יום שישי, 29.03.2024 שעה 15:16

אדלשטיין: מונטנגרו היא המשוכה הקשה בבית

נבחרת ישראל קיימה אימון פתוח לקראת תחילת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה, צ׳וברוביץ׳ עדיין פצוע וייבדק. הלפרין: "בקפריסין אין הרגשה של ביתיות"

|
אדלשטיין:
אדלשטיין: "הנסיעות והטיסות מקשות" (רדאד ג`בארה)

72 שעות לפני כדור הפתיחה של קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2015, אותה תארח נבחרת ישראל בניקוסיה שבקפריסין, מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין וחניכיו קיימו היום אימון פתוח ומסכם לקראת המשחק הראשון מול נבחרת מונטנגרו.

החבורה בכחול לבן תמריא לקפריסין בשבת בשעות הצהריים המוקדמות וביום ראשון בשעה 19:00 תתמודד מול המונטנגרים. סנטר הנבחרת אלכס צ׳וברוביץ׳ סבל מדורבן ברגל ולא לקח חלק באימון.

מחר תיבדק מידת כשירותו של הסנטר ויוחלט האם יצטרף אל חבריו בנסיעה. לקראת סיום האימון שוחרר דיאור פישר אל מקלחת מהירה בשל ברית המילה של בנו, אלייה יצטרפו בתום האימון שאר שחקני ואנשי הצוות של הנבחרת.

מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין התייחס לפציעתו של הסנטר: ״אלכס צ׳וברוביץ׳ לא התאמן מתחילת השבוע כי במשחק נגד לטביה הוא סובב את הקרסול ומאז הוא לא מתאמן. נשמע את ד״ר וייס ונראה מה הוא לגבי ההמשך״. 

אדלשטיין: צריכים פה תעצומות נפש

לגבי היריבה הראשונה בקמפיין הוסיף המאמן: ״מונטנגרו היא המשוכה הכי קשה בבית וזה רק אומר שאנחנו צריכים להופיע ברמת דריכות ומוכנות גבוהה עם כל הקושי מסביב. הם משחקים בסגנון יוגוסלבי-טיפוסי, המון פיזיות, השתמשו בפיק אנד רול וגבוהים שקולעים מבחוץ ואנחנו צריכים להיות במיטבנו בהגנה״.

אדלשטיין (רדאד ג´בארה)
אדלשטיין: "צריכים להופיע ברמת דריכות ומוכנות גבוהה" (רדאד ג´בארה)
 

בעקבות המצב הביטחוני שחקניו של אדלשטיין נאלצים לארח באי השכן, המאמן דיבר על הקושי של שחקניו שלא יזכו לשחק בארץ: ״הנסיעות והטיסות לא קלות לשחקנים, פיזית ומנטאלית. שחקן רגיל אחרי משחק להירגע בפינה שלו עם המשפחה ופה זה לא המצב כי יש לנו טיסה מיד אחרי וצריך הרבה חוזק מנטאלי להגיע למשחק על מזוודות. ביום שני אנחנו כבר טסים למשחק בהולנד ואפילו אימון התאוששות שתכננו לעשות הוא בגדר סימן שאלה אנחנו לוקחים כל משחק לגופו, משחק אחר משחק״.

עומרי כספי באימון (רדאד ג´בארה)
כספי באימון. נאלץ לנדוד לאי השכן (רדאד ג´בארה)
 

המאמן סיכם את דבריו כשהתייחס לסנטר הנבחרת: "דיאור פישר קיים אימונים בארץ לבד כשהיינו בטורניר הכנה ואני מראש שאני לא בונה על תיאום יתר בנבחרת כי בתקופה קצרה קשה לחבר הכל. מצאתי שחקן עם אנרגיות שרוצה להיות בנבחרת עם שפת גוף טובה והתלהבות שהקריב מעצמו והגיע לאימון שעות לפני הברית של בנו״.

גארד הנבחרת, יותם הלפרין דיבר לקראת היריבה הראשונה: ״נתקענו בהרבה בעיות מול מונטנגרו בעבר, מדובר בנבחרת מצויינת עם שחקנים מנוסים מאוד", שחקנה של הפועל ירושלים הוסיף: "ההכנה שלנו הייתה קצרה יחסית עם הרבה עליות וירידות עם שחקנים שהצטרפו מאוחר לצד פציעות וביטול הטורניר בארץ, כך שהרבה דברים קרו שאף אחד לא לקח בחשבון. הוכחנו שאנחנו יכולים ומוכנים לשחק כדורסל טוב וזה מה שצריך להביא למשחק ביום ראשון".

הלפרין באימון הנבחרת (רדאד ג´בארה)
הלפרין: "נתקענו בהרבה בעיות מול מונטנגרו בעבר" (רדאד ג´בארה)
 

לגבי סוגית המצב הביטחוני סיכם הלפרין: "עצם העובדה שהמשחקים לא מתקיימים בארץ זה חבל לכדורסל הישראלי, אין הרגשה יותר כיפית לשחק בהיכל נוקיה מול הקהל הביתי של הנבחרת. אין בקפריסין את הרגשת הביתיות אבל אם לא נעלה הכל יהיה תירוצים. כל קמפיין מסתכלים עליו בצורה אחרת ואני לא זוכר קמפיין עם כל כך הרבה בעיות עוד לפני שהתחלנו לשחק אבל צריך להמשיך במסורת הארוכה של הנבחרת שתמיד מופיעה באליפות אירופה״.

פניני צוחק באימון הנבחרת (רדאד ג´בארה)
פניני משועשע באימון הנבחרת. ישמח גם בראשון? (רדאד ג´בארה)
 

 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */