יום ראשון, 16.05.2021 שעה 02:32
ראשי|תוצאות LIVE|ONE VOD|הימורי ספורט|גליצ'ים|Winner|רדיו|מגזין הספורט לצעירים|בריאות וכושר|ליגת החלומות|לה ליגה פנטזי

מדוע אי אפשר להפריד בין הכוכבים לעולם הרכב?

מותג הרכב הקטאלוני CUPRA הנו נותן החסות של ברצלונה, כאשר טר שטגן ואנסו פאטי משמשים כשגרירים של המותג. מה ההיגיון שמאחורי החיבור לכדורגלנים?

1 תגובות |
אנסו פאטי בסרטון הפרסומת ל-el-Born (צ
אנסו פאטי בסרטון הפרסומת ל-el-Born (צ"מ יו-טיוב)

מירוץ האליפות בספרד חם העונה מתמיד, ואם אנו כבר מדברים על מירוצים אי אפשר להתעלם ממה שקורה ממה שקורה בשנים האחרונות עם החיבורים המתוקשרים בין יצרניות הרכב למועדונים הגדולים של הכדורגל העולמי.

כמיטב המסורת, בכל תחילת עונה מחולקים רכבי הספונסריות של הקבוצות לשחקנים בטקס מתוקשר, ומיותר לציין כי השחקנים מגיעים עימם לאימונים ולמשחקי הבית. הדבר יוצר חשיפה אדירה לרכבים הן בצילומי התקשורת והן בקרב האוהדים אשר מחכים לאליליהם מחוץ למגרש האימונים או מחוץ לאצטדיון.

בריאל מדריד זוהי הספונסרית Audi (זוכרים שבנזמה בחר את הרכב הזול ביותר שעלותו 50 אלף אירו בלבד?), באתלטיקו מדריד זוהי Hyundai (שהדגימה טעינת הליכונים בחשמל מהרכב באימון הקולצ’נרוס) ובברצלונה מדובר ב-CUPRA – שם החיבור היה טבעי ביותר, בין השאר משום משדובר במותג קטאלוני.

טר שטגן. אחד מהחיבורים הכי מוכרים בין מותג רכב לשחקני כדורגל (האתר הרשמי של קופרה)טר שטגן. אחד מהחיבורים הכי מוכרים בין מותג רכב לשחקני כדורגל (האתר הרשמי של קופרה)

שוער הקבוצה, מארק אנדרה טר שטגן, כבר מרגיש ותיק בתור שגריר של המותג, אך לפני מספר שבועות הצטרף אליו הכוכב הצעיר (הפצוע) של הקבוצה, אנסו פאטי, שעוד טרם בחירתו לשגריר, השתתף בסרטון פרסומת של החברה (המטרה היתה למשוך קהל צעיר יותר ולהציג ערכים של פריצת דרך).

כדי להבין עוד יותר לעומק את החיבור בין המותג הקטאלוני לאחת מהקבוצות הגדולות והאהודות בתבל, פגשנו לשיחה קצרה את גיל צוק, מנהל מותג CUPRA בישראל: “עד לפני שלוש שנים CUPRA היתה למעשה חטיבת הביצועים של SEAT. מאותה נקודה הוחלט בבמטה החברה לנתק את המותג מ-SEAT ולהרחיב אותו.

מלחמת הרכבים: האוטו החדש של כוכבי בארסה

“אם פעם דיברנו על מותג שמדבר רק על ביצועים ועל כוחות סוס, כעת המותג מדבר גם על חוויית נהיגה ועל חוויית פרימיום הן מחוץ לרכב והן בתוך הרכב – והכול במטרה לפנות לקהלים חדשים שיכולים להינות מהמותג.

צוק מרחיב על החיבור עם קבוצת הכדורגל: “כשאתה נכנס למטה של CUPRA בספרד  כתוב בגדול: “Inspiring the world from Barceloa” ואני מרגיש שגם המותג שלנו וגם ברצלונה מדברים בדיוק על אותם ערכים: ביצועים, ספורטיביות, מקצוענות ומחויבות, כאשר בשני המותגים מעורב המון רגש: בכדורגל הריגוש נובע מהצפייה בקבוצה, ובמותג שלנו הרגש נובע מחווית הנהיגה אצל כל מי שנוהג ברכב – החיבור כאן הוא טבעי”.

גיל צוק, מנהל מותג CUPRA ישראל (מערכת ONE)גיל צוק, מנהל מותג CUPRA ישראל (מערכת ONE)

על החיבור לשחקנים: “כאמור, כחלק משיתוף הפעולה עם ברצלונה, גם השחקנים נוהגים ברכבים של CUPRA, ולכל אחד מהשחקנים הותאם רכב בהתאם לבחירתו האישית. חלקם בחרו ב-CUPRA FORMENTOR, חלקם ב-CUPRA LEON והיו גם כאלו שבחרו ב-CUPRA  ATECA – היום כבר אפשר לראות את אותם שחקנים נוסעים בגאווה ברחובות ברצלונה”.

על החיבור לשני הפרזנטורים של ברצלונה: “טר שטגן מתחבר לערכים של מקצוענות ושל מסורת, שכן החברה קיימת כבר 20 שנה. פאטי לעומתו מציג את החדשנות ואת החוצפה החיובית לפרוץ קדימה, כך ששניהם מייצגים כל אחד בדרכו הוא את ערכי המותג”.

נשיא SEAT ו-CUPRA וויין גריפית’ס ואנסו פאטי (יח"צ)נשיא SEAT ו-CUPRA וויין גריפית’ס ואנסו פאטי (יח"צ)

*הראיון עם גיל צוק בווידאו צולם טרם הקלאסיקו

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור בריאות וכושר? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבאה!

אסור לפספס
נגןמירן שרטה בטעות את מיילי באמצע הטיקטוק
מירן שרטה בטעות את מיילי באמצע הטיקטוק
נגןזוכרים? כשניימאר וביבר שיחקו יחד כדורגל
זוכרים? כשניימאר וביבר שיחקו יחד כדורגל
נגןמאור כמעט קיבל התקף לב מהמתיחה של מירן
מאור כמעט קיבל התקף לב מהמתיחה של מירן
נגןכנראה החיה המהירה ביותר שפרצה למגרש
החתול פרץ למגרש ורץ במהירות מטורפת