יום חמישי, 28.03.2024 שעה 14:03
לוח משחקים
  • שטרסבורג
  • 74 - 79
  • עירוני נס ציונה

הלפרין: הוכחנו כבר העונה שאפשר לנצח פה

גארד הפועל י-ם מוכן למשחק ה-3 בחצי גמר היורוקאפ מול ולנסיה ב-21:30: "כל פוזשן חשוב". פיאניג'אני: "לא רוצים לוותר עכשיו". שידור חי בערוץ 20

|
יותם הלפרין ואייזק רוזפלט באימון (הפועל ירושלים)
יותם הלפרין ואייזק רוזפלט באימון (הפועל ירושלים)

הפועל ירושלים מוכנה ומזומנה לקראת המשחק השלישי והמכריע מול ולנסיה בחצי גמר היורוקאפ הערב (רביעי, 21:30, שידור חי בערוץ 20), כאשר המנצחת תפגוש בגמר את מלאגה ואם אכן הירושלמים יעברו את ולנסיה, יתרון הביתיות יהיה שלהם.

“אנחנו דרוכים ומבינים את החשיבות של הסיטואציה והמעמד”, אמר יותם הלפרין. “זה כיף גדול להיות פה אחרי שהצלחנו להשוות את הסדרה ל-1:1, אנחנו מחכים לרגעים כאלה. נצטרך להיות מאוד נחושים לאורך 40 דקות. כל פוזשן הוא חשוב ואתה לא רוצה לשלם על אף טעות. בסופו של יום, מי שיעשה פחות טעויות ויהיה יותר מרוכז, אני מניח שינצח את המשחק”.

ראיון עם סימונה פיאניג'אני ויותם הלפרין

“קשה לדעת לאן המשחק ילך, הוא יכול להתפתח לכל כך הרבה כיוונים”, הוסיף גארד הפועל ירושלים. “אנחנו נעשה מה שאפשר כדי לשמור על קור רוח, לא לעשות טעויות, כדי לא לקבל פה לחיצות מטורפות מוולנסיה, כמו שהיה במשחק הראשון, ושנדע לקחת את המשחק בסוף. במשחק הראשון היינו בעניינים והובלנו בצורה יפה בחצי הראשון, אבל עשינו טעויות בחצי השני ועל טעויות משלמים ברמה הזאת, במיוחד מול קבוצות כאלה”.

השפעת היכולת האישית של השחקנים: “אי אפשר להסתכל על הסדרה הזאת במובנים של יכולת אישית של שחקן כזה או אחר. יהיו על המגרש כל כך הרבה שחקנים טובים ומדובר בשתי קבוצות שמשחקות כדורסל טוב. בטח ולנסיה, שמשחקת ביחד כבר כמה שנים. זה יהיה הפועל ירושלים מול ולנסיה, לא אף שחקן מול שחקן אחר. כשיש לך רוטציה של שמונה-תשעה שחקנים, אז גם השחקנים שעולים מהספסל מאוד משמעותיים”.

קרטיס ג'רלס באימון (הפועל ירושלים)קרטיס ג'רלס באימון (הפועל ירושלים)

הלחץ על המארחת: “אי אפשר להגיע רגוע למשחקים כאלה, כל אחד מבין את סדר הגודל של המעמד. ברור לכולם מה זה יתרון ביתיות בסדרה כזאת, במיוחד אחרי שני המשחקים הראשונים, שהיו שונים מאוד, אבל הוכחנו כבר העונה שאפשר לנצח פה”.

“זה משחק שאנחנו מתרגשים לשחק בו”, אמר סימונה פיאניג’אני לקראת המשחק. “אני חושב שכולם יודעים שוולנסיה היא הקבוצה שמובילה כרגע את הדירוג בספרד. קבוצת יורוליג בכושר טוב שמציגה יכולת טובה, שראינו מול טנריפה בראשון את הביטחון שלהם. הגענו אחרי ארבעה משחקים ששיחקנו מולם. המאזן בין הקבוצות זהה, עשינו משהו מדהים העונה ואנחנו לא רוצים לוותר על זה עכשיו”.

סימונה פיאניג'אני באימון (הפועל ירושלים)סימונה פיאניג'אני באימון (הפועל ירושלים)

“ננצל את כל ההזדמנויות שאנחנו נקבל במשחק הזה”, הצהיר המאמן האיטלקי. “עשינו עבודה טובה, אני גאה בשחקנים ובצוות כולו של הקבוצה, זהו מאמץ נפלא עבור המועדון. אין לנו מה להפסיד, אבל יש לנו הרבה מה להרוויח. זה יכול להיות היסטורי. אני מאמין שהשחקנים שלי יתנו הכל על המגרש”.

מצבו של טראוויס פיטרסון ותיאומים לקראת המשחק: “אנחנו יודעים שהוא פצוע. יש לו מנטליות חזקה, אבל הוא רוצה לשחק בגלל שזה המשחק שלו. הוא יתן מה שהוא יכול. לפי הטיפולים שלו ראינו שהמצב משתפר, אבל נראה לקראת המשחק. אני אכניס אותו למשחק ל-10 או 20 דקות, הכל תלוי לפי הדרך בה יתנהל המשחק ומה יהיה המצב. זה המשחק שחייבים לעשות בו הכל. במידה שהוא לא יוכל לשחק יש לנו את ליאור אליהו, שחקן מנוסה ששיחק במשחקים כאלו בעבר. אם הוא לא יוכל לשחק, נצטרך לנסות דברים אחרים. הרכבים של שני גבוהים, ארבעה גארדים”.

טראוויס פיטרסון באימון (הפועל ירושלים) טראוויס פיטרסון באימון (הפועל ירושלים)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */