יום חמישי, 28.03.2024 שעה 17:54

בלות'נטאל: אנו עם הגב לקיר בגלל משחק ההגנה

פורוורד הנבחרת, שנחתה בריגה לקראת המשחק הערב ב-20:30 נגד לטביה, אמר: "הכי חשוב זה להישאר רגועים". טל בורשטיין: "אנו תלויים רק בעצמנו"

|
אריק שיבק באימון המסכם (מוטי אקסמיט)
אריק שיבק באימון המסכם (מוטי אקסמיט)

כשהיא חייבת ניצחון על מנת שלא לאבד גובה במאבקים על הכרטיס לאליפות אירופה בקיץ הבא תפגוש הערב (שני) נבחרת ישראל בשעה 20:30 את נבחרת לטביה בחוץ, למשחק השישי במסגרת מוקדמות אליפות אירופה לשנת 2011.

לאחר ההפסד הביתי המאכזב לאיטליה בשבוע שעבר, יודעים בנבחרת כי ניצחון על הלטבים הוא בגדר הכרח. הנבחרת, שהמריאה בשעות הבוקר המוקדמות ללטביה נחתה בעיר הבירה ריגה לאחר מספר שעות וכבר ערכה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק, כאשר לרשותו של אריק שיבק צפוי לעמוד סגל מלא וכשיר.

מאמן נבחרת ישראל, אריק שיבק, אמר בתום האימון המסכם: "הגענו הבוקר ללטביה והתחלנו בהכנות הטקטיות לקראת המשחק מחר, שהפך להיות אחד המשחקים החשובים ביותר בקמפיין הנוכחי. באימון תרגלנו מספר תרגילים ואפשרויות שאיתן נצטרך להתמודד מחר. מאוחר יותר נצפה בווידיאו ממשחקיה של הנבחרת הלטבית. אסור לנו לשכוח, כי המשחק מחר הוא מול נבחרת שניצחה את איטליה והקשתה את חייה של נבחרת מונטנגרו".

פורוורד הנבחרת, דיוויד בלות'נטאל, התייחס לבעיות בהגנה שמהן סובלת ישראל: "הסיבה שבגללה אנחנו כרגע עם הגב לקיר זה בגלל שלא שיחקנו הגנה טובה וכמו שצריך, עכשיו אנחנו צריכים לתקן את זה, כי אין ברירה אחרת. אנחנו חייבים להילחם מחר כדי להישאר בחיים לקראת המשך הדרך והמאבקים על הכרטיס לאליפות אירופה בקיץ הבא".

כספי: חייבים לנצח בלטביה

"בסופו של דבר הכל מתחיל מההגנה, אנחנו יודעים שלטביה היא נבחרת שאוהבת לקחת הרבה מאוד זריקות לשלוש ובכלל הרבה מאוד זריקות לסל, הם ימשיכו לזרוק כמו שהם יודעים והתפקיד שלנו הוא לנסות לעצור אותם ולדאוג שהם לא יגיעו לזריקות חופשיות, שיאפשרו להם לממש את תוכנית המשחק שלהם. אני חושב שהכי חשוב שכולנו נישאר רגועים מאוד ולא ניתן להם לרוץ כבר בפתיחת המשחק, כי זה עלול להיות מוקש מאוחר יותר וכמוכן ללחוץ חזק בהגנה".

נבחרת בריגה (ONE)
שחקני הנבחרת באימון המסכם. "צריכים להתעסק בעצמנו" (מוטי אקסמיט)
 

כעת, לאחר שחזרה איטליה למאבקים על ההעפלה לאליפות אירופה מוצאת עצמה ישראל לוטשת מבטים גם לבתים אחרים אך בלות'נטאל מזכיר שאסור לעשות זאת: "אנחנו חושבים רק על המשחק ורק על ניצחון על לטביה, אסור לחשוב קדימה מדי כי אז אנחנו עלולים ליפול במשחק הזה, אולי בסיום המשחק יתחילו לעלות כל מיני ססטיסטיקות של משחקים אחרים ומיקומים בבית, אבל כרגע לפני המשחק אנחנו בכלל לא חושבים על זה".

קפטן הנבחרת, טל בורשטיין, אמר לאחר האימון המסכם: "אנחנו תלויים רק בעצמנו. אנחנו באים למשחק כשאנחנו יודעים כי ניצחון הוא מאוד קריטי כדי שנוכל לעלות לאליפות אירופה. במהלך כל הקמפיין עד היום נמצאת הנבחרת באווירה מאד טובה, אנחנו מגיעים מחר מפוקסים ויודעים את חשיבות המשחק, יש לנו נבחרת מאד מוכשרת ומאד מגובשת. לצערי, לעיתים אנחנו מאבדים את הריכוז בהגנה וזה בא לידי ביטוי בפינלנד. אם נבוא למשחקים שנותרו כפי שבאנו למשחקים שאותם ניצחנו עד היום, אני מאמין שנשיג את המטרה. אנחנו צריכים להתעסק רק בעצמנו ולא לעשות חישובים מה עושות או תעשנה הנבחרות האחרות".

קטש ושיבק (ONE)
קטש ושיבק בריגה. "זה אחד המשחקים החשובים בקמפיין" (מוטי אקסמיט)
 

"בכל מצב ידענו שזה משחק שאנחנו חייבים לנצח אפילו אם לא היינו מפסידים לאיטליה, עכשיו זה פשוט חשוב יותר, אולי זה טוב לנו, עד כה שיחקנו טוב יותר כאשר היינו עם הגב לקיר וכאשר נאלצנו להלחם".

 

 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */