יום שישי, 19.04.2024 שעה 12:18

"שער שוויון" ערך שלושה טורנירי כדורגל מיוחדים

באווירת הבחירות, הזוכות בתחרויות אשר נערכו בב"ש, י-ם ורעננה נקבעו ע"י הצבעה בקלפי של השחקנים לפי קריטריון ההגינות. אסי רחמים: "אירוע מרשים"

|
אסי רחמים. עשה כבוד (מאור חורי)
אסי רחמים. עשה כבוד (מאור חורי)

הארגון החינוכי, חברתי וספורטיבי, "שער שוויון" קיים היום (שלישי), יום הבחירות לכנסת, שלושה טורנירים מחוזיים מקבילים במתכונת מיוחדת. לכבוד היום המיוחד, מי שבחרו את הקבוצה הזוכה בכל מחוז בגביע החשוב ביותר- גביע ההגינות, היו שחקני הקבוצות עצמם, אשר קבעו את זהות הקבוצה ההוגנת במחוז באמצעות הצבעה בקלפי מיוחדת שהוצבה במגרשים.

במתחם הגולטיים היפה בבירת הנגב, באר שבע, התקיים טורניר שלישי לשנה זו של מחוז הנגב. במחוז משתתפות קבוצות מבתי ספר ביישובי הנגב- באר שבע, דימונה, שגב שלום, שדרות, מצפה רמון, כסייפה, אופקים וחורה.

אסי רחמים (מאור חורי) (מערכת ONE)
אסי רחמים. בי"ס "בן עטר" מדימונה זכה בנגב (מאור חורי)
 

אל הטורניר החגיגי הגיע גם נציג קבוצת הפועל באר שבע, המנכ"ל אסי רחמים, שהתפעל מאוד מהאירוע הגדול ואמר: "זה באמת אירוע מרשים ויפה. לפני שהגעתי ממש לא חשבתי שמדובר על משהו בסדר הגודל הזה. אני שמח שביום כזה בחרתי להגיע לפה".
 

הקבוצה שנבחרה ברוב קולותיהם של כ-200 ילדי המחוז, לקבוצה ההוגנת במחוז הנגב היא קבוצת בית הספר "בן עטר" מדימונה. במקביל נערך הטורניר השלישי לשנה זו גם בירושלים הבירה, שם נהרו למגרש בשכונת הקטמונים כ-180 ילדים מהשכונות פסגת זאב, נווה יעקב, גילה, העיר העתיקה, קריית מנחם, בית צפאפא, תלפיות, הר חומה וצור באהר. גם במחוז ירושלים נערכו בחירות דמוקרטיות וברוב קולות נבחרה קבוצת צור באהר כקבוצה ההוגנת של הטורניר וזכתה להניף את הגביע מול ההורים והמתנדבים הנרגשים שהגיעו לצפות.

בחירת הקבוצה הוגנת (מאור חורי)
בחירת הקבוצה ההוגנת. החלטה של המתחרות (מאור חורי)
 

עוד במקביל נערך הטורניר השני בתשע"ה במחוז השרון, שהוקם השנה על ידי הארגון. המחוז כולל קבוצות מבתי הספר ומתנ"סים בטירה, הוד השרון, קלנסואה, הדסים באבן יהודה וברעננה, העיר שגם אירחה את הטורניר היום.

אורח מיוחד באירוע היה ראש עיריית רעננה וחובב ספורט ידוע, מר זאב בילסקי, אשר נשא דברים בטקס הפתיחה ואמר לילדים: "כולכם ודאי רוצים לצמוח ולגדול ולהיות שחקנים בליגת העל או אפילו באירופה. חשוב מאוד שלא תשכחו שחשוב יותר שתהיו בני אדם ושתתנהגו יפה. אף אחד לא יכול לנצח ולהצליח ללא עבודת צוות, לכן חשוב שתעבדו כצוות. וכשתהיו גדולים ומפורסמים, תזכרו היכן הכל התחיל- כאן על המגרש ברעננה!".

בחירת קבוצה הוגנת  בירושלים (אור קרן)
בחירת קבוצה הוגנת בירושלים (אור קרן)
 

מהנהלת שער שוויון נמסר: "אנחנו שמחים על האפשרות שנוצרה לקיים מספר טורנירים במקביל באותו בוקר, בזכות יום החופש, וגאים על כך שהורים רבים, מתנדבים ואורחים מכובדים בחרו גם ביום כזה לכבד אותנו ואת הילדים בנוכחותם".

"שער שוויון" הוא ארגון חינוכי, חברתי וספורטיבי השואף להקנות מסגרת מועילה לילדים באזורי הפריפריה החברתית של ישראל. מסגרת זו מעניקה לילדים בבתי הספר היסודיים אימוני כדורגל מקצועיים בשילוב מרכזי למידה לסיוע ותגבור לימודי והכנה למבחנים, פעילויות חינוכיות להקניית ערכים, בניית צוות וגיבוש הקבוצה.

הטורניר בירושלים (אור קרן)
הטורניר בירושלים (אור קרן)
 

השתתפות הילדים בפעילויות הכדורגל של הקבוצה מותנית בהשתתפותם בקביעות במרכזי הלמידה והפעילויות החינוכיות ובתפקוד ראוי של הילד בבית הספר בשעות הלימודים. בשנת הפעילות הנוכחית- תשע"ה, השישית בתולדות הארגון, משתתפים בפרויקט כ-1,700 ילדים ב-110 קבוצות בכל רחבי המדינה, מהנגב ועד הגולן.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */