא יודע מה הוא רוצה מהקבוצה שלו, יודע ללמד ולהסביר ורואים את זה במשחק שלהם".

מוראד מגמדוב וגידי קאניוק (רדאד ג'בארה)מוראד מגמדוב וגידי קאניוק (רדאד ג'בארה)

"מנור היה חייב לצאת כמה שיותר מהר, להמשיך את ההתקדמות שלו", הוסיף קאניוק והסביר: "אני מאחל לו בשם השחקנים רק הצלחה, ושזאת תהיה רק מקפצה לדברים הגדולים באמת".

מצבה הקשה של הקבוצה: "צריך להתחיל מחדש כרגע, מקווה שכבר עכשיו ניראה הרבה יותר ונביא נקודות. אנחנו שלוש נקודות מעל הקו האדום, אבל גם ארבע-חמש נקודות מהפלייאוף העליון. הליגה מאוד צפופה, מקווים לעשות ניצחון ולצאת לדרך חדשה".

מוראד מגמאדוב באימון (רדאד ג'בארה)מוראד מגמאדוב באימון (רדאד ג'בארה)

הרכב מכבי פ”ת: יוסי גינזבורג, עיסא סיסוקו, תומאש סיבוק, עומר דנינו, עידן אהדנני, גל שיש, רומאריו פירס, איתי טאקו, גידי קאניוק, פאדי זידאן ותאי בריבו.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */