יום שישי, 19.04.2024 שעה 14:35
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6136-5730בני יהודה1
6019-5030עירוני ק"ש2
5428-4630עירוני טבריה3
5040-5830מכבי יפו4
4734-4630הפועל נוף הגליל5
4548-5530הפועל ניר רמה"ש6
4234-3830הפועל א.א. פאחם7
4241-3430מכבי הרצליה8
 פלייאוף תחתון 
4140-4130הפועל עכו1
3739-3130מ.ס כפר קאסם2
3539-2730הפועל ראשל"צ3
3435-3630הפועל ר"ג4
3453-3830סקציה נס ציונה5
3140-2830הפועל כפ"ס6
2453-3330הפועל עפולה7
1666-2730איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • בני יהודה
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל נוף הגליל
  • עירוני ק"ש
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל א.א. פאחם
  • עירוני טבריה
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל ניר רמה"ש
  • מכבי יפו
  • שישי, 19/04, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל עכו
  • שישי, 19/04, 16:00
  • סקציה נס ציונה
  • מ.ס כפר קאסם
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל עפולה
  • הפועל ראשל"צ
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל כפ"ס
  • הפועל ר"ג
  • שישי, 19/04, 16:00
  • איחוד בני שפרעם

הוכנבוים: המשחק נגד נצרת הוא על כבוד ויוקרה

מאמן הפועל נצרת עילית לקראת ההתמודדות ב-15:00 נגד אחי נצרת: "המפגשים בינינו תמיד היו מלווים באמוציות". בנוסף: קטמון תנסה לצאת מהמשבר מול עכו

|
ירון הוכנבוים (עמיחי הילמן)
ירון הוכנבוים (עמיחי הילמן)

המחזור ה-19 בליגה הלאומית ייפתח היום (שישי) עם חמישה משחקים שיתקיימו בשעה 15:00, כאשר במוקד, הפועל נצרת עילית תארח בעפולה את אחי נצרת בניסיון לעקוף את הפועל כפר סבא המוליכה. הפועל קטמון תרצה לעצור את כדור השלג שלה נגד הפועל עכו, הפועל אשקלון תתמודד מול הפועל ראשון לציון במטרה לחזור למאבקי הצמרת והפועל מרמורק תמשיך במסע ההישרדות הקשה מול הפועל עפולה. בנוסף, הפועל פתח תקווה תצא לגרונדמן, שם תפגוש את הפועל רמת השרון.

הפועל נצרת עילית – מכבי אחי נצרת (15:00, עפולה)

חניכיו של ירון הוכנבוים שומרים על קצב צבירת נקודות נהדר, כשהם עם שני ניצחונות רצופים וכתוצאה מכך הם ניצבים במקום השני בטבלה, עם פער קטן של שלוש נקודות מקטמון השלישית. השבוע נצרת עילית שאלה ממכבי חיפה את הקשר ים כהן, שיערוך את הבכורה כבר במשחק הקרוב לדבריו של מאמנו. בנוסף, הבלם אלון נצר והקשר פדרו ייעדרו מהמשחק. מי שחוזר להרכב הוא החלוץ המוביל יונתן לוי שנעדר בחודש האחרון בגלל פציעה.

יהונתן לוי (שרון צור) (מערכת ONE)יהונתן לוי (שרון צור) (מערכת ONE)

מנגד, אחי נצרת אמנם קבוצת תחתית, אך היא כבר סופרת ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד ושומרת על מרחק של חמש נקודות מהקו האדום. בשבוע האחרון מוטי איווניר מונה לתפקיד המאמן במטרה להוציא את הקבוצה מהבוץ. 

מוטי איווניר במעמד החתימה (ירון גלעדי) (מערכת ONE)מוטי איווניר במעמד החתימה (ירון גלעדי) (מערכת ONE)

מאמן נצרת עילית, ירון הוכנבוים, אמר לקראת ההתמודדות: “אנחנו שמחים להמשיך לצבור נקודות ולבסס את מעמדנו בצמרת. נגד איכסל לא הצגנו יכולת טובה, אבל ניצחנו בזכות משחק הגנה קשוח ונחישות בלתי מתפשרת של השוער ושחקני ההגנה. יש לנו מוטיבציה להמשיך לנצח, להציג יכולת טובה, להשתפר, להתקדם ובעיקר לשמח את האוהדים. המיקום הגבוה בטבלה הוא רק הבונוס להשקעה של כולם”.

שחקני הפועל נצרת עילית חוגגים (עמרי שטיין)שחקני הפועל נצרת עילית חוגגים (עמרי שטיין)

על היריבה: “אחי נצרת קבוצה טובה מאוד, תמיד קשה לנו מולה. היות ומדובר בדרבי, המוטיבציה של שתי הקבוצות גבוהה. יש פה משחק לא רק על שלוש נקודות אלא גם על כבוד ויוקרה. חשוב לנו שהדרבי הנצרתי יצבע באדום בשביל האוהדים שלנו. היסטורית, המפגשים בין שתי הקבוצות תמיד היו מלווים בהרבה אמוציות. יחד עם זאת, חשוב לי לציין כי מערכת היחסים בין שתי הקבוצות מצוינת. בימים הקרובים אני מצפה לחלוץ חדש שאמור לחתום”.

ירון הוכנבוים (עמרי שטיין)ירון הוכנבוים (עמרי שטיין)

הפועל קטמון – הפועל עכו (15:00, טדי)

לא להאמין באיזו התרסקות נמצאים האדומים מהבירה, כשהשיא היה ההפסד במושבה במחזור האחרון להפועל פתח תקווה. חניכיו של ליאור זדה (שמעמדו התערער כפי שפורסם ב-ONE) נראים רע מאוד וכבר שכחו מהו טעמו של ניצחון, כשהם משלימים 6 משחקים עקרים. בקבוצה אמרו שלמרות שרשרת המשחקים הרעים, פיטוריו של זדה לא עומד על הפרק אך לא מן הנמנע שהמאמן יקום בעצמו, יקח אחריות ויסיים את דרכו במועדון. בנוסף, קטמון גזרה על עצמה שתיקה עד למשחק נגד עכו וסירבה להגיב בנושא.

ליאור זדה (אורן בן חקון)ליאור זדה (אורן בן חקון)

בקבוצה אמרו שלמרות הפיטורים לא עומדים על הפרק , זדה יקום בעצמו וסיים את דרכו במועדון. מן העבר השני, עכו מגיעה לטדי אחרי שהשיגה 8 נקודות בארבעת המשחקים הקודמים, ובמחזור האחרון אלון זיו חניכיו נעצרו עם תיקו (1:1) בבית נגד הפועל ר”ג. בנוסף, אלון זיו קיבל את החיזוק המיוחל לו ציפה – הקשר ניראל מחפוד הצטרף לקבוצה באמצעות סוכנו אדם קידם, לאחר שהחל את העונה בהפועל כפ”ס.

אדם קידן, ניראל מחפוד ואלון זיו (דוברות הפועל עכו)אדם קידן, ניראל מחפוד ואלון זיו (דוברות הפועל עכו)

מאמן הפועל עכו, אלון זיו, אמר לפני ההתמודדות: “מגיעים למשחק ורוצים להמשיך את מגמת השיפור, אמנם מגיעים בסגל חסר מאוד, אבל יש ביטחון מלא בצעירים שלאט לאט מקבלים הזדמנות ורוצים להוכיח שמקומם על המגרש. פחות מתרכזים ביריבה אלא יותר בעצמנו, בחיבור מחדש ובבניית הביטחון האישי”.

הפועל אשקלון – הפועל ראשון לציון (15:00, סלה)

גם הדרומיים בנפילה מטאורית עם חמישה משחקים ללא ניצחון והפסד שלישי ברציפות, מה שהוביל אותם למקום השישי והרחיק אותם בינתיים מהצמרת העליונה של הליגה הלאומית. אחרי ההפסד 2:0 מול בית”ר ת”א/רמלה במחזור הקודם, באשקלון יודעים שהם חייבים לנצח, אחרת יוכלו להיכנס לסחרור שעלול להוביל אותם לתחתית הטבלה. מנגד הכתומים מעיר היין, שניצחו פעם אחת בלבד בשבעת משחקיהם האחרונים, נמצאים נכון לעכשיו במקום ה-11 והם ינסו להשיג שלוש נקודות שיהיו עבורם כמו אוויר לנשימה. 

מאמן אשקלון, שלומי דורה, אמר לקראת המשחק: “בלי לבלבל במוח יותר מדי – זה משחק ליגה לכל דבר, עובדים קשה ושואפים לחזור למסלול הניצחונות כדי להיצמד שוב לצמרת. איך יוצאים מהרצף? רק ניצחון”.

שלומי דורה (חגי מיכאלי)שלומי דורה (חגי מיכאלי)

 

מאמן ראשל”צ רון מרקוס אמר ל-ONE: “אנחנו ממשיכים בקו שלנו כדי לשפר את הדברים שיהפכו אותנו לקבוצה טובה יותר. לא רואה ביריבה כזו או אחרת כמשחק קשה יותר או פחות. כל משחק בליגה הוא קשה והזדמנות עבור השחקנים להתפתח”.

רון מרקוס (אורן בן חקון)רון מרקוס (אורן בן חקון)

העובדה שניצחו פעם אחת בלבד בשבעת המשחקים האחרונים: “אנחנו גם עם הפסד אחד בשבעת המשחקים האחרונים. אני חושב שחוסר בגרות וניסיון בשני הצדדים המסוכנים של המגרש גורמים לכך שלא נכריע משחקים, אבל אני אופטימי וסומך על השחקנים שלי שידעו לעשות את הדברים טוב יותר בהמשך”.

הפועל מרמורק – הפועל עפולה (15:00, רמלה)

נועלת הטבלה שהשיגה את ניצחון הבכורה שלה רק במחזור הקודם אחרי ה-1:2 הדרמטי על נס ציונה, רוצה להוכיח שלא מדובר בהבלחה חד פעמית ושהיא מסוגלת לייצר ניצחון נוסף, הפעם מול הקבוצה מהצפון. שחקני עפולה, שרק היום (חמישי) קיבלו משכורות והקבוצה והקבוצה חזרה לידי העירייה, רוצים לספור משחק חמישי ללא הפסד והפעם גם להשיג שלוש נקודות, כשמולם תתייצב הקבוצה החלשה בליגה. 

מאמן מרמורק, אסי דומב, אמר לפני המשחק: “לא הופתעתי בכלל מהניצחון על נס ציונה, ראיתי כבר בהפסד לכפר סבא שיש לי בקבוצה חומר גלם טוב ושאפשר לעשות דברים יפים. המטרה היחידה היא להראות שאנחנו קבוצה חזקה ויציבה. כיף לנצח, אבל אם לא נמשיך להפגין את אותה הנחישות והרצון, לא עשינו כלום. בכדורגל תמיד יש לחץ וצריך לדעת לתעל אותו ללחץ חיובי. אנחנו מתכוננים לעפולה בשיא הרצינות, לרגע אחד לא מתייחסים לבעיות שלהם, אלא מתייחסים אליהם כקבוצה שמשחקת כדורגל טוב וכקבוצה חזקה”. 

אסי דומב (משה חרמון)אסי דומב (משה חרמון)

מאמן עפולה, יגאל אנטבי, אמר התייחס לכל הבעיות ברקע: “התפקיד של השחקנים זה לשחק ולהיות טובים במגרש. הם היו עולים לשחק בכל מקרה, כי לשבות משחק זה דבר חמור מאוד. אמרתי להם הדברים יסתדרו בסוף לטובה. נשים הכל בצד ונעשה הכל על המגרש כי זה בעצם העתיד של כולם. החלפת הבעלות הייתה חייבת להתבצע בשביל טובת המועדון והשחקנים. היה בלתי אפשרי להמשיך במצב הזה. ההנהלה הקודמת רצתה שיהיה טוב, אבל זה לא הצליח והמצב היה בלתי נמנע”. 

 יגאל אנטבי (PeyPerLens) (מערכת ONE) יגאל אנטבי (PeyPerLens) (מערכת ONE)

על המשחק הקרוב הוסיף: “אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק בצורה הכי טובה שיכולה להיות.
נכון שמרמורק קבוצה טובה, עיקשת והיא נלחמת על החיים שלה בליגה, אבל יהיה משחק קשה מאוד נגד קבוצה שעשתה ניצחון גדול בשבוע שעבר. מבחינתנו, אנחנו רוצים לנצח והגיע הזמן שננצח בחוץ. עד היום הובלנו בכל משחק והתקשנו לשמור על התוצאה עד הסוף. אני מאוד מקווה שמחר זה יקרה”.

שחקני הפועל עפולה חוגגים (אחמד מוררה)שחקני הפועל עפולה חוגגים (אחמד מוררה)

הפועל רמת השרון – הפועל פתח תקווה (15:00, גרונדמן)

מדובר בקרב בין שתי הקבוצות הכי פחות יציבות בליגה. במחזור האחרון הקבוצה של אלי כהן יצאה למשחק חוץ קשה נגד ראשון לציון והצליחה לנצח (1:2). שלושת הנקודות העלו את רמה”ש למקום השמיני, אך היא עדיין רחוקה שמונה נקודות בלבד מהקו האדום, שכן קבוצות התחתית מתאוששות לאט לאט. מנגד, המלאבסים גילו אופי נגד קטמון כשחזרו מפיגור וכעת הם ירצו לנצל את הרוח הגבית על מנת להתקרב ללוד ואיכסל.

שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים (שחר גרוס)שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים (שחר גרוס)

מאמן רמה”ש, אלי כהן, אמר לקראת ההתמודדות: “ניצחנו את ראשון לציון בזכות מה שמאפיין אותנו בחודשיים האחרונים. כל הקבוצה, מבלי יוצא מן הכלל, עובדת כיחידה אחת. לכולם אכפת וכל אחד תורם את חלקו. יחד עם זאת, אנחנו משתדלים לשחק כדורגל חכם ומועיל. המסר שלנו לכל קבוצות הליגה - משחק בלתי מתפשר ורצון לקחת נקודות מול כל קבוצה”.

שחקני רמת השרון חוגגים (איציק בלניצקי)שחקני רמת השרון חוגגים (איציק בלניצקי)

על המשחק הקרוב: “אנחנו מסתכלים על המשחק הבא והמטרה הראשונה היא ללא כל צל של ספק, לא להסתבך בקרבות התחתית. הניצחון ממש לא מסנוור אותנו, המשחק מול פ”ת הוא משחק מפתח על 6 נקודות. ההכנה שלנו רגילה כמו לכל משחק, אך נבצע התאמות בהתאם ליריבה. אנחנו בהחלט רוצים להתחזק, אבל לא בכל מחיר. רק אם יהיה שחקן שטוב יותר ממה שקיים, נחתים”.

אלי כהן (אחמד מוררה)אלי כהן (אחמד מוררה)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */