יום שני, 19.08.2019 שעה 17:40
ראשי|תוצאות LIVE|ONE VOD|הימורי ספורט|גליצ'ים|Winner|רדיו|גיימינג|בריאות וכושר|ONE TRAVEL|לה ליגה פנטזי של מקדונלד'ס

פלייטיקה - נותנת החסות הראשית של סביליה

ענקית הסושיאל גיימינג הישראלית העמיקה את שיתוף הפעולה עם המדורגת 5 בספרד ושמה יתנוסס על החולצות. הקמפיין ייחשף לקראת יונייטד בליגת האלופות (0 תגובות)

ליגה ספרדית 19-20
31-31ריאל מדריד1
30-21סביליה2
31-21ויאדוליד3
31-21מיורקה4
30-11אתלטיק בילבאו5
30-11אתלטיקו מדריד6
30-11אוסאסונה7
30-11אלאבס8
14-41ויאריאל9
14-41גרנאדה10
11-11ולנסיה11
11-11ריאל סוסיאדד12
02-11בטיס13
02-11אייבר14
01-01לגאנס15
01-01לבאנטה16
01-01חטאפה17
01-01ברצלונה18
03-11סלטה ויגו19
02-01אספניול20
לוח משחקים
  • אתלטיק בילבאו
  • 0 - 1
  • ברצלונה
  • סלטה ויגו
  • 3 - 1
  • ריאל מדריד
  • ולנסיה
  • 1 - 1
  • ריאל סוסיאדד
  • מיורקה
  • 1 - 2
  • אייבר
  • לגאנס
  • 1 - 0
  • אוסאסונה
  • ויאריאל
  • 4 - 4
  • גרנאדה
  • אלאבס
  • 0 - 1
  • לבאנטה
  • אספניול
  • 2 - 0
  • סביליה
  • אתלטיקו מדריד
  • 0 - 1
  • חטאפה
  • בטיס
  • 2 - 1
  • ויאדוליד
19/02/2018 14:35 מאת מערכת ONE

ענקית הסושיאל גיימינג פלייטיקה הישראלית (Playtika) הפכה היום (שני) לנותנת החסות הראשית של סביליה, המדורגת במקום החמישי של הליגה הספרדית. פלייטיקה העמיקה למעשה את שיתוף הפעולה עם הקבוצה והיום ייחשף לראשונה קמפיין בינלאומי משותף.

במסגרתו, ייחשפו המדים החדשים של הקבוצה עם הלוגו החדש של חברת playtika. כמו כן, מיתוג אצטדיון הבית של סבליה – רמון סאנצ’ס פיחואן – והשפה הפרסומית, שונו בהתאם. הקמפיין החדש נקרא צ’יטה על שם הלוגו והסימן המזוהה עם Playtika המשקף את הערכים המשותפים של הקבוצה והחברה: דינמיות, מהירות, דיוק וזריזות. הקמפיין הושק לקראת המשחק הראשון במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות ביום רביעי מול מנצ’סטר יונייטד, ולאחר מכן מול ברצלונה במסגרת לה ליגה וכן בשאר המשחקים.

רק כמעט: לאס פלמאס מפסידה לסביליה

ניר קורצ'ק, סמנכ"ל השיווק של Playtika, ציין היום: “אנו גאים בשיתוף הפעולה עם סביליה, מדובר בחיבור טבעי, שכן קיים קשר מובהק בין הערכים וה-DNA של שני המותגים". כזכור, פלייטיקה נתנה חסות בעבר להפועל תל אביב מליגת העל.

שחקני סביליה (מערכת ONE)שחקני סביליה (מערכת ONE)

רמון לאורטה, סמנכ"ל השיווק של סביליה, הוסיף כי “פלייטיקה וסביליה הם שני מותגים חזקים ומובילים, המייצגים עוצמה ואומץ, הגדלים ומתפתחים זה לצד זה. לראשונה שיתוף הפעולה הוליד קמפיין פרסומי בינלאומי המיצג את שיתוף הפעולה ההדוק בין נותני החסות והשחקנים ומעצים את התדמית של המועדון והקבוצה".

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 

... תגובות בטעינה ...
אסור לפספס
נגןכוכב העבר והפרשן ידוע ביכולות התנועה שלו
בלי צחוק: שאקיל אוניל בסשן ריקוד מהפנט
נגןהכוכב הברזילאי עם פתיחה חלומית בליגה
תותח: דני אלבס כובש ומנצח במשחק הבכורה
נגןצמד האצניות איבד את המקומות הראשונים
האצניות נפסלו רק כי החזיקו ידיים בסיום
נגןרגע מוזר בליגת העל בברזיל
הדבורים מתנחלות על דגל הקרן ועוקצות סדרן