יום שלישי, 16.04.2024 שעה 23:18
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

ב"ש מעוניינת לממש את האופציה על סוליימאנוב

בנגב מרוצים מהרוסי ("כוכב כדורגל") וצפויים לשלם לקרסנודאר כמיליון אירו. בקבוצה מאושרים אחרי ה-0:2 על מכבי ת"א והחמיאו לברדה: "משחק של אופי"

|
שחקני הפועל באר שבע (איציק בלניצקי)
שחקני הפועל באר שבע (איציק בלניצקי)

אחרי הניצחון בליגה על הפועל ירושלים והתיקו בספרד נגד ויאריאל, הפועל באר שבע ממשיכה את המומנטום ובענק. חניכיו העייפים של אליניב ברדה הראו אמש (שני) שצריך לקחת אותם בחשבון במאבק על האליפות לאחר שגברו 0:2 בטרנר על מכבי תל אביב. בבירת הנגב מציינים כי השמחה הייתה שלמה יותר מכך שחזרו לנצח בטרנר. המבצר הביתי איבד מעוצמתו מתחילת העונה, אבל אוהדי הקבוצה נתנו דחיפה אדירה והוסיפו עוד תפאורה מושקעת כחלק מהערב המוצלח של ברדה וחניכיו.

בכך, האדומים נשארים במקום השלישי, אבל צמקו את הפער מהמקום הראשון לארבע נקודות ושתי נקודות מהצהובים. אין יותר מדי זמן להתעסק עם המשחק וכבר בעוד יומיים מצפה להם קרב אדיר במסגרת שלב הבתים של הקונפרנס ליג, כאשר ניצחון על אוסטריה וינה בשילוב ניצחון חוץ של ויאריאל בפוזנאן יעניק את המקום בשלב הבא של המפעל.

"משחק גדול של הרבה אופי", אמרו בהפועל באר שבע, "כל הלחץ היה עלינו לפני השריקה אבל כולם נתנו את הלב וזה ניצחון שהגיע לנו. מהדקה הראשונה רצינו יותר, רצנו יותר והכי משמח שעמדנו בזה. הקבוצה עומדת בעומס לא פשוט, אבל כל השחקנים התעלו על עצמם ועשו את הקהל שלנו שמח בסוף. אנחנו לא מחפשים שיספרו אותנו, רק התוצאות שלנו חשובות לנו וכל השאר לא מעניין".

ברדה: תעודת בגרות לשחקנים

במועדון החמיאו בראש ובראשונה למאמן הקבוצה אליניב ברדה שהכין את שחקניו בצורה מצוינת למשחק וגבר על סגנון המשחק של ולאדן איביץ'. חוץ ממשחק הלחץ בשטח הצהובים, ברדה הגיע מוכן ותדרך השחקנים לא להיגרר לפרובוקציות או לאבד את הראש עם עבירות מיותרות. בנוסף, המאמן הורה לחניכיו באמצעות מנהל הקבוצה אביתר אילוז להמתין עד הירידה של שחקני האורחת לחדר ההלבשה כדי להימנע מחיכוך.

ברדה בחר לעלות עם קישור מעובה יותר ובכך הצליח לשלוט במרכז השדה ולאיים יותר על השער של מכבי תל אביב. גם במחצית השנייה, שנפתחה מנומנמת למדי, ברדה עשה שינוי מהיר והכניס את תומר חמד ורותם חטואל שעשו שינוי מיידי. במועדון מרוצים מהמאמן שהצליח להחזיר את הקבוצה למסלול חיובי וכעת מצפים להמשכיות גם ביום חמישי הקרוב נגד אוסטריה וינה.

עשה שינוי מיידי. חטואל (איציק בלניצקי)עשה שינוי מיידי. חטואל (איציק בלניצקי)

בקבוצה החמיאו לשחקני החוליה האחורי שהתנגדו לפספס את המשחק ועלו תחת עומס גדול. כל רביעיית ההגנה הייתה בספק למשחק, אבל חלק כמו איאד אבו עביד לקחו שוב זריקה כדי לעמוד לרשות הקבוצה. שגיב יחזקאל המשיך גם אמש את היכולת הנהדרת בתור מגן והוסיף בישול למאזן שלו, כאשר גם איאד אבו עביד רשם משחק הקרבה גדול לצד מיגל ויטור המצוין והלדר לופס שספג נקע קל בקרסול מול ויאריאל. אבו עביד בספק גם אחרי המשחק אמש וקיים עדיין סיכוי גבוה שלא יהיה מנוס מניתוח בשרירי הבטן.

המצטיין של המשחק לפי חלק מאנשי הקבוצה היה הקשר רועי גורדנה. "גורדי היה מספר אחד על המגרש, היה בכל מקום, חטף כדורים ואיים על השער. הוא יותר טוב מלפני הפציעה", אמרו בבאר שבע. בנוסף לגורדנה החמיאו לשי אליאס שמצליח לעשות את קפיצת המדרגה מהפועל תל אביב. מי שעוד קיבל מחמאות היה הרומני אדריאן פאון שכבש שער בכורה בישראל ופרע שטר חשבון למרות רחשים סביב הצטרפותו.

אדריאן פאון (רדאד ג'בארה)אדריאן פאון (רדאד ג'בארה)

עוד שחקן שכיכב בניצחון היה שאפי סולימאנוב, שבישל את השער לפאון ורשם משחק טוב מאוד. לפי מידע שהגיע ל-ONE, בבירת הנגב מרוצים מאוד מהקשר הרוסי בן ה-22 ויפעילו את סעיף הרכישה לקרסנודאר העומד על כמיליון אירו. "שאפי כוכב כדורגל, עוד לא ראינו 50 אחוז מהיכולת שלו", אמרו בבאר שבע. בקבוצה שיבחו גם את ההפתעה הגדולה של פתיחת העונה, רותם חטואל, שעלה מהספסל ורשם נתון מדהים - 11 שערים בכל המסגרות.

לאור הפציעה של איאד אבו עביד בשרירי הבטן, בקבוצה ינסו להכשיר את הבלם איתן טיבי לקראת המשחק הקרוב ביום חמישי נגד אוסטריה וינה. טיבי הצליח להשתתף בשני האימונים האחרונים וקיים סיכוי שיוכל לשחק בעוד יומיים. רועי גורדנה נאלץ להתחלף בגלל כיווץ בתאומים, אבל הוא צפוי להיות כשיר למשחק הליגה נגד בני ריינה. אור דדיה ינסה להתאמן ביומיים הקרובים, אבל הוא לא אמור לחזור לסגל נגד אוסטריה וינה.

בבאר שבע מעודדים מכך שמריאנו בריירו חזר לסגל ואף קיבל דקות במקום עדן שמיר. הקשר סובל מפגיעה במיניסקוס, אבל עד הפגרה יבחנו את מצבו לפי ניסוי וטעייה. התוכנית של ברדה הייתה לשלב אותו אמש, כדי לראות איך הברך שלו תגיב בבוקר שאחרי. בכל מקרה, עם היציאה לפגרה או אם תהיה החמרה, בריירו והצוות הרפואי בוחנים האם ללכת על ניתוח. כזכור, כמו במשחק הקודם, אליניב ברדה יחסר בקונפרנס ליג את אדריאן פאון, אור בלוריאן, רועי גורדנה, אביב סולומון ואנדרה מרטינש, שאינם נרשמו לסגל הקבוצה במפעל. 

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */