יום חמישי, 28.03.2024 שעה 18:48

שחקני קרית שמונה חוגגים כל הדרך לפסגה (דרור עינב)

ראשונה במתנה: 0:1 לקרית שמונה על הפועל ר"ג

אוראל גרינפלד העניק לקבוצה של בן שמעון פנדל שלא היה בדקה ה-39, בלדובלייב כבש מהנקודה הלבנה והצפוניים שוב בפסגה. דורה הורחק. צפו בתקציר

יום שני, 04/10/2010, 20:00אצטדיון האצטדיון העירוני בקרית שמונה - 2,000 צופיםליגת העל - מחזור 5
הפועל ר"ג
הסתיים
1 0
שופט: אוראל גרינפלד (ציון: 14)
פנדל זוראן בלדובלייב (39)
עירוני ק"ש
ליגת העל 10-11
 פלייאוף עליון 
4528-6335מכבי חיפה1
3836-7235הפועל ת"א2
3540-5335מכבי ת"א3
3134-4235בני יהודה4
2845-5735עירוני ק"ש5
2747-4735מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
2841-5733מכבי פ"ת1
2745-4933הפועל עכו2
2343-4133הפועל ב"ש3
2243-4033הפועל חיפה4
  
2635-3835בית"ר ירושלים1
2555-4235מ.ס אשדוד2
2344-2535בני סכנין3
2258-4235הפועל פ"ת4
1966-3335הפועל אשקלון5
1065-2435הפועל ר"ג6
לוח משחקים
  • הפועל אשקלון
  • 0 - 0
  • בני יהודה
  • מכבי ת"א
  • 1 - 2
  • הפועל פ"ת
  • הפועל עכו
  • 1 - 2
  • הפועל חיפה
  • מכבי פ"ת
  • 2 - 2
  • מ.ס אשדוד
  • הפועל ב"ש
  • 0 - 1
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • 3 - 1
  • הפועל ת"א
  • מכבי חיפה
  • 3 - 3
  • בית"ר ירושלים
  • עירוני ק"ש
  • 0 - 1
  • הפועל ר"ג
הרכבים וציונים
 
 

עירוני קרית שמונה חזרה הערב (שני) למקום הראשון בליגת העל לאחר ניצחון 0:1 על הפועל ר"ג במשחק שסגר את המחזור החמישי, ואת הפרחים צריכים אוהדי המוליכה לשלוח לשופט המשחק, אוראל גרינפלד.

השופט הצעיר העניק לקבוצה של רן בן שמעון בעיטת עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-39 לאחר נגיעת יד של ביבישקוב ברחבה, אך הוא התעלם מכך שהחלוץ הרמת-גני נדחף ע"י בראיין גרזיץ' ולכן נגע בידו.

זוראן בלדובלייב, שנכנס כמחליף 9 דקות קודם לכן, ניצל את הטעות של גרינפלד ותרגם את הפנדל לשער יתרון שהתברר בסיום כשער ניצחון. שלוש הנקודות העלו את הצפוניים למקום הראשון כשבמאזנם 13 נקודות, נקודה יותר מלמכבי ת"א שבמקום השני.

הפועל ר"ג, שבהחלט יכולה להרגיש מקופחת, נותרה מתחת לקו האדום כשבמאזנה נקודה אחת לאחר חמישה משחקים, זאת בשל ארבע הנקודות שהופחתו לה בפתיחת העונה.

מאמן הקבוצה המפסידה, שלומי דורה, ראה את 30 הדקות האחרונות של המשחק מהיציע לאחר שהורחק ע"י גרינפלד, וזאת בשל מילים מיותרות שאמר לשופט הרביעי.

מחצית ראשונה
שופט המשחק אוראל גרינפלד הוציא את ההתמודדות לדרך לעיני 2,000 צופים בקרית שמונה. המשחק נפתח על מי מנוחות כאשר בדקות הראשונות שלטו המארחים בכדור, אך לא הצליחו לסכן את שערו של ארקין.

תקציר: קרית שמונה - הפועל ר"ג

בדקה ה-9 הגיעה הבעיטה הראשונה של המקומיים לעבר שער ר"ג. אורי שטרית התנהל עם הכדור באגף שמאל ומסר לעמאשה, שהוריד בעקב לאלרואי כהן, והאחרון ניסה בעיטה מ-18 מטרים, אך הכדור היה חלש מאוד ויצא החוצה. דקה לאחר מכן יצאה ר"ג להתקפה הראשונה שלה במשחק כשכדור מצד ימין הורם לעבר ביבישקוב, שהוריד בנגיחה לעבר דיאמנט, החלוץ הצעיר ניסה למרכז אך ההגנה המקומית הרחיקה לקרן, שלא נוצלה.

בן שמעון: יש לנו שני שוערים טובים

בדקה ה-16 הזדמנות טובה לקרית שמונה כאשר נג'ובו קיבל כדור במרכז המגרש, פרץ באגף ימין ותוך שהוא מתעלם מנוכחותו של צ'קאנה הרים לעבר ראשו של עמאשה שהתמקם במרכז הרחבה, אך ארקין יצא טוב לכדור ואיגרף וההגנה באדום הרחיקה את הכדור. לאחר דקה ניסה חסארמה את כוחו בבעיטה מ-22 מטרים, אך הכדור חלף מטרים ספורים מהקורה הימנית.

לביא מול דיאמנט (דרור עינב)
לירון דיאמנט מול יניב לביא. החלוץ לא הצליח למרכז כדור במצב מסוכן (דרור עינב)
 

בדקה ה-18 ההזדמנות הטובה עד כה במשחק - דווקא לזכות הפועל ר"ג. התקפה מהירה החלה מצד ימין, משם הורם כדור לעבר לירון דיאמנט שהכניס כדור מצויין לעבר ביבישקוב. החלוץ יכול היה למצוא את עצמו מול שוער, אך לא הצליח להשתלט על הכדור במהרה ומסר לאחור לעבר גל לוי, שבעט מדוייק לעבר פינת השער מ-18 מטרים, אך גיא חיימוב היה במקום ובהדיפה מצויינת מנע שער.

אלרואי כהן מנסה להקפיץ מעל תמיר פור (דרור עינב)
אלרואי כהן מנסה להקפיץ מעל תמיר פור (דרור עינב)
 

האורחים מר"ג החלו לצבור ביטחון וניצלו את המהירות שלהם מהאגפים כדי להגיע בדקות הבאות מספר פעמים לעבר רחבת המארחת, אך לא הצליחו לסכן את שערו של גיא חיימוב. בדקה ה-27 תפס אלין טופוזאקוב בחולצתו של אדריאן רוצ'ט ברחבה, אך גרינפלד החליט לא לשרוק לפנדל. דקתיים לאחר מכן קיבל עמאשה כדור 25 מטרים מהשער, חלף על פני שני שחקנים ומ-16 מטרים בעט כדור חזק, אך ארקין היה במקום וקלט מצויין.

רוצ´ט מול צ´קאנה (דרור עינב)
צ´קאנה מול רוצ'ט. ר"ג נכנסה למשחק (דרור עינב)
 

בדקה ה-30 לרן בן שמעון נמאס מהיכולת החלשה של חניכיו והוא החליט להוציא את הקשר הצעיר עדי אלישע ולהכניס במקומו את החלוץ זוראן בלדובלייב. בדקה ה-35 המשיך עמאשה בעבודה המצויינת כשקיבל כדור ברחבה מברק בכר, השתלט עליו יפה ובעט מזווית קשה, אך ארקין היה במקום והדף לקרן.

דקה 39 - 0:1 לקרית שמונה: שש דקות לסיום המחצית קרית שמונה עולה ליתרון. שופט המשחק, אוראל גרינפלד, שרק לכדור עונשין לאחר נגיעת יד של ביבישקוב ברחבה, אך האורחת מר"ג יכולה לראות עצמה מקופחת שכן החלוץ נדחף ברחבה ע"י גרזיץ' ולכן נגע ביד. את בעיטת העונשין תרגם בלדובלייב, שנכנס רק דקות ספורות לפני כן, לשער יתרון. במהלך הוויכוחים של שחקני ר"ג קיבל דימיטאר טלקיסקי כרטיס צהוב.

פנדל ק&qout;ש (דרור עינב)
בלדובלייב בועט... (דרור עינב)
 

בדקה ה-42 ניסה לירון דיאמנט את כוחו בבעיטה מזווית אפס, אך לא הצליח להכניע את גיא חיימוב. בתוך תוספת הזמן כמעט 0:2 למארחת כאשר וויאם עמאשה נגח מצויין ובחזקה מ-10 מטרים לעבר השער, אך ארקין התעופף והדף למשקוף והקבוצות ירדו להפסקה כאשר קרית שמונה ביתרון 0:1.

פנדל ק&qout;ש (דרור עינב)
...ורץ לחגוג (דרור עינב)
 

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה עם כרטיס צהוב לגל לוי, אחרי עבירה באגף על אדריאן רוצ'ט. לאחר דקה ניסה אלרואי כהן את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה, אך הכדור עלה מעל לשערו של ארקין. בדקה ה-52 שוב הזדמנות לקרית שמונה כאשר אלרואי כהן קיבל כדור מחוץ לרחבה, חדר לכיוון השער אך לא הצליח ליצור מצב בעיטה ומסר לעמאשה, שהוריד אחורה לחסארמה, אך האחרון בעט רע. לשלומי דורה נמאס מהפתיחה המהוססת של קבוצתו והוא הכניס את עידן סרור במקום גל לוי.

בדקה ה-55 קפצו משמחה האוהדים המקומיים לאחר שסלאח חסארמה דחק מ-3 מטרים לתוך שערו של ארקין, אך החגיגות נמשכו שניה אחת בלבד מאחר והשער נפסל בגלל עמדת נבדל של הבלם. בדקה ה-59 קיבל בראיין גרזיץ' כרטיס צהוב לאחר עבירה על טלקיסקי במרכז המגרש. דקה לאחר מכן הרחיק אוראל גרינפלד את מאמן ר"ג, שלומי דורה, בגלל דברים שאמר האחרון לשופט הרביעי.

שלומי דורה על ספסל הפועל ר&qout;ג בקרית שמונה. המאמן הורחק (דרור עינב)
שלומי דורה על ספסל הפועל ר"ג בקרית שמונה. המאמן הורחק (דרור עינב)
 

בדקה ה-67 הזדמנות טובה לר"ג כשעידן סרור הרים מאגף שמאל לעבר דיאמנט, שהשתלט על הכדור אך בעט תוך כדי שהוא מחליק לא מדויק לעבר רגליו של חסארמה, שהרחיק. דקה לאחר מכן חילוף שני בר"ג כשקלאודיו ריברו יצא ובמקומו נכנס ולדימיר בראון. בדקה ה-70 חילוף גם בקרית שמונה - אלרואי כהן יצא ובמקומו נכנס אופיר חמו. לאחר 6 דקות חילוף אחרון בקרית שמונה - כיילב אקוונוגו נכנס במקום רוצ'ט.

בדקה ה-76 הזדמנות מצויינת לר"ג להשוות - טלקיסקי הרים כדור חופשי מ-35 מטרים לרחבה, תמיר פור נגח לעבר השער מ-9 מטרים אך גיא חיימוב התעופף מצויין והדף לקרן. כדור הקרן הורם משמאל לעבר ראשו של ביבישקוב שנגח גם הוא מדוייק, אך שוב חיימוב היה במקום והדף ולאחר מכן גם קלט ניסיון שלישי של ר"ג.  מיד לאחר מכן קיבל יקיר שינה כרטיס צהוב לאחר עבירה על אותו חיימוב.

ביבישקוב מנסה להגיע לכדור של גרזיץ´ (דרור עינב)
ביבישקוב מול גרזיץ´ במהלך המשחק (דרור עינב)
 

בדקה ה-83 עוד הזדמנות טובה לקרית שמונה כאשר וויליאם נג'ובו בעט מתוך הרחבה, אך הכדור פגע בשחקן הגנה רמת-גני ויצא לקרן. בהתקפה הבאה הורם כדור מאגף ימין של קרית שמונה לעבר הרחבה, ארקין יצא לא טוב והדף היישר לרגליו של בלדובלייב, שניסה לכבוש את השני שלו ולסגור את המשחק, אך טופוזאקוב היה במקום והרחיק כמעט מהקו. הכדור חזר אל בלדובלייב שמסר טוב לאופיר חמו, אך האחרון בעט רע ור"ג ניצלה.

לקראת הסיום קיבל גם ולדימיר בראון כרטיס צהוב לאחר עבירה 30 מטרים משערו של ארקין, אך חסארמה המסוכן לא בעט מדויק והכדור נבלם. גם אורי שטרית הספיק לספוג צהוב לקראת הסיום, אך זה לא מנע ממנו לשמוח עם שריקת הסיום, כשקבוצתו הנוכחית, קרית שמונה, חלפה על פני קבוצתו הקודמת, מכבי ת"א, בדרך למקום הראשון.

אוהדי הפועל ר&qout;ג ביציע בקרית שמונה (דרור עינב)
אוהדי הפועל ר"ג ביציע בקרית שמונה. קבוצתם נותרה מתחת לקו האדום (דרור עינב)
 

קרית שמונה: גיא חיימוב, ברק בכר, סלאח חסארמה, יניב לביא, אורי שטרית, בריאן גרזיץ', עדי אלישע (זוראן בלדובלייב, 30), וויליאם נג'ובו, אלרואי כהן (אופיר חמו, 70), אדריאן רוצ'ט (כיילב אקוונגו, 76) ו-וויאם עמאשה.

הפועל ר"ג: איתי ארקין, קרלוס צ'קאנה, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה (אופיר חיים, 83), חי בן לולו, קלאודיו ריברו (ולדימיר בראון, 68), תמיר פור, גל לוי (עידן סרור, 52), דימיטאר טלקיסקי, לירון דיאמנט, קרום ביבישקוב    

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה