יום חמישי, 28.03.2024 שעה 18:30
לוח משחקים
  • הפועל חולון
  • 64 - 79
  • הפועל עפולה
  • הפועל ת"א
  • 83 - 88
  • עירוני רמת גן
  • הפועל ירושלים
  • 62 - 78
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • מכבי ת"א
  • 71 - 95
  • עירוני קריית אתא

ב"ש גברה 83:88 על נהריה ועלתה לרבע הגמר

הכדורסל הישראלי שב והעולה החדשה של הדר פתחה את העונה עם חיוך אחרי ניצחון בהארכה בדרך למפגש מול חולון בגביע ווינר. בראון הצטיין, זיו בלט מנגד

|
וורן סטורם זורק (אורן בן חקון)
וורן סטורם זורק (אורן בן חקון)

כמה חיכינו והנה הכדורסל הישראלי חזר אלינו הערב (שלישי), כשהפועל באר שבע, העולה החדשה לליגת העל, פתחה את העונה עם חיוך גדול והרבה תקוות להמשך אחרי שרשמה 83:88 בתום הארכה על עירוני נהריה ועלתה לרבע גמר גביע ווינר, שם תפגוש לקרב מסקרן את הפועל חולון כבר בחמישי הקרוב.

רמי הדר יכול להיות מעודד במיוחד מהאופי הנהדר שהציגו חניכיו, שעל אף שפיגרו עמוק בתוך הרבע הרביעי הצליחו לכפות הארכה, שם המשיכו את המומנטום בדרך לניצחון, כשטיילור בראון (26 נקודות) היה הערב מעל כולם עם יכולת קליעה משובחת. מיקי גורקה רשם הפסד בבכורה על הקווים, כשנקודת האור מבחינתו הייתה יפתח זיו שלהט בעין שרה עם 25 נקודות.

רמי הדר (איציק בלניצקי)רמי הדר (איציק בלניצקי)

הצפוניים המתחדשים יכולים להרגיש מאוכזבים במיוחד, כשהצליחו להפוך את הקערה ברבע השני ולשמור על היתרון עד לדקות המכריעות, שם כאמור, איבדו את הראשון ואפשרו בעיקר לסמאג’ כריסטון, אחד משחקני הרכש המסקרנים, לנגוס בהפרש ולשלוח את המשחק לחמש דקות נוספות, שם הגארד המשיך להרשים ולעזור להדר לחגוג ניצחון ראשון.

קלעו לנהריה: זיו 25 נקודות, אלן 16, הנרי 11, פולאנד 9, אדוארדס 8, סולומון 6, נסטרנקו ויבזורי 4 כ"א.

קלעו לב”ש: בראון 26 נקודות, כריסטון 24, דונאלדסון 10, ווריק וגרשון 6 כ"א, וורן 5, אליאספור וקולמן 4 כ"א, סווינג 3.

רבע ראשון – 16:22 לב”ש

חמישיית עירוני נהריה: יפתח זיו, דגן יבזורי, מייק הנרי, טרי אלן, ננה פולאנד. הפועל ב”ש פתחה עם: ג’ורדן סווינג, טראוויס ווריק, חנן קולמן, טיילור בראון, ג’ואקים דונאלדסון

העולה החדשה רשמה את צעדיה הראשונים עם שתי שלשות כבר בתוך הדקה הראשונה של ההתמודדות (ווריק, בראון), אך יבזורי השיב בצד השני. ברון עם עוד קליעה מבחוץ קבע 5:11, כשלצפוניים פשוט אין פתרונות לקליעות של הפורוורד. בראון שוב הוסיף נקודות, ושוב היה זה יבזורי שענה מהעבר השני וצימק לשתי נקודות הפרש. סמאג’ כריסטון לא אפשר למארחת להתקרב והדרומיים הגדילו ל-16:22.

רבע שני – 39:45 לנהריה

רם אליאספור כבר בנגיעה הראשונה שלו עשה סל נהדר בצבע, אך סולומון החזיר בצד השני עם שני סלים רצופים, ההפרש ירד לארבע בלבד ורמי הדר הזעיק פסק זמן במטרה לעצור את הסחף. עמית גרשון עם שלשה שמר את הפער על כנו, אולם נקודות של נסטרנקו וסולומון קבעו 30:30 וטרי אלן השלים את המהפך עבור המארחת אחרי דקות רעות של האדומים, בעיקר בהגנה. עם הבאזר והלוח, נסטרנקו השלים 11:24 רק ברבע השני והצפוניים הגדילו את הפער, כשזיו הוסיף שלשה וחתם את תוצאת החצי.

רבע שלישי – 58:62 לנהריה

הדרומיים פתחו טוב יותר את החצי השני, כשחנן קולמן צימק לשתיים הפרש בלבד עבור הדר, בראון עוד הצליח לאזן, זיו המשיך את היכולת הנהדרת כדי להעלות את המארחת ליתרון של שש נקודות אחרי עוד חדירה מרשימה. הדרומיים טרם ויתרו על ההתמודדות, כשדונאלדסון הוריד לשלוש הפרש בלבד, מיקי גורקה המודאג הזעיק פסק זמן כדי לעצור את הריצה. אחרי דקות חלשות של שתי הקבוצות, אלן שם סוף להחטאות וצלף מבחוץ, נהריה עם חמש הפרש.

רבע רביעי – 71:71

הנעת כדור מרשימה הניבה שלשה של אלן, שהגדילה לשבע הפרש עבור הסגולים מהצפון, אולם מי אם לא בראון שוב ענה בצד השני אחרי עוד צליפה מחוץ לקשת מצדו. שוב הצפוניים לא הצליחו לברוח, כשהפעם היה זה סווינג שסיים ליי אפ קליל וזה רק 63:67 למארחת. המומנטום שוב התהפך וכריסטון איזן ל-71:71 ושיא המתח בעין שרה. שחקני שתי הקבוצות לא עמדו בלחץ השניות האחרונות והמשחק המשיך לחמש דקות נוספות.

הארכה – 83:88 לב”ש

וורן עם שלוש נקודות רצופות העניק לדרומיים יתרון שלוש, אך זיו הנהדר השיב עם שלשה בצד השני. כריסטון עם ארבע נקודות רצופות העלה את הדרומיים ליתרון של ארבע נקודות אחרי כמה פעולות טובות בהגנה. כריסטון ובראון המשיכו לדייק מקו העונשין והאדומים מהדרום חגגו ניצחון ראשון בדרך לרבע הגמר.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */