יום שישי, 19.04.2024 שעה 22:09
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

זהבי: מכבי חיפה? ההפסד שלה לא השפיע עלינו

אחרי ה-0:1 הדרמטי על בני יהודה, במכבי ת"א מצפים למפגש מול הירוקים. פריצה: "אמרתי לערן שיהיה לי עוד צ'אנס לכבוש". זיו נותר מאוכזב. צפו בתקציר

|
פריצה, ראדי וזהבי חוגגים מול בני יהודה (יניב גונן)
פריצה, ראדי וזהבי חוגגים מול בני יהודה (יניב גונן)

הקלה גדולה נרשמה אמש (ראשון) על פני שחקני מכבי תל אביב לאחר שהאלופה הצליחה לנצח את בני יהודה משער בתוך תוספת הזמן של ראדה פריצה, שהעניק 0:1 יקר לצהובים לפני הפגרה הארוכה שמחכה להם, פגרה שתסתיים עם משחק עונה מוקדם מול מכבי חיפה בקריית אליעזר.

בקבוצה היו שבעי רצון מכך שהשחקנים עמדו טוב על המגרש ובשונה מהמשחקים הקודמים העונה, הפעם היו דומיננטים לאורך 90 הדקות, שלטו בקצב, הניעו את הכדור וגם הסתגלו לשינוי הטקטקי שביצע המאמן, פאולו סוזה, במהלך המחצית השנייה כשעבר לשחק במערך של 3-5-2 עם הכנסתו של ניקולה מיטרוביץ' על חשבונו של מאנה.

במכבי היו שמחים מאוד גם עבור החלוץ, ראדה פריצה, שאחרי משחק לא מרשים במיוחד שלו, הצליח להבקיע את שער הניצחון הדרמטי ושבר את הבצורת שליוותה אותו מפתיחת העונה. מיד בסיום המשחק טל בן חיים וברק יצחקי רצו אל פריצה, חיבקו אותו ושחקנים העידו כי "השער הזה היה כל-כך חשוב לראדה, וגם לנו, עכשיו אחרי שהמשקולת הזאת ירדה לו מהכתף זה ייראה אחרת".

גם פריצה עצמו היה מן, הסתם, מאושר מאוד: "לקח לי זמן להבקיע את השער הראשון, חיכיתי לזה אחרי שלא כבשתי במשחקים האחרונים ושמחתי מאוד כשראיתי את הכדור פוגש את הרשת". על הביקורות כלפיו בשבועות האחרונים אמר: "כחלוץ תמיד מה שחשוב זה השער, חיכיתי לזה כמו שאמרתי וטוב שהוא נכנס".

השבדי המשיך: "הייתי שמח מאוד, אני עדיין שמח מאוד, בשביל כל הקבוצה והאוהדים. היו לנו המון הזדמנויות אבל הכדור לא נכנס. במצב הקודם שלי חמש דקות לפני הסיום אמרתי לערן (זהבי, ר.א) שיהיה לי עוד צ'אנס ולשמחתי גם היה". 

צפו בשער של פריצה בדקה ה-91

על הקושי של הצהובים מול היריבה אמר: "בני יהודה קבוצה מאוד טובה, הם עומדים נכון על המגרש ויוצאים למתפרצות. הפעם לא הייתה להם אף הזדמנות והניצחון הזה הגיע לנו". לקראת המשך העונה ולאחר הפסדי מכבי חיפה והפועל ת"א, אמר פריצה: "אנחנו מסתכלים רק על עצמנו, אנחנו צריכים לנצח בבית שלנו ואם נעשה את זה נזכה באליפות. זאת אמנם רק תחילת העונה, אבל כל משחק הוא חשוב". 

לסיום נשאל החלוץ על הגרלת הליגה האירופית שזימנה למכבי בית עם בורדו, אפואל ניקוסיה ואיינטרכט פרנקפורט: "אני חושב שיש לנו הרבה הזדמנויות שם, זה לא הבית הכי קשה, ואני חושב שכל קבוצה תתקשה כאן בבלומפילד".

ערן זהבי: ניצחנו עם הרבה אופי

הקשר, ערן זהבי, שפעם נוספת היה נראה נהדר ומעורב בכל מהלך התקפי של הקבוצה, סיכם את המשחק עם דגש על שער הניצחון המאוחר: "זה באמת מתוק לנצח ככה, אבל הקבוצה הטובה באמת יותר ניצחה ואני חושב שעשינו משחק טוב, שאולי לא התבטא בשערים, אך הגענו להמון מצבים ושלטנו בכל פרמטר על המגרש".

על הקושי מול הכתומים השיב: "לא חושב שהיה לנו כל כך קשה, שלטנו במשחק, זה לא כמו המשחקים הקודמים שלנו נגדם. אבל בני יהודה קבוצה טובה, צריך לכבד אותם, יש להם שחקנים עם יכולות וזה אחד המשחקים היותר קשים בליגה שלנו, ובסופו של דבר ניצחנו עם הרבה אופי והפנים קדימה". 

זהבי מנסה מספרת (יניב גונן)
זהבי מנסה מספרת (יניב גונן)
 

זהבי סיפר גם על תחושותיו באופן אישי בקבוצה: "אני מרגיש טוב מבחינה אישית, גם בקבוצה עוזרים לי להביא את היכולות שלי לידי ביטוי, אנחנו משחקים טוב כקבוצה וכשזה קורה קל להביא את היכולות האישיות לידי ביטוי ואני שמח שאנחנו נראים ככה. אני רוצה שנשתפר עוד יותר".

לקראת מכבי חיפה הוסיף: "הכרוז אמר שמכבי חיפה הפסידה, אבל זה לא השפיע. אלו המחזורים ראשונים וקבוצה שמאבדת נקודות לפה או לפה זה לא מה שישפיע על העונה, אבל אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ורוצים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. לפני חיפה יש עכשיו נבחרת, אח"כ אפואל ניקוסיה ואז נתכונן למכבי חיפה ונגיע מוכנים".

אחרי כל הדברים השמחים והמילים הטובות, היה גם צד פחות נעים אצל חלק מהשחקנים הצהובים. בדיוק כמו בשבוע שעבר נגד הפועל עכו, גם הפעם נותרו מספר שחקנים מאוכזבים מכך שלא נכללו בסגל ובראשם, המגן יואב זיו, שאחרי שהיה שחקן משמעותי בעונת האליפות של מכבי אשתקד, נותר משחק שני ברציפות מחוץ לסגל. זיו היה נראה מאוכזב מאוד כשעשה את דרכו החוצה מהאצטדיון, כאשר בקבוצה הבהירו כי מדובר בשיקולים מקצועיים בלבד.

יואב זיו (יניב גונן)
יואב זיו ביציע (יניב גונן)
 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */