יום שישי, 19.04.2024 שעה 13:32

צמד ושלושה בישולים לדאבור ב-1:7 של זלצבורג

משחק ענק לחלוץ שחגג על מנסודרף בגביע האוסטרי ושלח איתות חד לאוסקר. נאתכו שיחק 90 דקות בהפסד המביך של צסק"א בגביע. בכורה לניב אנטמן בהולנד

|
מונס דאבור (טוויטר)
מונס דאבור (טוויטר)

בעונה שעברה הגיעה צסק"א מוסקבה עד גמר הגביע הרוסי. העונה, הקבוצה של ביברס נאתכו הובכה כבר בשמינית הגמר, כשנוצחה 2:1 על ידי יניסיי מהמקום התשיעי בליגה השנייה וסיימה את דרכה במפעל בשלב מוקדם. הקשר הישראלי, שלא מקבל צ'אנסים בהרכב במשחקי הליגה וליגת האלופות, פתח ואף השלים 90 דקות (לעומת 76 במצטבר שיש לו העונה בליגה).

נאתכו זכה עם רובין קאזאן בגביע הרוסי בשנת 2012 ושיחק עם צסק"א בגמר אשתקד, אבל הפעם היה שותף להפסד המביך. ניקיטה צ'רנוב כבש מבישול של אלכסנדר לומקין (43) והאחרון כבש בעצמו את שער הניצחון שבע דקות לסיום. גאורגי מילנוב השווה זמנית (58) ולא מנע מצסק"א הפסד ראשון במשחק רשמי מאז הסופרקאפ הרוסי לפני חודשיים.

ביבראס נאתכו (מערכת ONE)
ביברס נאתכו (מערכת ONE)
 

ליגיונר נוסף שדווקא היה שותף לתצוגה נהדרת של קבוצתו ואף הציג יכולת טובה הוא מונס דאבור. החלוץ, שמתקשה להתאקלם בזלצבורג ואף נמצא בנתק עם מאמנו אוסקר גארסיה, השלים 90 דקות וכבש צמד בניצחון 1:7 על מנסדורף מהליגה השלישית, זאת במסגרת הסיבוב השני בגביע האוסטרי. דאבור, שכבש את החמישי והשישי הוסיף שלושה בישולים.

המשחק נפתח בסערה מבחינתה של זלצבורג, שכבר בדקה השנייה עלתה ליתרון מרגלי של מרק ראטקובסקי. דאבור הבקיע את שערו הראשון בדקה ה-43, העלה את קבוצתו ל-1:5, וחגג שער ראשון לאחר חודש וחצי. הישראלי הוסיף את שערו השני בדקה ה-86, לפני שריינולד יאבו חתם את תוצאת המשחק בתוספת הזמן. כעת, יקווה החלוץ להמשיך עם המומנטום ולקבל דקות משחק גם מול אלטאך במחזור הליגה הקרוב.

ניב אנטמן. בכורה בהולנד (יניב גונן)
ניב אנטמן. בכורה בהולנד (יניב גונן)
 

* הופעת בכורה לניב אנטמן שהשלים 90 דקות בהפסד דורדרכט 3:1 לספרטה רוטרדם במסגרת הסיבוב הראשון בגביע ההולנדי. השוער הצעיר שמר על שער נקי עד לדקה ה-35 ואף סיפק תצוגה לא רעה, אלא שאז ספג שלושה שערים בתשע דקות שלמעשה סגרו את סיפור המשחק מול היריבה מהליגה הראשונה שעלתה לשלב הבא.

* מאריבור השיגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות, 1:2 על קופר ועלתה למקום השני אחרי 10 מחזורים. מרואן קבהא השלים 90 דקות, סינטאיהו סלליך שיחק 86 דקות כשמאריבור הפכה פיגור לניצחון בזכות שערים של לוקה זאחוביץ' ומרכוס טבארס.

רמי גרשון. ניצל מהדחה מפתיעה (האתר הרשמי של גנט)
רמי גרשון. ניצל מהדחה מפתיעה (האתר הרשמי של גנט)
 

* אופיר דוידזאדה ורמי גרשון השלימו 90 דקות במדי גנט שניצחה 1:2 את ליירסה והעפילה לשמינית גמר הגביע הבלגי. המארחת, מוליכת הליגה השנייה, הפתיעה עם שער יתרון בדקה ה-17 מרגלי זיזו, אך אלופת בלגיה הצליחה להשוות את התוצאה מרגלי רוב שופס 20 דקות מפתיחת המחצית השנייה, כאשר דקה בתוספת הזמן ג'רמי פרבה כבש את שער הניצחון והשלים את המהפך. קני סייף לא שותף.

* סלטיק ניצחה 0:2 את מוליכת הליגה השלישית, אלואה אתלטיק, ועלתה לחצי גמר גביע הליגה. ג'יימס פורסט כבש בדקה ה-83, מוסא דמבלה הכפיל בתוספת הזמן. ניר ביטון לא שותף.

* רם שטראוס לא שותף בהפסד לובן 1:0 לאנדרלכט במסגרת הסיבוב השישי של הגביע הבלגי. קבוצתו של השוער לא הצליחה להעפיל לשמינית גמר.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */