יום שישי, 29.03.2024 שעה 08:59

טיבי, ייני ובן הרוש בלמים, דאבור ושהר בחוד

אנדי הרצוג שמר על ההרכב אותו תירגל עד כה לקראת סקוטלנד ב-21:45 בסמי עופר, נאתכו במסיבת העיתונאים: "שחקן שמוותר על החולצה, פשוט שלא יהיה כאן"

|
עומרי בן הרוש (עמרי שטיין)
עומרי בן הרוש (עמרי שטיין)

נבחרת ישראל, שמתכוננת למשחק החשוב מול סקוטלנד במסגרת ליגת האומות שיתקיים הערב (חמישי, 21:45) ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מקבילתה מבריטניה שיתקיים על הדשא בסמי עופר. בנוסף למאמן הנבחרת אנדראס הרצוג, גם הקשר הוותיק ביברס נאתכו התייחס להכנות. המסע”ת הועברה בשידור חי בערוץ ONE וכאן אצלנו באתר.

המאמן האוסטרי אנדראס הרצוג, שהפסיד במשחק הראשון במפעל 1:0 לאלבניה בחוץ, יודע שרק ניצחון אל מול הקהל הביתי בא בחשבון אם הוא רוצה להשאיר סיכוי לתפוס את המקום הראשון בבית ולבוא למשחק הבא מול אלבניה ביום ראשון באצטדיון טוטו טרנר בבאר שבע במומנטום חיובי.

בירם כיאל (עמרי שטיין)בירם כיאל (עמרי שטיין)

בתוך כך, הנבחרת ערכה גם אימון בו תורגל ההרכב שהרצוג תירגל כבר אמש כאשר שלושת הבלמים הם איתן טיבי, שרן ייני ועומרי בן הרוש. המגנים הם אלי דסה מצד ימין וטאלב טוואטחה מצד שמאל בזמן שבקישור תורגלו בירם כיאל, ביברס נאתכו ודור פרץ כאשר שני החלוצים היו בן שהר ומונאס דאבור. השוער אריאל הרוש, שמתוכנן לפתוח בהרכב, עמד במשחקון הפנימי בשער מול ההרכב הראשון, בזמן שגיא חיימוב שיחק עם שחקני ההרכב.

ביברס נאתכו (עמרי שטיין)ביברס נאתכו (עמרי שטיין)

ביברס נאתכו אמר בפתח דבריו: “בתור נציג השחקנים אני מקווה וקורא לקהל לבוא כי אנחנו צריכים את זה. נעשה את המקסימום שלנו בלי קשר לכמות האוהדים. אני מקווה שעם תוצאות טובות ותפילות נוכל לעשות דברים טובים לאט לאט והאצטדיון גם יתמלא. רק 8,000 אוהדים? כרגע זה המצב ואני מקווה שדברים ישתנו. אנחנו בתהליך של שנים, אם הייתי ההתאחדות אולי היו לי תשובות למילוי האצטדיון. אני חושב שבמשחק מול אלבניה הייתה לנו מחצית ראשונה טובה וגם חלקים מהמחצית השנייה ועם קצת ריכוז היינו מוליכים. מול צפון אירלנד שיחקנו פחות טוב, אנחנו נכנסים לשיטה חדשה עם הרבה דברים חדשים ואני בטוח שאם הזמן נשתפר. המשחק הטוב בקריירה שלי מול בוסניה? אם אוכל לתת את אותו המשחק אני בטוח שזה יעזור ואעשה את המקסימום ואתרום”.

דור מיכה (עמרי שטיין)דור מיכה (עמרי שטיין)

ויתור של שחקנים על חולצת הנבחרת: “אני לא יכול לדעת מה כל שחקן עובר ברגע של פציעה ומה חומרתה. יש צוות רפואי שמחליט. אני לא פעם הגעתי פצוע ושיחקתי כשאף אחד לא ידע, כי הנבחרת מעל הכל. כדי להגיע לנבחרת שחקן באמת צריך להיות מהטופ, כי מי שמוותר על חולצת הנבחרת לא צריך להיות מזומן אליה. רוח חדשה? יש הרבה דברים שקורים ולא נראים לעין ואנחנו בתור שחקנים רואים את זה. הצוות כן מביא דברים חדשים וטובים ואני בטוח שהם יביאו שיפור. סקוטלנד? הייתה לנו אסיפה קצרה וגם היום קיבלנו הסבר עליהם, קיבלנו אינפורמציה עליהם ונדע הכל, נגיע במוכנות של 100% וזה משחק שאם לא ננצח, המצב לא יהיה טוב”.

ביברס נאתכו ואנדי הרצוג (עמרי שטיין)ביברס נאתכו ואנדי הרצוג (עמרי שטיין)

המאמן אנדראס הרצוג הסביר: “הכל תלוי בנו, הייתה לנו מחצית ראשונה טובה מול אלבניה ולא ניצחנו. נצטרך להיות טובים הפעם במשך 90 דקות, ליצור מצבים ולקבל תמיכה מהקהל שלנו כדי שהמשחק יהיה טוב. זה המשחק הראשון הביתי שלי בישראל ואני מקווה שהוא יהיה טוב. יכולנו להיות עד עכשיו לפחות עם נקודה, אז אני מקווה שהפעם נשיג תוצאה טובה, דברים תלויים בנו, צריך להגיע עם תשוקה ולחימה ולנצח את היכולת הטכנית שלנו. סקוטלנד מגיעה אחרי משחק לא טוב מול בלגיה והם מסוכנים. יש הרבה דיבורים בלה בלה בלה לפני המשחקים, אבל אנחנו צריכים לנצח. יש לנו שחקנים שיעזרו לנו בעתיד, נבוא למשחק בתשוקה ורוח לחימה, אני רוצה לראות את הקבוצה נהנית על המגרש ולא משחקת מתוך לחץ, המטרה היא לנצח בסופו של דבר כדי שתהיה לנו אפשרות להעפיל”.

אנדי הרצוג (עמרי שטיין)אנדי הרצוג (עמרי שטיין)

האוסטרי המשיך: “בכל אימון אני רואה דברים טובים והשחקנים מרשימים אותי, אבל יש פציעות ואני רוצה לראות את השחקנים שעושים הכל כדי לשחק, אני רוצה לסמוך על מי שאני מעלה שייתן את הטוב ביותר. אני רוצה שיהיה לי קו אחורי מעובה, אני מכיר את כולם טוב יותר מיום ליום, ההחלטה היא שלי ואף אחד לא עושה מה שהוא רוצה. מוחמד עוואד הרשים מאוד באימון, אני צריך גיוון ושינוי בחלק הקדמי ולמצוא פתרונות להבקעת השערים. הרגל השמאלית שלו טובה מאוד”.

אלירן עטר (עמרי שטיין)אלירן עטר (עמרי שטיין)
אריאל הרוש (עמרי שטיין)אריאל הרוש (עמרי שטיין)

היכרותו עם הכדורגל הסקוטי: “אני מכיר את מקליש ושיחקתי מולו בצעירותי, למען האמת בגללו פרקתי את הכתף. אני מכיר את הכדורגל הסקוטי. חוויתי את הכדורגל הזה. הקבוצות הסקוטיות הן תמיד קשוחות כי יש להן מנטליות חזקה. אני חושב שאם תהיה לנו הסבלנות והתשוקה ונעשה דברים נכון והיטב, אז אנחנו נעשה להם הרבה בעיות”.

דיא סבע (עמרי שטיין)דיא סבע (עמרי שטיין)
אנדי הרצוג (עמרי שטיין)אנדי הרצוג (עמרי שטיין)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */