יום שישי, 29.03.2024 שעה 15:36
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

קורצקי: סובלים יותר מדי מטעויות של חוסר ריכוז

מאמן רעננה לקראת הפועל תל אביב ב-18:15: "הרמנו את השחקנים אחרי ההפסד המאכזב לנתניה". ניקוליץ': "משחק חשוב בשבילי". ירדן כהן ימשיך בהרכב

|
מנחם קורצקי (שחר גרוס)
מנחם קורצקי (שחר גרוס)

אחרי שספגה בשבוע שעבר הפסד דרמטי ומאכזב בדקה ה-92 מול מכבי נתניה, הפועל רעננה סיימה את הכנותיה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב (שבת) ב-18:15 במסגרת המחזור העשירי בליגת העל, כאשר בשרון רוצים לצאת לפגרה בצורה טובה.

למרות ההפסד הדרמטי והמאכזב ב-2:1 מול מכבי נתניה בשבוע שעבר, המאמן מנחם קורצקי לא מתכנן לבצע שינויים משמעותיים בהרכב שפתח, כאשר נכון לרגע זה מסתמן כי השינוי היחיד יהיה בחזרתו של הקשר בן בנימין להרכב, ככל הנראה על חשבונו של הקפטן שניר שוקר, שפתח בשבוע שעבר. 

בן בנימין (שחר גרוס)בן בנימין (שחר גרוס)

בתוך כך, המשמעות היא שהמגן השמאלי הצעיר ירדן כהן ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב על חשבונו של עמנואל אמבולה בפעם השלישית ברציפות, בעוד החלוץ אריאל תיירי נגואקם, שכבש מול נתניה את שער הבכורה שלו ברעננה, ימשיך בחוד ההתקפה, בעוד מרטין אלאניס ימשיך בכנף הימנית וכארם ארשיד יתופקד בשמאל.

ירדן כהן (איתי כהן)ירדן כהן (איתי כהן)

המאמן מנחם קורצקי התייחס להכנות למשחק וסיפר ל-ONE: “הרמנו את השחקנים, ההפסד מול מכבי נתניה היה מאוד מאכזב גם בגלל הדקה בה ספגנו וגם בגלל העובדה שזה היה מול עשרה שחקנים. אנחנו כל הזמן מנסים לתת לשחקנים את הביטחון כי הליגה מאוד צפופה, אין הרבה הבדלים ברמה וגם מבחינת נקודות ואם נדע לחבר שניים-שלושה משחקים עם תוצאות טובות אז נמצא את עצמנו במקום שאנחנו רוצים להיות. מבחינת יכולת אנחנו כן שווים להרבה קבוצות, אנחנו מדברים עם השחקנים ומנסים להרים ולחזק אותם, זה עיקר העבודה שלנו”.

הדברים שצריך לתקן: “נצטרך לעשות פחות טעויות, אנחנו סובלים יותר מדי מטעויות אישיות של שחקנים וחוסר ריכוז ואת זה נצטרך לתקן כדי להצליח העונה. בסך הכל מבחינת כדורגל אנחנו שם, רק נצטרך לעשות פחות טעויות. חדרה? אני לא מסתכל על קבוצות אחרות, אנחנו מתעסקים מספיק בדברים אחרים וצריכים להתרכז יותר בעצמנו. אני חושב שאם נייצר רצף משחקים טובים ויציבות נמצא את עצמנו במקום בו אנחנו רוצים להיות. אם נסתכל על קבוצות אחרות זה לא יעזור לנו”.

מנחם קורצקי (איתי כהן)מנחם קורצקי (איתי כהן)

המשחק מול האקסית הפועל תל אביב: “אין לי יותר מוטיבציה מאשר בכל משחק אחר, עברתי מספיק קבוצות כדי שזה לא ישפיע עליי ודווקא הפועל ת”א זה מקום שהיה לי כיף לעבוד בו ואין איזה קנאה או משהו. אני צריך לדאוג לקבוצה שלי ולהשיג נקודות כדי שהפועל רעננה תתרומם ורק על זה אני חושב. אני חושב שיש לנו קבוצה טובה ושחקנים טובים, אבל כמובן שאם לא נביא את התוצאות שאנחנו רוצים נצטרך להתחזק בינואר. אבל בסך הכל יש לנו קבוצה טובה שחסרה לה קצת יציבות כרגע”.

קשר הקבוצה נמניה ניקוליץ’ התייחס גם הוא וסיפר ל-ONE: “ההפסד לנתניה היה מאכזב מאוד, בייחוד אחרי שנלחמנו במחצית הראשונה ושנתניה נשארה בעשרה שחקנים. זה היה מאכזב מאוד להפסיד משחק כזה, היינו בטוחים שאנחנו יכולים וצריכים לנצח את זה. זה לא פשוט להתרומם אחרי דבר כזה, אבל אנחנו חייבים להתעלות על זה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב, שנמצאת בסיטואציה דומה לשלנו. אנחנו צריכים להראות שההפסד לנתניה היה חוסר מזל בלבד כדי להוכיח שאנחנו לוחמים אמיתיים”.

נמניה ניקוליץ' (עמרי שטיין)נמניה ניקוליץ' (עמרי שטיין)

המצב בטבלה: “חשוב לנו לצאת לפגרה עם תוצאה טובה שתספק אותנו ותיתן לנו קצת אוויר להמשך, אנחנו צריכים לצאת לפחות עם נקודה אחת מהמשחק הזה. חשוב לא להפסיד כי יהיה קשה להתרומם אם נפסיד. זה מצחיק קצת, כי אם היינו מנצחים את נתניה היינו כבר מדברים על הצמרת ובמצב אחר לגמרי, אבל זו המציאות ונצטרך להתמודד איתה. פתיחת העונה של חדרה? רואים את זה לפעמים באירופה ולצערי כרגע זה נגדנו ונגד כל הציפיות, אבל כל הכבוד להם, מה שהם עושים פשוט מדהים”.

התחושות לקראת המשחק מול האקסית הפועל תל אביב: “זה משחק חשוב בשבילי כי אני אוהב לשחק נגד קבוצות לשעבר. אני רציתי להישאר בהפועל תל אביב יותר זמן, אבל זו הייתה בסופו של דבר ההחלטה שלי לעזוב למרות שנהניתי שם מאוד. אני כרגע במקום אחר ואני רוצה להראות לעצמי ולאנשים בהפועל תל אביב מה אני שווה. זה משחק קצת יותר חשוב מבחינתי, אבל הדבר החשוב הוא לחזור מהמשחק הזה עם נקודות, כמו בכל משחק אחר. כרגע אני מרוכז בהפועל רעננה, אבל אם הייתי צריך לבחור קבוצה אחרת בה הייתי רוצה לשחק סיכוי טוב שזו הייתה הפועל תל אביב, יש לי פינה חמה בלב למועדון הזה”.

נמניה ניקוליץ' בימיו בהפועל תל אביב (נעם מורנו)נמניה ניקוליץ' בימיו בהפועל תל אביב (נעם מורנו)

הרכב משוער הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, בן והבה, ירדן כהן, בן בנימין, נמניה ניקוליץ’, מירקו אורמוש, מרטין אלאניס, כארם ארשיד ואריאל תיירי נגואקם.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */