יום חמישי, 28.03.2024 שעה 16:23
גביע המדינה נשים 23-24
0151-1682הפועל ירושלים
0155-1542אליצור רמלה
081-771הפועל ראשל"צ
080-681א.ס. רמה"ש
לוח משחקים
  • אליצור רמלה
  • 87 - 74
  • הפועל ירושלים

חתימה טובה: 74:92 למכבי ת"א על אולימפיאקוס

אחרי שהפסידו פעמיים, נעלו הצהובים את מחנה האימונים בגרמניה בניצחון על אלופת היורוליג. היקמן (19 נק') ולוגאן (15) מחקו פיגור 12 במחצית השניה

|
ג´יימס והיקמן. ניצחון משכנע (הרשמי של מכבי ת
ג´יימס והיקמן. ניצחון משכנע (הרשמי של מכבי ת"א)

מכבי תל אביב השיגה היום (ראשון) את ניצחונה הראשון במחנה האימונים בגרמניה. אחרי שהובסו על ידי חימקי מוסקבה במשחק הראשון ונכנעו לבאמברג המקומית במשחק השני, ניצחו הצהובים במשחק השלישי דווקא את אלופת היורוליג המכהנת אולימפיאקוס, 74:92.

פתיחת המשחק לא הייתה טובה. קבלת ההחלטות של מכבי ת"א, כמו גם משחק ההגנה שלה, לקו בחסר. ריקי היקמן ודייויד לוגאן שהגיעו הקיץ נראו לא מחוברים כלל ואיבדו כדורים רבים. היוונים כבר הוליכו ב-12 נקודות הפרש, אבל מכאן חזרו השחקנים של בלאט למשחק.

הרבע השני עוד היה צמוד, אבל אז הגיע הרבע השלישי ואיתו התעוררות של דייויד לוגאן וריקי היקמן, אותם שניים שפתחו לא טוב את המשחק. גם גיורגי שרמאדיני נראה בטוח בעצמו החל מהרבע השלישי וקלע מספר סלים בצבע.

נקודת אור אצל הצהובים היא סילבן לנדסברג שהחזיק את הקבוצה במחצית הראשונה עם סלים יפים מהשדה ומהקו. מורן רוט גם הוא צבר ביטחון ככל שהמשחק התקדם ותרם את חלקו. מי שעדיין מוגדר תעלומה הוא ניק קיינר מדלי, שלא נכנס היטב למשחק, גם כאשר מכבי הוליכה.

אוחיון: כבר לא יכול לחכות להתאמן

כעת תמשיך מכבי למחנה אימון בן מספר ימים ולאחר מכן תמריא לצרפת על מנת להשתתף בטורניר הכנה נוסף שיכלול משחק חצי גמר מול פאריז לבלואה. אם מכבי תעפיל לגמר היא תפגוש את המנצחת במשחק בין שרלרואה מבלגיה לבין גלאטסראיי מטורקיה.

קלעו למכבי ת"א: ריקי היקמן 19, דייויד לוגאן 15, גיורגי שרמאדיני (14 ריבאונדים) וסילבן לנדסברג 14 כ"א, ניק קיינר מדלי 8, שון ג'יימס וגיא פניני 7 כ"א, מורן רוט 6, אטר מאז'וק 2.

רבע ראשון - 20:27 לאולימפיאקוס
מכבי ת"א פתחה בחמישיה עם: ריקי היקמן, דייויד לוגאן, ניק קיינר מדלי, גיא פניני ושון ג'יימס. הצהובים הוליכו 2:5 בדקות הפתיחה, אבל היוונים חזרו למשחק במהירות וקבעו 11:11. קוסטאס פפאניקולאו דייק מהקו שלוש פעמים והעלה את אולימפיאקוס ל-11:14. גם סטראטוס פרפרוגלו קלע נקודות ראשונות והיוונים הוליכו 11:16.

ריקי היקמן. רבע ראשון לא טוב שלו (הרשמי של מכבי ת&qout;א)
ריקי היקמן. רבע ראשון לא טוב שלו (הרשמי של מכבי ת"א)
 

ריקי היקמן מסר רע מאוד והוציא את הקבוצה של גיורגיוס ברצוקאס למתפרצת. ואסיליס ספאנוליס העניש והעלה ל-13:21. סילבן לנדסברג צימק מיד בסל מחצי מרחק. קבלת ההחלטות הייתה גרועה במכבי ומורן רוט ספג חסימה מביכה. מכבי ספגה סל של פרינטזיס בצד השני, 24:15. לנדסברג, אחד הצהובים הבודדים שהגיעו למשחק, צימק מהקו. בסיום הרבע הראה הלוח 20:27 ליוונים.

רבע שני - 37:43 לאולימפיאקוס
מי שנכנס לשחק בשורות הצהובים הוא אטר מאז'וק האוסטרלי-סודני. עם זאת, לא נרשמה מגמת שינוי בתוצאה. פרינטזיס קלע והשלים נקודה מהקו, 22:34 ליוונים. גיורגי שרמאדיני קלע מחצי מרחק וגם גיא פניני קלע. ריקי היקמן השלים שש נקודות רצופות לצהובים לאחר שהסתובב וקלע מחצי מרחק, 34:28.

מורן רוט. קיבל מעט ביטחון ברבע השני (הרשמי של מכבי ת&qout;א)
מורן רוט. קיבל מעט ביטחון ברבע השני (הרשמי של מכבי ת"א)
 

גיא פניני ראה את דייויד לוגאן מבצע תנועה ללא כדור, מסר לו בין כל ההגנה והרכש החדש קלע בקלילות. גיא פניני קלע שלשה ומורן רוט הוסיף שתיים בהתקפה מתפרצת, וזה רק 38:35. היוונים לא ממש היו בעניינים וגם הם החלו לאבד כדורים לרוב. למרות זאת, הם הצליחו לרדת למחצית ביתרון 37:43.

רבע שלישי - 60:61 למכבי ת"א
אולימפיאקוס הצליחה לעלות ל-40:48 בפתיחת הרבע השלישי. מורן רוט היה פנוי וקלע מחות לקשת כדי לצמק ל-48:43. הצהובים התקרבו נקודה אחת מאולימפיאקוס וריקי היקמן בהתקפה מתפרצת העלה אותה ליתרון ראשון מאז פתיחת המשחק, 48:49. גם שרמאדיני קלע בצבע וקבע 51:51.

גיא פניני. מכבי נראתה טוב ברבע השלישי (שי לוי)
גיא פניני. מכבי נראתה טוב ברבע השלישי (שי לוי)
 

גם ניק קיינר מדלי שלא עשה רושם טוב כלל עד אמצע הרבע השלישי, מצא את הסל ושמר את הצהובים בתמונה. דייויד לוגאן קלע שלשה מטווח גדול במיוחד והעלה את קבוצתו ל-56:58. פחות מדקה חלפה והוא קלע בליי-אפ. באופן כללי ניתן לומר שמכבי צברה ביטחון ברבע השלישי, שהסתיים ב-60:61 צהוב.

רבע רביעי - 74:92 למכבי ת"א
הצהובים הגדילו את הפער לשבע נקודות, 8:40 דקות לסיום. ריקי היקמן הוסיף עוד שתיים לאחר שנכנס לצבע והעלה ל-60:69. הצהובים הצליחו לשמור על ההפרש גם חמש דקות לסיום, בעיקר בזכות עבירות שביצעו היוונים. גיא פניני דייק פעמיים מהקו וקבע 68:78. חסימה מעולה של הצהובים וסל בצבע של שרמאדיני קבעו 12 הפרש.

דייויד לוגאן (הרשמי של מכבי ת&qout;א)
דייויד לוגאן. רבע אחרון מצוין של מכבי ת"א (הרשמי של מכבי ת"א)
 

היוונים נראו לא מרוכזים והחלו לעשות שטויות בדקות האחרונות של המשחק. מכבי שמרה על היתרון שלה, שלוש דקות לסיום. ריקי היקמן קלע שלשה ומיד אחריו עשה זאת דייויד לוגאן - 70:88. בסיום המשחק הראה הלוח 74:92 לצהובים שהשיגו ניצחון ראשון במשחקי ההכנה.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */