יום שבת, 20.04.2024 שעה 14:30
גביע המדינה נשים 23-24
0151-1682הפועל ירושלים
0155-1542אליצור רמלה
081-771הפועל ראשל"צ
080-681א.ס. רמה"ש
לוח משחקים
  • אליצור רמלה
  • 87 - 74
  • הפועל י-ם

בתום שתי הארכות, רמת חן עלתה לגמר הגביע

חצי גמר גביע המדינה לנשים: מוליכת הטבלה הייתה זקוקה לשתי הארכות לפני שניצחה את היורדת ללאומית 73:74 דרמטי, והיא תפגוש את אליצור חולון בגמר

|
דזירי פדר וקריסטל ברדפורד במאבק (נעם מורנו)
דזירי פדר וקריסטל ברדפורד במאבק (נעם מורנו)

חצי גמר גביע המדינה לנשים סיפק לנו דרמה ענקית, כשמכבי רמת חן גברה הערב (שני), על הפועל פתח תקווה 73:74 בתום שתי ההארכות, והיא תפגוש בגמר את אליצור חולון שניצחה במשחק המוקדם את א.ס רמת השרון 70:72 אחרי הארכה.

העליון:"היה משחק מותח"

איזו דרמה גדולה קיבלנו בחצי הגמר השני, שהיה אמור להיות טיול קל עבור רמת חן, מוליכת הטבלה, אך פתח תקווה, שירדה לליגה הלאומית בשבוע שעבר, באה לשחק על הכבוד שלה והציגה משחק לחימה הירואי מן הפתיחה ועד השנייה האחרונה.

מעל כולן בלטה קריסטל ברדפורד, שעם הצגה ענקית של 34 נקודות ו-16 ריבאונדים, פשוט לקחה על עצמה את המשחק במחצית השנייה וגררה את המשחק להארכה. בתוספת הזמן, הייתה זו אופיר לביא עם כמה זריקות ענקיות, נגד יכולת טובה של דניאל אדאמס ואליסה בארון מן הצד השני. בסיום, ולאחר שתי ההארכות, רמת חן הצליחה לנצח עם המון מזל ולעלות לגמר הגביע, אך כל המחמאות מגיעות לחבורה של אלי רבי שהציגה כנראה את משחקה הטוב ביותר העונה.

רבי: “עצוב לי”, העליון: ”המשחק הזה הוריד לי שנה מהחיים”

מאמן הפועל פ״ת, אלי רבי סיכם: ״עצוב לי שהפסדנו, באיזשהו מקום כמו שהמשחק התפתח כל מה שהיה חסר זה עוד כדור אחד שיכנס פנימה, היה לנו כדור אחרון אבל החטאנו, עצוב אבל יחד עם זאת כשנגמר המשחק אין מה לקטר יותר מידי. אני מסיר את הכובע בפני הבנות שלי על ההופעה שלהן. מאחל לרמת חן הצלחה. מבחינתי זה היה משחק פיקנטי, פעם ראשונה שאני משחק נגד שירה, ששיחקה אצלי כדורסל בתור ילדה”.

אלי רבי (נעם מורנו)אלי רבי (נעם מורנו)

שחקנית רמת חן, אליסה בארון הוסיף: ״זה היה משחק מטורף, הקרדיט לפ״ת ששיחקה מאוד אגרסיבי, אני שמחה שניצחנו ושהצלחנו להתעלות על עצמנו ולהגיע לגמר״.

המאמנת המנצחת, שירה העליון הסבירה: ״היה משחק מותח שהוריד לי שנה מהחיים, קרדיט גדול מאוד לפ״ת, חשוב לדעת לנצח גם משחקים כאלה, קבוצות גדולות נמדדות גם ביום לא טוב, אנחנו חייבות להשתפר ולהיראות הרבה יותר טוב ביום חמישי״.

שירה העליון (נעם מורנו)שירה העליון (נעם מורנו)

רבע ראשון: 11:16 לרמת חן

המשחק נפתח בצורה צמודה, אך במצב של 5:5, רמת חן רצה לתשע נקודות רצופות בדרך ל-5:13. פ”ת לא ויתרה, ולקראת סוף הרבע חזרה לעצמה וסיימה בפיגור סביר של חמש הפרש, תודות ליכולת טובה של קריסטל ברדפורד שהחזיקה את המלאבסיות במשחק.

דניאל אדמאס (נעם מורנו)דניאל אדמאס (נעם מורנו)


רבע שני: 27:31 לרמת חן

פתח תקווה המשיכה להוכיח ברבע השני שהיא לא באה לשמש תפאורה, והשוותה ל-18:18. דניאל אדאמס עם ארבע נקודות העלתה את רמת חן ל-20:23. פ”ת ניסתה לחזור, אך שלשה של צ’לסי הופקינס העלתה את ההפרש לחמש וקבעה 24:29, בדרך לסיום צמוד במחצית, 27:31 לרמת חן.

רבע שלישי: 40:43 לרמת חן

קריסטל ברדפורד המשיכה להיות הכתובת לכל התקפה של פתח תקווה, וצימקה לשתי הפרש, כשמנגד, צ’לסי הופקינס ודניאל אדאמס המשיכו להיות המוציאות לפועל של רמת חן. המלאבסיות איבדו ריכוז מעט, ורמת חן עלתה ל-34:41. אם חשבנו שפ”ת תישבר, באה קריסטל ברדפורד כמובן, ועם חמש נקודות בסיום הרבע צימקה ל-43:40 בלבד.

צעירי שומרת על רובנה קמפבל (נעם מורנו)צעירי שומרת על רובנה קמפבל (נעם מורנו)


רבע רביעי: 56:56

אליסה בארון העלתה את רמת חן ל-41:45, כשמנגד נקודות של אשלי בברלי דאגו שפתח תקווה תישאר צמודה. במצב של 48:46 לרמת חן, המלאבסיות רצו ל-0:5 וסל של קריסטל ברדפורד קבע 48:51 מפתיע לפ”ת. המשחק המשיך להיות צמוד, ובמצב של 52:53 לפתח תקווה, רמת חן רצה למתפרצת ובריה הולמס העבירה את היתרון לרמת חן, ומיד לאחר מכן בהתקפה מתפרצת נוספת, שירן צעירי מסרה נהדר לדניאל דיאמנט שהעלתה את ההפרש ל-3 בלייאפ קל.

קריסטל ברדפורד יוצאת למתפרצת (נעם מורנו)קריסטל ברדפורד יוצאת למתפרצת (נעם מורנו)

במצב של 53:56, הגיעה הדרמה הגדולה, כשקריסטל ברדפורד התנהלה עם הכדור, וזרקה שלשה ענקית שמצאה רק את הרשת. רמת חן עוד ניסתה לקלוע בהתקפה האחרונה אך צ’לסי הופקינס החטיאה, והקבוצות הלכו להארכה.

הארכה: 66:66 

אחרי שתי דקות ללא נקודות, שוב קריסטל ברדפורד עם שלשה ענקית קבעה 56:59 לפתח תקווה, רמת חן ענתה מנגד עם סל של אדאמס, ומנגד, כן, שוב ברדפורד קלעה סל קשה וקבעה 58:61. הדרמה הגדולה הגיעה עשרים שניות לסיום. במצב של 62:63 לפתח תקווה, דניאל אדאמס חטפה לאשלי בברלי כדור קריטי וסחטה עבירה. היא ניגשה לקו, עמדה בלחץ והעלתה את רמת חן ל-63:64.

אדאמס נגד קריסטל ברדפורד (נעם מורנו)אדאמס נגד קריסטל ברדפורד (נעם מורנו)

פתח תקווה ידעה שהיא חייבת סל, ושלשה פשוט ענקית של אופיר לביא קבעה 64:66, כשנשארו 11 שניות לסיום. אדאמס סחטה עבירה בצד השני, ושוב קלעה שתי זריקות והשווה ל-66:66.

הארכה שנייה: 73:74 לרמת חן

לאחר שתי דקות ללא סל, אופיר לביא שלחה אסיסט ענק לירדן גוט שקלעה מתחת לסל, אבל מנגד, אליסה בארון תפרה שלשה ענקית מהפינה וקבעה 68:69 לרמת חן, ועוד שלשה ענקית של צעירי העלתה את ההפרש ל-4, כשנשארו דקה וחצי לסיום, ומנגד עמית טולמן ענתה בשלשה משלה. 

אופיר לביא שמחה לאחר השלשה שלה (נעם מורנו)אופיר לביא שמחה לאחר השלשה שלה (נעם מורנו)

במצב של 71:74, אופיר לביא חדרה וצימקה לנקודה בלבד. צעירי החטיאה שלשה מן הצד השני, אך פתח תקווה לא הצליחה לייצר סל בהתקפה האחרונה, ורמת חן עלתה לגמר בתום דרמה גדולה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */