יום ראשון, 19.05.2024 שעה 02:29
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
7322-6236עירוני ק"ש1
6933-5836עירוני טבריה2
6944-6536בני יהודה3
6237-6036הפועל נוף הגליל4
5060-6636מכבי יפו5
5060-6336הפועל ניר רמה"ש6
5057-4236מכבי הרצליה7
4645-4636הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4948-5336הפועל עכו1
4650-4436מ.ס כפר קאסם2
4253-4336הפועל עפולה3
4142-4436הפועל ר"ג4
4147-3636הפועל כפ"ס5
4048-3236הפועל ראשל"צ6
4060-4336סקציה נס ציונה7
2088-3736איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • מכבי יפו
  • שישי, 24/05, 16:00
  • הפועל נוף הגליל
  • מכבי הרצליה
  • שישי, 24/05, 16:00
  • עירוני טבריה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 24/05, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 24/05, 16:00
  • בני יהודה
  • הפועל ר"ג
  • שישי, 24/05, 16:00
  • סקציה נס ציונה
  • איחוד בני שפרעם
  • שישי, 24/05, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 24/05, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם
  • הפועל עפולה
  • שישי, 24/05, 16:00
  • הפועל עכו

שלומי דורה: לא חשובה הדרך, חשובות הנקודות

מאמן הפועל חיפה מרוצה מה-0:2. אלי כהן: "זו לא רעננה האמיתית". גיא לוי על ה-1:1 נגד י-ם: "יכולים לשחק יותר טוב". היום: עכו מול אחי נצרת

|
שחקני הפועל חיפה חוגגים ברעננה (עדי בן ברון)
שחקני הפועל חיפה חוגגים ברעננה (עדי בן ברון)

הפועל חיפה חזרה היום (שישי) למסלול הניצחונות לאחר התיקו 2:2 נגד הפועל עכו בשבוע שעבר, והגדילה את הפער בראש הטבלה.

חמודי כיאל ורן אבוקרט קבעו 0:2 לחבורה של שלומי דורה, שלאחר מחצית ראשונה טובה, שמרה על היתרון ולא נקלעה ללחץ מיותר. בסיום כל שחקני חיפה רצו לכיוון האוהדים והקבוצה נשארה דקות ארוכות על כר הדשא כדי להודות לקהל שהגיע מהצפון.

"אני מרוצה מהמחצית הראשונה שלנו, הצלחנו לשלוט במשחק. למחצית השניה לא הופענו ונעזרנו גם באלילת המזל שהכדור שרעננה בעטה פגע בקורה", הודה שלומי דורה מאמן הפועל חיפה.

"הדרך פחות חשובה יותר חשובות הנקודות. 3 הנק' בכיס שלנו ואנחנו כבר עם הפנים קדימה למשחק הבא מול רמה"ש. הנקודות האלה היו קשות, אבל מתוקות".

על האופי שמפגינה קבוצתו שעדיין לא הפסידה בליגה: "האופי, המנטליות, הנחישות והרצון - זה מה שהביא את הקבוצה למקום שבו היא נמצאת. באמצע השבוע הפסדנו בגביע הטוטו להרצליה  ואיבדנו קצת מזה ולכן הייתי כעוס, עכשיו אחרי שחצינו את קו 30 הנק', אני מקווה שזה ייתן לנו את הביטחון לעשות עוד סיבוב טוב ולהכריע את המאבק על אחד מכרטיסי העליה כמה שיותר מוקדם".

הפועל חיפה ללא הפסד

שלומי דורה התייחס גם לקהל שהגיע מחיפה (כ-650) וציין: "הקהל של הפועל חיפה הוא קהל תומך, האגודה הזו היא כמו משפחה והקהל נותן לנו הרגשה חמה, זה קהל שגם מגיע לאימונים וחלק מההצלחה של הפועל חיפה השנה זה האנשים האלו שלא מפסידים לעודד גם שהקבוצה בפיגור".

כובש השער, רן אבוקרט,  הצהיר: "הפועל חיפה לא תפסיד השנה בליגה. אנחנו קבוצה מאוד מנטלית, קבוצה מצוינת, נעבוד קשה ובעזרת השם נגיע לליגת העל". על המשחק היום שהגיע אחרי ההפסד להרצליה: "ידענו שאנחנו מגיעים למשחק קשה, מול יריבה קשה. זה מגרש מאוד ביתי".

דורה:
דורה: "הקהל נותן לנו הרגשה חמה" (עדי בן ברון)

 "אני שמח שההפסד הגיע בגביע הטוטו וגרם לנו להתעורר. הגענו לכאן, עשינו את העבודה על הצד הטוב ביותר ולקחנו 3 נק'". על השער שכבש הוסיף: "זה גול ראשון שלי השנה, אני מקווה שיבואו עוד הרבה כאלה אחריו".

גם אבוקרט התייחס לקהל: "זה קהל נהדר, כל פעם שהם שרים את השיר שלי עוברת בי צמרמורת, זה קהל פנטסטי - מגיע לו להיות בליגת העל".

אבוקרט:
אבוקרט: "אנחנו קבוצה מצוינת" (עדי בן ברון)

אלי כהן: "זו לא רעננה האמיתית"
מאמן הפועל רעננה אלי כהן, שטף את שחקניו בסיום המשחק, הסתגר איתם בחדר ההלבשה והסביר להם בדיוק מה הוא חושב על המשחק הנרפה שלהם.

אלי כהן מיואש:
אלי כהן מיואש: "לא היינו אגרסיביים" (עדי בן ברון)

"רעננה לא הגיע למשחק, נתנו כבוד גדול להפועל חיפה, נתנו להם לשחק בחופשיות, לא היינו אגרסיביים. זאת לא רעננה האמיתית, אני מוכן לקבל הפסדים אבל הכעס שלי על השחקנים הוא גדול בגלל הכבוד שהם נתנו לחיפה".

על העובדה שעלה עם 5 שחקני הגנה, אבל עדיין חיפה הגיעה להרבה מצבים אמר: "אני לא יודע למה זה קרה, יכול להיות שזה משהו מנטלי ונצטרך לשנות אותו כי עד היום הקבוצה שיחקה טוב. אני מוכן לקבל את זה שיש לפעמים משחקים יותר טובים ומשחקים פחות טובים אבל הבית צריך להיות המבצר שלנו ואסור שדברים כאלה יקרו".

דודו ביטון מנסה. אלי כהן:
דודו ביטון מנסה. אלי כהן: "נתנו להם כבוד" (עדי בן ברון)

"בחצי השני היינו עדיפים מעט כי חיפה צופפה לאחור, אבל זה לא היה המשחק שלנו. אנחנו מסתכלים קדימה, הפסדים הם חלק מהמשחק, נצטרך לחזור ליכולת שלנו כבר בשבוע הבא מול אחי נצרת", סיכם כהן. 

גיא לוי: "אנחנו יכולים לשחק יותר טוב". קדוש: "היינו בסדר"
לאחר ההפסד במחזור שעבר 3:2 לרמה"ש, הפועל ב"ש ממשיכה לגמגם, הפעם היה זה ב-1:1 נגד הפועל ירושלים בטדי. "לא משחק גדול שלנו", הודה גיא לוי. "יש גם משחקים כאלה, אני חושב שהיו לנו כבר משחקים יותר טובים העונה, ברגע שאתה נכנס לפיגור מוקדם זו בעיה, במיוחד במשחק חוץ".

משחק חלש של ב"ש בטדי

"היו לנו רגעים טובים בחצי הראשון אחרי שספגנו. ירושלים קבוצה מסודרת, לא היה לנו קל מולם, היינו בסדר, אבל אני חושב שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב".

יניב אלול: "אנחנו יוצאים מטדי בהרגשה של שמחה מהולה בעצב, כי רצינו לקחת 3 נקודות אבל לא נשכח שחזרנו מפיגור במשחק חוץ מאוד קשה, אבל לפחות הצלחנו לקחת נקודה. מה שלא היינו עושים בעבר כשהיינו בפיגור, אנחנו עם הפנים קדימה, הליגה עוד ארוכה, והפנים אל עבר המטרה".

"אני חושב שבאופן כללי היינו יותר טובים מבחינת הכדורגל מהפועל ב"ש", אמר לופא קדוש. "שיחקנו נגד קבוצה חזקה, ניסיתי לעשות כמה שינויים בהרכב וצריך לזכור שאנחנו מאלתרים, חסרים לנו שחקנים זרים וזה המצב, גילינו עליונות על הפועל ב"ש וזה מעודד אותנו, קיבלנו שער שיכולנו למנוע אותו, בסך הכל שאתה יוצא מאוכזב בגלל תוצאת תיקו מול הפועל ב"ש, זה אומר שהיינו בסדר".

 (גיא בן זיו)
קדוש: "אנחנו מאלתרים" (גיא בן זיו)

מגנה הימני של הפועל ירושלים יונתן זאדה: "אני חושב שהיינו טובים יותר לאורך כל המשחק, הובלנו שלטנו בקצב, קיבלנו גול שלא היינו צריכים לקבל, אבל עכשיו הפנים קדימה".

מנהל הפועל ירושלים שלום עליכם התייחס לטקס הסרת הקללה בטדי שלא עזרה גם במשחק: "קודם כל זה הספיק לנו לתיקו, זה מצוין לנו אנחנו מרגישים בסדר גמור שיחקנו מול ב"ש ששם תותח יוצא ותותח נכנס בחילופים. גם תיקו זו תוצאה טובה. הטקס הצליח גם הניצחונות יגיעו, אנחנו עוד נתחזק והכל יהיה בסדר".

מסירים את הקללה מטדי

אלירן חודדה: ניצחון על עכו ייתן לנו אוויר לנשימה
הפועל עכו תארח היום (שבת) ב-14:30 למשחק צמרת את מכבי אחי נצרת במגרש בנהריה במטרה לסגור פערים בצמרת. לעכו שבמקום השישי יש נקודה פחות מנצרת שבמקום החמישי. שתי הקבוצות שמו להם מטרה לעלות בתום העונה לליגת העל. לשורות עכו עשוי לחזור לסגל הקפטן והבלם זיו אדם שנעדר בחודש האחרון בגלל פציעה. גם הקשר אדק מאבה יחזור לסגל. שחר סימן טוב שכבש את שער השוויון מול הפועל חיפה ימשיך לשמש כמחליף.

בשורות נצרת יש שינוי אחד משמעותי. החלוץ וויאם עמאשה החלים מפציעה ויחזור לחוד לצידו של סרג' איליי. אהדם עדיה פצוע ובספק למשחק. אשרף סולימאן עשוי לשחק בעמדת המגן הימני. חברו להגנה אלירן חודדה אמר ל-ONE: "עכו נאבקת איתנו בצמרת כך שצפוי משחק קשה. ניצחון מול עכו ייתן לנו אויר לנשימה ויפתח פער של ארבע נקודות מהמקום השישי שמוביל למבחנים". כ-800 צופים עשויים להגיע לנהריה כדי לעודד את קבוצתם.

סייע בהכנת הידיעה: דורון בן דור

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */