יש מספר דרכים שונות להיות מאוכזב מהרכב שלך: למכור אותו תוך זמן קצר, לספר לכל מי שמוכן לשמוע ברשתות החברתיות שאסור לקנות אותו, או להשאיר אותו בצד הדרך בשאיפה שמישהו יאסוף אותו ויגאל אותך מייסורך. אבל האם יש דרך יותר קיצונית להראות חוסר שביעות רצון מהמוצר ומהשירות של המוצר?
אם תרחיקו עד לפינלנד בצפון אירופה, תגלו שאחד מתושביה היה מוכן ללכת רחוק מאוד עם חוסר שביעות הרצון שלו מהטסלה S שלו, אותה רכש לפני כשמונה שנים. כן כן, הרבה לפני כל הסיפורים המוזרים מכל העולם על התקלות השונות של חברת הרכבים החשמליים הפופלארית בתבל, אבל הקש ששבר את גב הגמל הגיע רק לפני זמן קצר.
מסתבר שמר טאומאס קטאיינן הפיני חווה לא מעט תקלות ובעיות עם הרכב לאורך השנים כאשר לבסוף נאלץ לגרור את הרכב לנקודת הטסלה הקרובה ביותר, לאחר שקודים שונים של שגיאה הופיעו על גבי מסך הרכב שלו.
אחרי שחיכה כחודש ימים לקבלת תשובה אודות פשר התקלה, טסלה הודיעה לו שהוא צריך להחליף את ה-battery pack בעלות של 20 אלף אירו, שכן בחלוף 8 השנים שהרכב היה ברשותו האחריות כבר לא היתה בתוקף...
במקום להשקיע את כספו בתיקון הרכב הרכב הישן וה(לא)טוב שלו, הוא החליט לפוצץ את הטסלה שלו עם לא פחות מ-27 ק”ג של דינמיט. זו לא טעות – הוא לא התפצוץ מכעס, הוא פשוט פוצץ את הטסלה שלו.
וזה עוד לא הכול. כדי להביע את מחאתו כנגד מייסד החברה ואחד מהאנשים העשירים בעולם, אילון מאסק, הוא גם הציב בתוך הרכב בובה בדמות המייסד הפופולארי של טסלה, מה שאגב את כותב שורות אלו קצת פחות שעשע בלשון המעטה (ש.ל.).
אם אתם שואלים להצלחת אותו פיצוץ, התשובה היא שמעט מאוד נשאר מאותה הטסלה של הפיני המשוגע, אך מה שכן נשאר זה הד תקשורתי, שכן הווידאו כבר חצה את רף שני מיליון הצפיות וזכה לכמעט 3000 תגובות – לא דבר של מה בכך.
מעניין אם בזמן הקרוב נראה עוד מקרים קיצוניים דוגמת פיצוץ הרכב של מר קטאיינן, שכן נראה שעלויות התיקונים אינן עולות בקנה אחד עם יכולתם של כלל הלקוחות. בנוסף, חשוב לציין כי ”המערכת הסגורה” של טסלה אינה מאפשרת לצדדים שלישיים להציע מחירים תחרותיים, מה שאומר שמחירי התיקונים לא אמורים להשתנות בעתיד הקרוב.
הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.
רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור בריאות וכושר? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבאה!