יום שישי, 29.03.2024 שעה 09:14

שחקן לגיה ורשה נפגע מאבן שנזרקה, המשחק פוצץ

מוקדמות הליגה האירופית: אוהד קוקסי האלבנית זרק אבן על ראשו של דודה, השופט הפסיק את המשחק ב-1:2 ללגיה. סמפדוריה הובכה ע"י וויבודינה

|
דודה פצוע. בלאגן באלבניה
דודה פצוע. בלאגן באלבניה

הקרב על שלב הבתים בליגה האירופת המשיך הערב (חמישי) אך כמו בסיבוב הקודם את מירב תשומת הלב תפסה תקרית אלימה. הפעם היה זה באלבניה כאשר המפגש בין קוקסי ללגיה ורשה פוצץ.

הסיבה לפיצוץ הייתה חפץ שהושלך על ידי אחד מהאוהדים המקומיים על ראשו של אונריי דודה, שנחבל בראשו ונאלץ לקבל טיפול. המפגש אגב, פוצץ בתוצאה של 1:2 ללגיה, כאשר השופט החליק להפסיק אותו בדקה ה-51.

ובחזרה לכדורגל, פאוק סלוניקי, ללא אייל גולסה שלא נכלל בסגל, גברה 0:1 על ספרטק טרנאבה. היוונים ספגו מכה קשה בדקה ה-2 עם הרחקתו של ריקרדו קוסטה אך לוקאס נתן למארחת יתרון חשוב בדקה ה-82, שעשוי להיות קריטי לקראת הגומלין.

קאיראט, שהדיחה את עידן ורד והכוכב האדום בלגרד, עשתה צעד משמעותי עם 1:2 ביתי על אברדין. מיכאל באקייב (13) ובאוריזן איסלמקאן (22) כבשו עבור המארחת, קני מקלין רק צימק עבור הסקוטים בדקה ה-69.

גולסה. מחוץ לסגל של פאוק
גולסה. מחוץ לסגל של פאוק
 

בשבדיה, אלפסבורג, עם מרקוס רודן שמועמד למכבי חיפה והשלים 90 דקות, גברה 1:2 על אוד גרינלנד.  אוליבייה אושן העלה את האורחת ליתרון מפתיע עם פנדל מדויק בדקה ה-21 אך שערים של ויקטור פרדול (43) וסיימון לונדבאל (76) קבעו מהפך.

גם רובין קאזאן עשתה צעד משמעותי עם 2:3 על שטרום גארץ במפגש הפכפך באוסטריה. מקסים קנוניקוב נתן לרוסים יתרון בדקה ה-14, דוניס אבידאי איזן כעבור שבע דקות. גוקדניז קארדניז החזיר את היתרון לאורחת עם פנדל מדויק בדקה ה-25.

הקצב הנפלא המשיך גם בחצי השני עם שער שיוויון זמני של סיימון פיסניגר (56), איגור פורטניאגין לא אמר נואש ובדקה ה-61 החזיר את היתרון לקאזאן. התוכניות של האוסטרים ספגו מכה קשה עם ההרחקה של דוניס אבידאי בדקה ה-69 והתוצאה נשמרה עד לסיום.

קרסנודאר לא התקשתה בבית ועם 0:2 על סלובן ברטיסלבה היא קרובה לשלב הבא. אנדראס גרנקוויסט (45) ופאבל ממאייב בפנדל בדקה ה-59 כבשו עבור הרוסים.

מרקוס רודן. רוני לוי עקב?
מרקוס רודן. רוני לוי עקב?
 

בהולנד, בסקשהיר ספגה 2:0 מול אלקמאר. וולקאן בבקאן השאיר את האורחת בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-14. יופ ואן דר לינדן כבש בפנדל כבר בדקה ה-17 עבור ההולנדים, וינסנט יאנסן (63) הכפיל את התוצאה. לוטם זינו ישב על הספסל במשך 90 דקות ב-0:0 של ת'ון מול וואדוז.

ההפתעה הגדולה של המחזור הגיעה ללא ספק מסמפדוריה, שהובסה בבית 4:0 על-ידי וויבודינה הסרבית, הקבוצה שהעפילה למפעל רק בזכות העובדה ששירוקי שסיימה מקום מעליה, זכתה בגביע הסרבי. דנילו סקוליץ' כבש ראשון בדקה הרביעית, אלכסדר סטאניסלביץ' הוסיף בפתיחת המחצית (49) ואוגניין אוזגוביץ' קינח עם צמד (58 ו-91).

ויטסה ארנהיים, ללא שרן ייני שנעדר מהסגל, נחלה 3:0 מסאות'המפטון משער של גרציאנו פלה (37), פנדל מוצלח של דושאן טאדיץ' (45) ושער נוסף של שיין לונג (84).

בורוסיה דורטמונד ניצחה 0:1 את וולפסברגר האוסטרית משער של ג'ונאס הופמן בדקה ה-16.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */