יום שישי, 29.03.2024 שעה 11:08
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426 בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

בוזגלו, רק שקט ומופנם: אלמוג מגיע לליגת העל

אחיו הצעיר של כוכב ב"ש לא ליקק דבש בדרך לבני יהודה, אך בגיל 22 אחרי מסע ארוך, העתיד מזהיר. מאור: "לשחקנים אין מהירות וטכניקה כמו שיש לאלמוג"

|
אלמוג בוזגלו. גם הוא הגיע לליגה הבכירה בישראל
אלמוג בוזגלו. גם הוא הגיע לליגה הבכירה בישראל

לא פשוט להיות האח הצעיר לבית משפחת בוזגלו. גם אם לא תרצה, ככל הנראה תישאב לעולם הכדורגל במוקדם או במאוחר. כך היה עם אסי, עם אוהד, עם מאור וגם עם בן הזקונים, אלמוג, שעד עכשיו בילה את תקופת הבוגרים שלו בקבוצות הליגות הנמוכות ובגיל 22 חתם על חוזה בבני יהודה מליגת העל, והמשיך את נתיב ההתקדמות שלו מהשנים האחרונות.

"אלמוג תמיד היה הולך אחרי אחיו לכל מקום", מספרים מקורבים למשפחה, "כשמאור היה עובר לקבוצה אחרת, גם אלמוג באופן טבעי היה עובר איתו. בבוגרים כמובן זה כבר נקטע, ובשנים האחרונות הוא פשוט פורח בכוחות עצמו".

אלמוג בכלל התחיל את הקריירה בבית"ר ירושלים, שם שיחק שנה, ומשם עבר להפועל תל אביב כשהיא בן 7 בלבד, ושיחק בשורותיה במשך שנתיים. כשמאור עשה את המעבר למכבי חיפה, גם אלמוג עבר לקבוצה מהכרמל, ולבש את מדיה במשך שלוש שנים.

אלמוג בוזגלו. התחיל את הקריירה בבית&qout;ר ירושלים
אלמוג בוזגלו. התחיל את הקריירה בבית"ר ירושלים
 

בגיל נערים שיחק אלמוג בהפועל פתח תקווה, אך אז כזכור שוב מאור עבר קבוצה וחתם בבני סכנין, שם שיחק גם אחיו הצעיר. "הם עברו ביחד איתו, כל המשפחה אפשר להגיד", מספר אדם המעורה בפרטים, "אותו הסיפור היה גם עם מכבי תל אביב בגיל נערים א' כשמאור עבר. לא היה פשוט בשבילו להיות בצל של אחיו, לא היה קל להתאקלם כל הזמן בקבוצה חדשה. אבל מסתדרים, מתרגלים לזה. הוא האמין בעצמו כל הזמן והדרך לליגת העל הייתה סלולה".

למרות זאת, אי אפשר להגיד שדרכו של אלמוג לליגת העל עברה בשביל האבנים הצהובות, אלא להיפך. נכון, הוא הופיע בבוגרים של הפועל פתח תקווה תחת הדרכתו של שביט אלימלך כבר בגיל 16 מול הפועל באר שבע, כשנכנס כמחליף ל-20 דקות (גם אחיו אסי שיחק באותו משחק יחד איתו), אך הוא לא הרשים במיוחד, והמומנטום תם.

"אני יכול להגיד עליו שיש בו את כל התכונות כדי להיות שחקן מצוין", מספר אחיו, מאור בוזגלו, שכבר עשה קילומטראז' רציני בליגה שלנו. "הוא עדיין צעיר. יש לו מהירות, כוח, טכניקה ויצירתיות. אחרי שנתיים טובות מאוד בלאומית, כשהוא יקבל את ההזדמנות, אין לי ספק בכלל שהוא יהיה אחד השחקנים הבכירים שיש לנו בליגת העל. מהטובים ביותר. באופן אישי אני מאחל לכל שחקן את המהירות והטכניקה שיש לאלמוג".

בוזגלו: &qout;מאחל לכל שחקן מהירות וטכניקה כמו של אלמוג&qout;  (אורן בן חקון)
בוזגלו: "מאחל לכל שחקן מהירות וטכניקה כמו של אלמוג" (אורן בן חקון)
 

בגיל 17, שנה שנייה בגיל נוער, העדיף אלמוג להתחיל לשחק בבוגרים, ומכיוון שלא נראה באופק שקבוצה בליגת העל תאמין בילד בן 17, החליט אלמוג לשחק בעמישב פתח תקווה מליגה א' דרום, תחת הדרכתו של אחיו אוהד בוזגלו. אלמוג לבש את המדים הירוקים של עמישב במשך שנתיים וחצי, שם לא זכה להנחות מאחיו, שאפילו היה "מייבש" אותו על הספסל במשחקים שלמים. "אלמוג לא היה מתעצבן מזה", נזכרים בסביבתו של הקשר, "הוא יודע לכבד את המבוגרים ממנו, אף פעם לא תראו אותו מתלונן, מקצוען אמיתי".

אחרי שנתיים וחצי בעמישב, הרגיש אלמוג שזה הזמן להתקדם הלאה. מכבי קביליו יפו וליאור זדה היו אז בעיצומו של מאבק צמרת מול הפועל קטמון על הזכות לעלות לליגה הלאומית. יפו צירפה את בוזגלו, שנתן לזדה חצי עונה ענקית עם עשרה שערים ושישה בישולים בדרך למקום השני בליגה, כשרק הפרש שערים מנע מיפו העפלה לליגה הלאומית.

ליאור זדה, מאמנה של רמת השרון כיום והמאמן של מכבי קביליו יפו בתקופה שאלמוג שיחק שם, נזכר: "אלמוג בוזגלו הוא קודם כל ילד מדהים, מחונך ומקצוען. הוא מקבל כל החלטה באהבה, הוא אהוב בחדר ההלבשה, ילד שתמיד עם חיוך. הוא בחור שכיף לאמן".

אלמוג בוזגלו. זדה: &qout;בחור שכיף לאמן&qout;
אלמוג בוזגלו. זדה: "בחור שכיף לאמן"
 

לזדה יש תובנה מעניינת לגבי הקשר החדש של יוסי אבוקסיס: "הוא בא ועושה את האימון בשקט, לפעמים אתה לא מרגיש אותו, אבל הוא פשוט חיית משחקים. יש שחקנים שהם טובים באימונים ובמשחקים הולכים לאיבוד, אבל כשהמגרש נפתח ויש שטח גדול, יש לו מהירות אדירה. הוא חי את המשחק וקשה מאוד להתמודד איתו. הוא מאוד השתדרג בשנים האחרונות, אבל סוף-סוף הוא הגיע למקום שמתאים לו. בליגת העל יהיה לו הרבה יותר קל מבליגות הנמוכות, כי יש שם יותר שטחים. אני מאוד מאמין בו ומאחל לו הצלחה".

לאחר חצי עונה נהדרת ביפו, לכולם היה ברור שהגיע הזמן להתקדם, גם אם זה צעד אחד קטן בדמות מעבר להפועל רמת גן שבדיוק ירדה לליגה הלאומית ביחד עם גביע המדינה בארונה. אריק גילרוביץ' מונה למאמן ורצה את היהלום הצעיר לבית משפחת בוזגלו בשורות קבוצתו. "מליגה א' פתאום אלמוג מצא את עצמו משחק מול אסטוריל הפורטוגלית בליגה האירופית", משחזרים בסביבתו של השחקן. "למרות זאת, הוא לא נבהל, שיחק 70 דקות טובות והקבוצה סיימה ב-0:0". בארץ רמת גן כבר הפסידה 1:0 והודחה, כשאלמוג משחק מחצית אחת ומותיר רושם חיובי, שנותן לו את הביטחון להמשך.

בעונתו הראשונה בהפועל רמת גן הוא כבש שישה שערים והוסיף שישה בישולים, זאת למרות שהקבוצה החליפה לא פחות משלושה מאמנים באותה עונה (גילרוביץ', גיא לוי ותמיר בן עמי) כשכולם האמינו בילד הצעיר, שלא אכזב. בעונה לאחר מכן (אשתקד) אלמוג כבר הפך לשחקן מפתח בקבוצה, כבש עשרה שערים והוסיף שבעה בישולים ושוב, כולם הבינו שזה הזמן להכות בברזל.

אלמוג בוזגלו. כולם הבינו שזה הזמן להכות בברזל
אלמוג בוזגלו. כולם הבינו שזה הזמן להכות בברזל
 

השמועות צפו ואלמוג כבר היה קרוב לסגור את תנאיו אצל גיא לוי בבית"ר ירושלים, אך פיטוריו של האחרון טירפדו את המהלך. הפנייה האמיתית הבאה נעשתה דווקא בקמפיין האחרון של הנבחרת, כשיוסי אבוקסיס לקח את מאור לשיחה ושאל אותו האם אחיו מסיים חוזה. מסתבר שבני יהודה כבר עקבה אחריו מתחילת העונה, והמאמן מאוד רצה את אלמוג אצלו. הוא הגיע למבחנים וכבר אחרי שני אימונים החליטו בבני יהודה להחתימו.

האחים של אלמוג הם המודל לחיקוי עבורו. הוא מקבל מהם עצות והם אלה שמכוונים אותו בקריירה, הוא המופנם והשקט מביניהם, הילד הטוב אם תרצו, כשעל המקהלה כמובן מנצח לא אחר מאשר יעקב בוזגלו. "בתור אדם, הוא פשוט אישיות יוצאת דופן. כיף לגדל ילד כזה. ממושמע, חכם מאוד, היה תלמיד מצטיין. נכון, הוא שקט ומופנם, שזה קצת הפריע לי, אבל הוא ילד מקסים. בתור שחקן הוא בדרך כלל מסוג השחקנים שלוקח להם מעט זמן של התאקלמות, בכל מקום שהוא היה זה היה ככה. הוא לא מיד פרץ, הוא לוקח את הזמן שלו ואחר כך הוא עושה את מה שצריך לעשות. רואים את ההתקדמות שלו, להגיע מליגת א' לליגת העל זה לא דבר פשוט".

הוא יכול לשחזר את ההצלחה של מאור?
"אני חושב שהוא מתקדם יפה מאוד, אם בגיל 22 הוא כבר בליגת העל. הפחד שלי מההתחלה היה שינסו להשוות ביניהם. אני לא חושב שזה דבר שנכון לעשות. הם באו מאותה משפחה, זה נכון, אבל בשום אופן אסור לעשות השוואות ביניהם בשום פרמטר. הם אמנם ישחקו באותה ליגה העונה, אבל עדיין המרחקים הם גדולים, והלוואי. קצת מזל לא יזיק לו, אם יידבק, אז כן, הוא יכול להגיע רחוק. אבל לאט לאט, צעד צעד. הוא לא חושב במושגים האלה האלה בכלל. הוא, להבדיל ממאור, לא נולד ככוכב. את מאור סימנו כבר מגיל 0. אני מקווה שעם הנחישות וההתמדה שלו, הרצון שלו לדעת לשחק, אני מאמין שהוא יתקדם יפה מאוד גם בליגת העל".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */