יום שישי, 29.03.2024 שעה 11:35

נאתכו: יש חוסר אמון ברוסיה, במצבי לחץ - יקרסו

"שגרירנו" ברוסיה מנתח את מצב המארחת של גביע בעולם, רגע לפני הפתיחה: "הנבחרת נמצאת במומנטום שלילי ומשחקת רע". מאור רחמני, שליח ONE למונדיאל

|
נאתכו במדי צסק
נאתכו במדי צסק"א. מומחה ברוסיה (רויטרס)

"ככה זה נראה. כל מי שראה את המשחקים של נבחרת רוסיה, ראה באיזה מצב ובאיזה מומנטום היא נמצאת. מומנטום שלילי וכדורגל רע, בטח ובטח שנפצעו להם הבלמים הראשונים (ויקטור ואסין וגאורגי דז'יקיה, מ.ר) וגם אלכסנדר קוקורין, הקפיצו לסגל את סרגיי איגנשביץ' בן ה-38. האוהדים? בתקשורת עוד יותר לא מרחמים על הנבחרת, ממש חוסר אמון מוחלט אפשר לומר. אבל אולי זה בסוף מה שיעשה טוב להם לנבחרת שלא מצפים מהם".

ביברס נאתכו, קפטן נבחרת ישראל ומי שמשחק וגר ברוסיה מאז 2010 (רובין קאזאן וצסק"א מוסקבה) וככזה, הוא חש היטב את רחשי הציבור במדינה סביב הנבחרת המאכזבת וחסרת המעוף לקראת משחק הפתיחה של המונדיאל. על כך, הוא מספר בשיחה עם ONE.

הצצה מיוחדת למלון בו שוהה נבחרת ברזיל

"למרות הכל, יש להם סיכוי לעבור לשמינית כי הבית שלהם לא הכי קשה", אמר נאתכו. "אני חושב שאורוגוואי יעלו והמשחק מול מצרים יקבע אם הם יעלו או לא. בכל זאת, זה מונדיאל וקהל ביתי ואני מאמין שבסוף הם יעלו. במונדיאל ביתי ראינו הרבה סיפורים שנבחרת פחות טובות מוציאות מעצמן הרבה יותר. הם יצטרכו שהדברים ילכו לכיוון שלהם כי אם הם יהיו לחץ הכל יקרוס. אני מאמין ששמינית גמר זה המקסימום מבחינתם".

חבריו לצסק"א מוסקבה שנכללים בסגל, איגנשביץ', אלכסנדר גולובין, מריו פרננדס ואלן דזגוייב: "דזגוייב חזר מפציעה, הוא בסימן שאלה ואם הוא לא יהיה טוב וגם גולובין - לנבחרת לא יהיה סיכוי בכלל. הרבה מאוד תלוי בהם. גולובין הוא שחקן העתיד של הכדורגל הרוסי, הכי מוכשר בנבחרת. הוא צריך עוד להתפתח, והוא כבר השחקן הכי טוב בנבחרת. איגנשביץ' הוזמן בגיל 39 להציל את המצב ולייצב את ההגנה. השחקן הכי מקצוען ששיתפתי איתו פעולה. נכון שהוא מעבר לשיא, אבל בכל זאת הניסיון וקור הרוח שלו שומרים אותו כמשמעותי מאוד בהגנה".

זה הזמן של נבחרת ברזיל

על אקינפייב: "הוא הולך להיות האיש הכי עסוק בנבחרת הזאת, הוא השחקן הכי חשוב והכי מרכזי שבדרך כלל תמיד מספק את הסחורה שם. אני מקווה שהוא ימשיך ביכולת שלו מסוף העונה כי מגיע לו באמת. דברים לא הולכים לו בקבוצה כמו הנבחרת, שם הוא מקבל יותר חופש בנבחרת קשה לו".

בדיקות הסמים שעברו שחקני נבחרת רוסיה, לאור ההרחקה של הספורטאים הרוסים מאולימפיאדת החורף בסוצ'י 2017: "כל הזמן עושים בדיקות ברוסיה, גם בצסק"א תמיד. כשמערבבים פוליטיקה בכדורגל נוצרים כל מני דברים. לא חושב שתהיה לשמועות האלה סוג של השפעה. הספורטאים האולימפיים אולי כן עשו, אבל זה אומר שכל הספורטאים במדינה מסוממים? קרה מה שקרה במקצוע כזה או אחר, אבל בכדורגל הכל בסדר וצריך לנקות את השם שלהם. לא צריך להמציא פרשות. בדיקות עושים ועשו המון לשחקנים הרוסים".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */