יום שישי, 19.04.2024 שעה 21:51
גביע המדינה נשים 23-24
0151-1682הפועל ירושלים
0155-1542אליצור רמלה
081-771הפועל ראשל"צ
080-681א.ס. רמה"ש
לוח משחקים
  • אליצור רמלה
  • 87 - 74
  • הפועל י-ם

בזכות ההגנה: ישראל ניצחה 65:76 את רומניה

טורניר ההכנה באוקראינה: הנבחרת הציגה משחק התקפה מפוזר, אך בצד השני גרמה לאיבודי כדור רבים. פניני בלט עם 16 נק'. שיבק: "היו עליות וירידות"

|
פניני חודר. בלט עם 16 נקודות (איגוד הכדורסל)
פניני חודר. בלט עם 16 נקודות (איגוד הכדורסל)

ההכנות של נבחרת ישראל למוקדמות היורובאסקט 2013 נמשכות ולאחר הניצחון במשחק הראשון מול בלארוס, עשו זאת הפעם חניכיו של שיבק עם 65:76 על נבחרת רומניה.

בהיעדרם של עומרי כספי וליאור אליהו שבמחנות ה-NBA ויותם הלפרין הפצוע, הציגה הנבחרת משחק הגנה טוב וגרמה לאיבודי כדור רבים אצל הרומנים. השמירה החזקה מצד הלבנים הובילה להתקפות מתפרצות רבות שהובילו לנקודות קלות בצד השני.

למרות 76 הנקודות שקלעה, צריכה הנבחרת לעבוד חזק מאוד על הצד ההתקפי, לאחר שגם היא איבדה כדורים לא מעטים והציגה התקפה מבולגנת ומפוזרת. 

גיא פניני בלט עם 16 נקודות ולצידו היה המתאזרח, אלכס טיוס, עם 11 נקודות ושבעה ריבאונדים, דגן יבוזרי הוסיף תשע נקודות עם שלוש מארבע מטווח שלוש הנקודות. לנבחרת מצפה כעת עוד משחק הכנה אחד מול הנבחרת המארחת, אוקראינה.

יוגב אוחיון, הנבחרת מאבדת הרבה כדורים (שי לוי)
יוגב אוחיון, הנבחרת מאבדת הרבה כדורים (שי לוי)
 

קלעו לישראל: גיא פניני 16 נקודות (3-6 משלוש), אלכס טיוס 11 (7 ריב'), דגן יבזורי 9 (3-4 משלוש), רביב לימונד 9 (3 אס', 3 חט'), אלישי כדיר ועידו קוז'יקרו 6 כ"א, ניצן חנוכי 5, גיא מקל 4, יוגב אוחיון 4 (5 אס', 5 חט'), יובל נעימי 3, מורן רוט 2, אורי קוקיה 1. רות'בארט שיחק ולא קלע, אפיק ניסים לא שותף.

שיבק: "רצינו לחלק את הדקות וזה השפיע על המשחק שלנו"
לאחר המשחק אמר מאמן הנבחרת, אריק שיבק: "גם במשחק הזה היו לנו עליות וירידות. היו לנו דקות לא טובות בהגנה וזה קצת מכעיס. יכול להיות שחלק מהעניין זה החילופים הרבים שאנחנו עושים כדי לבדוק הרכבים ושחקנים ומשום שאנחנו מצפים למשחק מאוד קשה מול אוקראינה שהיא נבחרת מאוד אגרסיבית עם סייז גדול, כך שרצינו לחלק את הדקות יותר מהרגיל, במיוחד לשחקנים המרכזיים".

אריק שיבק: &qout;היו ניסיונות שלנו לעשות דברים שלא צריכים לעשות&qout;
אריק שיבק: "היו ניסיונות שלנו לעשות דברים שלא צריכים לעשות"
 

"אני חושב שזה השפיע על המהלך של המשחק, אבל סה"כ היו לנו דקות מאוד טובות. ניסינו גם איזוריות כאלה ואחרות שמול בלארוס לא עשינו. בסה"כ היה בסדר, אם כי משחק פחות טוב מהמשחק הראשון". 

לגבי איבודי הכדור הרבים (18) של הנבחרת אמר שיבק: "איך אומרים בטניס, אלה היו UNFORCED ERRORS. נסיונות שלנו לעשות דברים שלא צריכים לעשות אותם, אני חושב שזה קצת חוסר ריכוז וקצת חוסר כימיה שיש עדיין בנבחרת וככל שהזמן יעבור אני מאמין שמספר איבודי הכדור ירד".

הגראד יוגב אוחיון הסויף: "התחלנו טוב והובלנו לאורך כל המשחק. היתה ירידת מתח באיזה שלב, כשהתקרבנו ל-20 הפרש אני חושב. חבל שלא המשכנו ללחוץ על הדוושה, אבל ראינו פה הרבה דברים, היו גם דברים פחות טובים, נתקן מה שלא היה טוב במשחק הבא, נבוא למשחק הכי קשה ונקווה לעשות הכי טוב שאפשר".

עידו קוז´יקרו: &qout;אנחנו מתאמנים רק שבוע ויומיים, יש לנו עוד הרבה עבודה&qout;
עידו קוז´יקרו: "אנחנו מתאמנים רק שבוע ויומיים, יש לנו עוד הרבה עבודה"
 

גם אוחיון התייחס לאיבודי הכדור הרבים: "זה דבר רגיל לקבוצה שמתאמנת רק שבוע אימונים. אנחנו נראים די טוב לתקופה הקצרה, אבל זה לא מספיק ואנחנו צריכים לעבוד קשה כדי להשתפר".

עידו קוז'יקרו התייחס לעליות והירידות של הנבחרת במהלך המשחק: "זה משחק אימון, תירגלנו כל מיני הרכבים ולא תמיד היו על המגרש שחקנים שרגילים לשחק אחד עם השני. לשם זה התכנסנו, כדי לבדוק מה טוב לנו ומה פחות אבל בסך הכל אנחנו מתקדמים יפה. יחסית לנבחרת שמתאמנת שבוע ויומיים אנחנו די מתואמים, אבל עדיין יש לנו הרבה עבודה".

רבע ראשון - 12:22 לישראל
אריק שיבק עלה בחמישייה עם ניצן חנוכי, גיא פניני, יוגב אוחיון, אלכס טיוס ואלישי כדיר. פתיחה מהוססת ומבולגנת בשני הצדדים, טיוס ואוחיון העלו את הנבחרת ליתרון 2:4 מוקדם. הנבחרת הציגה הגנה טובה ולאחר שלשה של פניני היתרון צמח לשבע נקודות. הרומנים לא ניצלו איבודי כדור רבים של חניכיו של שיבק והרבע הסתיים ביתרון 10 נקודות לישראל.

שיבק וניסים בפסק זמן (איגוד הכדורסל)
שיבק וניסים בפסק זמן (איגוד הכדורסל)
 

רבע שני - 29:41 לישראל
ריצת 0:5 לנבחרת בפתיחת הרבע השני והיתרון כבר עמד על 19 נקודות, אך ריצת 3:9 של הרומנים הורידה אותו בחזרה ל-13. מהלך יפה בין קוז'יקרו לטיוס ועוד שתי נקודות של המתאזרח במתפרצת והיתרון חזר ל-18 נקודות. עד למחצית התאזנו קצת הצדדים, אך משחק ההגנה הטוב של הנבחרת שמר על היתרון ולהפסקה ירדו הישראלים ביתרון של 12 נקודות.

כדיר, נקודות יפות בפתיחת הרבע השלישי (איגוד הכדורסל)
כדיר, נקודות יפות בפתיחת הרבע השלישי (איגוד הכדורסל)
 

רבע שלישי - 46:60 לישראל
גם את הרבע השלישי פתחו חניכיו של שיבק בצורה יפה עם נקודות במתפרצת של כדיר ושלשה של פניני, אך בצד השני שמרו הרומנים על מרחק סביר. משחק ההגנה היציב של חניכיו של שיבק שמר על היתרון למרות שבהתקפה המשיכו מקל, פניני וחבריהם לשחק לא מסודר.

טיוס, משחק טוב למתאזרח החדש של הנבחרת (איגוד הכדורסל)
טיוס, משחק טוב למתאזרח החדש של הנבחרת (איגוד הכדורסל)
 

רבע רביעי - 65:76 לישראל
הרבע האחרון של משחק ההכנה השני נפתח כמו שלושת הרביעים הקודמים, חניכיו של שיבק המשיכו להציג הגנה נהדרת וגם בהתקפה התחילו הישראלים להתאפס. לאט לאט התחילו הרומנים לסגור את ההפרש, אך פעם נוספת ההגנה שמרה על היתרון ואריק שיבק רשם ניצחון שני במשחקי ההכנה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */