יום חמישי, 28.03.2024 שעה 12:39
לוח משחקים
  • הפועל חולון
  • 64 - 79
  • הפועל עפולה
  • הפועל ת"א
  • 83 - 88
  • עירוני רמת גן
  • הפועל ירושלים
  • 62 - 78
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • מכבי ת"א
  • 71 - 95
  • עירוני קריית אתא

גליל/גלבוע ניצחה 73:82 בחולון ועלתה לחצי הגמר

גביע ווינר: האדומים הציגו משחק קבוצתי נהדר ונהנו מיכולת טובה של הריסון עם 17 נק', שמיר וקבוצתו נראו רע בעיקר בפן ההגנתי. גליל תפגוש את נהריה

|
גיא פניני מאוכזב (איציק בלניצקי)
גיא פניני מאוכזב (איציק בלניצקי)

גליל/גלבוע קטפה הערב (שני) את הכרטיס האחרון לחצי גמר גביע ווינר, לאחר ניצחון סופר מרשים 73:82 על מארחת הטורניר, הפועל חולון. הצפוניים יפגשו את עירוני נהריה שהפתיעה את הפועל ירושלים. האדומים מהעמק הציגו משחק הגנה יוצא מן הכלל בשילוב יכולת טובה מחוץ לקשת והנעת כדור מרשימה, שהניבה לא פחות מ-20 אסיסטים. לקבוצתו של דן שמיר מנגד, יש עוד הרבה עבודה לקראת העונה הקרובה, בעיקר בצד ההגנתי שלא תפקד.

פתיחת המשחק הייתה כולה של ג'ו אלכסנדר עם 7 נקודות מהירות בצבע, אך כעבור חמש דקות של משחק, האדומים החלו להשתלט על המשחק, בעיקר הודות לאחוזים גבוהים מחוץ לקשת, 20:25 לאורחת בסיום רבע התקפי וקצבי. גם הרבע השני נפתח במגמה דומה, כשהאדומים העלו הילוך בפן ההגנתי, שמנגד, הצהובים-סגולים הציגו משחק הגנה מבולגן והתקשו לייצר נק' בהתקפה מסדורת, מלבד הבלחות אישיות של טו הולוואי. יתרון מבטיח לצפוניים בסיום המחצית, 37:46.

גלבוע גליל עולה לחצי הגמר בגביע ווינר

הרבע השלישי שהסתיים ביתרון 16 לאורחת היה שייך כולו לקבוצתו של אריאל בית הלחמי, בעיקר הודות ליכולת נפלאה של דיאנג'לו הריסון שהציג אחוזים יוצאים מן הכלל מהשדה. בעשר הדקות האחרונות, חולוניה עוד עשתה קולות של חזרה עם התעוררות של שלומי הרוש, אך ג'ייקובן בראון בדקות טובות, דאג להשאיר את הכרטיס האחרון לארבע האחרונות, אצל הצפוניים, שהיו טובים יותר לאורך כל שלבי המשחק ואף הובילו כבר ב-19 נק' הפרש.

קלעו לגליל/גלבוע: דיאנג'לדו הריסון 17, ג'ייקובן בראון 15, זאק לידיי 12, טיילר סטון 10 וחואקין שוכמן 10 כ”א, בן אלטיט וספנסר וייס 6 כ”א, טל קרפלס 4 ויחזקאל סקוורר עם 2.

קלעו להפועל חולון: ג'ו אלכסנדר ו-טו הולוואי 13 כ”א, קורי וולדן 12, טיישון תומאס 9, ג'אבריל טראוויק 7, שלומי הרוש, תמיר בלאט וחנן קולמן 5 כ”א, גיא פניני ויונתן מור עם 2 כ”א.

אריאל בית הלחמי: “הצלחנו להביא זרים שמתאימים לנו”

המאמן המנצח אמר לאחר הניצחון: ״פתחנו טוב את המשחק וקיבלנו ביטחון לשחק כמו ששיחקנו, אנחנו יודעים שיש לנו עוד הרבה עבודה להיות קבוצה טובה. חושב שנהריה קבוצה טובה ויהיה משחק טוב בחצי הגמר. קיבלנו כל מה שביקשנו קיבלנו השנה, הצלחנו להביא זרים שמתאימים לנו, צעירים וטובים כמו שחיפשנו. אנחנו משתדלים להתאים את השחקנים שמגיעים לפה לשיטה הזו של משחק קבוצתי. מה שחשוב כרגע זה הטורניר ונעשה הכל כדי לנצח אותו”. 

שמיר: "יש לנו עוד המון עבודה"

דן שמיר: “עולות הרבה בעיות, נסיק מסקנות ונתקן”

המאמן התייחס להפסד של קבוצתו: ״יש לנו עוד המון מה לעשות ואנחנו נתקן זאת, עולות הרבה מאוד בעיות, כל התהליך של העבודה הוא להסיק את המסקנות ולתקן את הבעיות מהמשחק הזה. העונה עוד ארוכה ויהיו לנו עוד הרבה משחקים להשתפר ולהראות את הדרך שלנו. שיחקנו נגד גליל לפני שבועיים, ואז דווקא היה משחק טוב יותר עבורנו. המפעל חשוב אבל לא התכוננו למשחק הזה כמו לפני משחק ליגה. עם לוח הזמנים שיש לנו, אנחנו צריכים שיהיו לנו עוד כלים להצלחה. יש לנו בית מאוד מאתגר בליגת האלופות, משחקים קשים ומהדברים האלה צריך לצמוח ולגדול לקראת התוצאות שאליהן נרצה להגיע”.

דן שמיר (איציק בלניצקי)דן שמיר (איציק בלניצקי)

רבע ראשון – 20:25 לגליל/גלבוע

חמישיית הפועל חולון: תמיר בלאט, קורי וולדן, גיא פניני, ג'אבריל טראוויק, ג'ו אלכסנדר.
חמישיית גלבוע/גליל: יחזקאל סקוורר, חואקין שוכמן, דיאנג'לו הריסון, טיילר סטון, זאק לידיי.

אוהדי הפועל חולון (איציק בלניצקי)אוהדי הפועל חולון (איציק בלניצקי)
אוהדי גלבוע/גליל (איציק בלניצקי)אוהדי גלבוע/גליל (איציק בלניצקי)

זאק לידיי פתח עם 0:2 לאדומים, אלכסנדר העלה את חולון על הלוח עם סל ועבירה. פתיחה נהדרת לפורוורד שהגיע ממכבי תל אביב וקלע את כל 7 הנק' הראשונות של חולון, ליידי ענה שוב עם 2 נק' נוספות בצד השני, 6:7 לחולון. טיישון תומאס עם סל קל בצבע החזיר את היתרון לסגולים-צהובים, 12:13. שלשה של הריסון, קבעה 13:15 לאורחת, סל שדה ראשון במשחק. קורי וולדן צימק ל-18:16, אך שוב היה זה הריסון עם צליפה מחוץ לקשת, 16:21. טל קרפלס המשיך עם ליי-אפ, כשמנגד, חנן קולמן שהגיע מהפועל אילת, עם נקודה אחת מהקו בצד השני. 

יחזקאל סקורר מוסר (איציק בלניצקי)יחזקאל סקורר מוסר (איציק בלניצקי)

רבע שני – 37:46 לגליל/גלבוע

המארחת מתחילה להתקרב, 5 נק' רצופות של טו הולוואי צימקו את הפער ל-2 בלבד, אך חואקין שוכמן עם סל חשוב, שמר על היתרון עבור האדומים. הולוואי עם ריבאונד התקפה החזיר שוב ל-5 הפרש, הפורוורד של חולון התעורר. הגנה נהדרת של שוכמן אפשרה לשלשה קלה בצד השני של ספנסר וייס, 27:36 לגליל. ג'ייקובן בראון עם צליפה נוספת מחוץ לקשת וזה כבר 12 הפרש מרשים לאורחת. לידיי קלע שלשה ועצר את התעוררות של המארחת, אך תמיר בלאט הקפיץ את הקהל המקומי עם שלשה מהצד השני, 44:36. לידיי הנהדר הוסיף עוד שתי נק' למאזנו האישי והעלה את האורחת שוב ל-9 הפרש.

ג'ייקובן בראון מול טו הולוואי (איציק בלניצקי)ג'ייקובן בראון מול טו הולוואי (איציק בלניצקי)
ג'ו אלכסנדר מול בן אלטיט (איציק בלניצקי)ג'ו אלכסנדר מול בן אלטיט (איציק בלניצקי)

רבע שלישי – 52:68 לגליל/גלבוע

וולדן עם שתי נק' ראשונות בחצי השני עבור המארחת, הריסון ושוכמן עם 5 נק' בצד השני, הרגיעו את אריאל בית הלחמי, 39:51 לצפוניים. קולמן עם שלשה חשובה הוריד ל-8 הפרש. בן אלטיט עם 4 נק' רצופות ויכולת טובה העלה שוב את הפער לדו ספרתי, 46:59. הריסון עם שתי צליפות מדויקות מחוץ לקשת קבע את הפרש השיא עד כה במשחק, 16 הפרש אדיר לאדומים מהעמק. אלכסנדר שנעלם מתחילת המשחק, התעורר עם דאנק מהדהד והוריד ל-14 הפרש, לידיי מיד השיב בצד השני עם סל קל. טיילר סטון עם ליי-אפ העלה כבר ל-19 הפרש, דן שמיר לא מוצא פתרונות.

דיאנג'לו הריסון מול תמיר בלאט (איציק בלניצקי)דיאנג'לו הריסון מול תמיר בלאט (איציק בלניצקי)

רבע רביעי – 72:82 לגליל/גלבוע

חולוניה פתחה את עשר הדק' האחרונות עם 0:4 שהעיר מעט את הקהל, מסלים של אלכסנדר והולוואי. סטון הרגיע את האורחת עם קליעה מדויקת מחצי מרחק, 58:70 לגליל. הרוש עם שתי קליעות מדויקות מהקו הוריד שוב את ההפרש לעשר בלבד, 68:58. סטון הרגיע את בית הלחמי עם ליי-אפ, אך שוב הרוש עם שלשה בצד השני צימק את ההפרש לחד ספרתי לראשונה מזה דקות ארוכות, 70:61. בראון צלף שלשה נוספת אחרי הנעת כדור מרשימה, 70:81 לאדומים שמתקרבים להשיג את הכרטיס האחרון לחצי הגמר, שוב בראון (5/3 ל-3), נעץ שלשה נוספת וקבע 68:81, מהפרש כזה חולון כבר תתקשה לחזור.

זאק ליידי מול גיא פניני (איציק בלניצקי)זאק ליידי מול גיא פניני (איציק בלניצקי)
שחקני גליל חוגגים עם האוהדים (איציק בלניצקי)שחקני גליל חוגגים עם האוהדים (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */