יום שישי, 19.04.2024 שעה 15:46

מכבי ראשון לציון מציגה: קבוצה בהתרסקות

כדוריד: הדאבליסטית לא מוצאת מנוחה ולאחר ההפסדים בדרבי ולהרצליה מחכה לצהובים מכבי ת"א מחר ב-16:00. גלעד מאור לוקח אחריות: "אשם במצב"

|
גלעד מאור. לא מאמין לאן הדרדר המועדון  (מתן להב)
גלעד מאור. לא מאמין לאן הדרדר המועדון (מתן להב)

מכבי ראשון לציון חווה בשבוע האחרון משבר שכמותו לא היה לה בעשר השנים האחרונות. ההפסד הביתי בדרבי 30:26 הכה גלים בצהובים וגרם לכל הדברים הרעים בתוך המועדון לצוף.

מחנאות, אי הקשבה למאמן ומעל הכל תוצאות דלות מאוד בליגה הוליכו את הקבוצה למצב לא נעים ובעיתוי נוראי עבורה משום שמחר (שישי) ב-16:00 מצפה לה אחת הקבוצות החמות בליגה שמגיעה כפייבוריטית לאחר ניצחונה על הפועל ראשל”צ ביום שני, מכבי תל אביב.

הכל החל עוד הרבה לפני הדרבי. השחקנים לא היו מחוברים בינם לבין עצמם ובינם למאמן. 70% הצלחה זהו אמנם מאזן שחלק גדול מקבוצות הליגה היו שמחות להשיג אולם מבחינת הדאבליסטית לא מדובר בהישג בהתחשב בעונות הקודמות של גלעד מאור.

המאמן שנראה היה לחוץ בתום ההדחה מרבע גמר גביע המדינה התנהג בצורה לא אופיינית לו בדרך כלל מול התקשורת בתום המשחק וטען בין היתר כי "השאלות דביליות, קדימה אתם יכולים לתקוף אותי, אני המאמן ואני האשם". עבור מאור המשבר הוא אף יותר גדול בגלל ששחקניו כבר פחות קשובים ומאמינים בו הן באימונים, הן במשחקים ומעל הכל שבעים.

פיליפ מריאן ונדב רובין מאוכזבים (יניב גונן)
פיליפ מריאן ונדב רובין מאוכזבים לאחר הדרבי (יניב גונן)
 

בתום ההפסד אם לא לקרוא לו התבוסה הביתית ביום שני האחרון לבני הרצליה בתוצאה 26:20 התחושות במועדון היו קשות. השחקנים התכנסו לאחר המשחק בתוך עצמם והחליטו שבכדי להציל את העונה שלהם הם חייבים לומר אחד לשני את מה שהם חושבים.

הם הטיחו זה בזה דברים קשים ובעיקר התפתח שם "קרב מילולי" קשה בין הישראלים לשני המקשרים הרומנים, יוהן רושקה, המציג יכולת חלשה מאוד מתחילת העונה ופיליפ מריאן שבתקופה האחרונה חלה ירידה משמעותית ביכולתו. בתום חילופי המילים השחקנים החלו לצאת מבית מכבי רק בסביבות השעה חצות ובתחושה קשה.

בקבוצה הרחוקה כבר ארבע נקודות ממכבי ת"א והפועל במקומות השני והשלישי מבינים את חשיבות המשחק על אף המשחק החסר אותו הם ישלימו ביום שני. “הפסד ותהיה פה רעידת אדמה גדולה " סיפרו גורמים בכירים במכבי ל-ONE. לדאבליסטית ברור כי הפסד יוליך אותם כמעט סופית למקום הרביעי בלבד בתום הליגה הסדירה, לראשונה מאז 2003/04. מעבר לכך, הפסד זה יהווה הפסד ביתי שלישי ברציפות בכל המסגרות, לראשונה מאז הקמתו של בית מכבי. בנושא אחר, קבוצה ערכה אמש (רביעי) ארוחת גיבוש במסעדה מקומית.

עומר דבדה (דוד פליגל, איגוד הכדוריד) (ONE)
עומר דבדה (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
 

במצב שכזה ייאלצו חניכיו של מאור לפגוש ברבע גמר הפלייאוף את המקום החמישי בו עלולה להימצא בני הרצליה, קבוצה עם מאצ'-אפ נפלא מולה שגם אם הצהובים יחלפו על פניה הם עלולים להגיע מותשים לסדרת חצי הגמר.

פיבוט מכבי תל אביב החולה עומר דבדה, סיפר: “אם שיחקתי חולה נגד הפועל אז בטוח שאעשה זאת גם מול מכבי ראשון לציון. אנחנו צריכים לבוא לבית מכבי בכדי לנצח ולהיות מוכנים לפלייאוף. אין ספק שהמשחקים ששיחקנו באירופה נתנו לנו את האקסטרה בשביל להתחבר. בחו"ל אנחנו כל הזמן היינו ביחד והתגבשנו אף יותר. כביכול יש ארבע גדולות אבל מנצחים אותם ואני מקווה שנשמור על יציבות".

במשחקים נוספים: בני הרצליה תנסה להמשיך במלאכת ההפתעות באוניברסיטה מול המוליכה, אס"א תל אביב, ב-17:00. באותה השעה, הפועל ראשון לציון תנסה לא לשמוט נקודות בביתה נגד עירוני רחובות וא.כ נס ציונה הרוצה לצמצם פערים מחוף המבטחים ללא מבחנים תפגוש את סוגרת הטבלה, הפועל אשדוד. ב-17:00, ייפתח גם המשחק בין הקבוצה המשתפרת של התקופה האחרונה, א.ס סביון, למ.כ חולון. מכבי קריית מוצקין המכוונת למקום החמישי בתום הליגה הסדירה תארח את א.ס רמת השרון שלא ניצחה מאז ה-30/01.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */