יום שני, 06.05.2024 שעה 03:59
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3545-3231מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3049-3431הפועל ת"א6
3044-2430מ.ס אשדוד7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

מורן אסולין: ליאור מהמר על האוכל של הילדים שלו

אשתו של החלוץ לספורט 99 בשיתוף ONE: "הוא מהמר במחשב". אחיו, דוד: "לא ניתן למורן לגמור לו את הקריירה". זוארץ: "אנסה לפשר ביניהם"

|
ליאור אסולין. היכה את אשתו? (אור שפונדר)
ליאור אסולין. היכה את אשתו? (אור שפונדר)

אשתו של החלוץ ליאור אסולין, מורן, הגישה נגדו אמש תלונה בטענה כי הרים עליה יד ואיים עליה.

אסולין נחקר במשטרה ובתום חקירה קצרה הוחלט במשטרה שהוא ייכנס לשלושה ימים של מעצר בית בבית הוריו, אך למרות מעצר הבית, הוא יוכל להגיע לאימוני מכבי פ"ת. התנאי: לא להיות במגע עם אשתו במשך שלושת הימים הקרובים.

הערב (שני) בספורט 99 בשיתוף ONE עם אופירה אסייג וניצן שירזי, עלו לשידור דוד אסולין, אחיו של ליאור, מורן אשתו ויו"ר מכבי פ"ת, שינו זוארץ.      

דוד אסולין, אחיו של ליאור, אמר: "ליאור לא הסתבך. לפני שנה היתה בעיה עם מורן, כשהוא היה בהפועל היא ניסתה לשים לו רגליים ואני לא יכול לשתוק. הוא לא הרים עליה יד ולא עשה לה שום דבר".

"ליאור הלך עם עו"ד של מכבי פ"ת להגיש עדות במשטרה נגד הדברים של מורן, ליאור לא הרים עליה יד. לגבי מה שמורן אמרה, שנעלנו אותה מאחורי דלת בבית שלנו, אני לא יודע מאיפה זה יצא וזה לא קרה".

ליאור אסולין, היום באימון מכבי פ
ליאור אסולין, היום באימון מכבי פ"ת (אמיר לוי)

דוד אסולין המשיך: "ליאור לא נמצא במעצר בית, הוא כרגע יוצא לאימונים והכל כרגיל. כל מה שקרה זה בבית של ההורים שלי ולא בבית שלהם, אז מן הסתם הוא לא מתקרב לבית של ההורים של אשתו".

האח דיבר על הקריירה של אחיו: "ליאורן דיבר שמהרגע שהוא עבר למכבי פ"ת הוא שם הכל מאחוריו, מה שמעניין אותו זה רק כדורגל - מה שקורה בחיים האישיים שלו לא צריך לעניין אף אחד. הוא כרגע מנסה לשמור על עצמו ולחזור למוטב, ראיתם שבשבת הוא נתן משחק מצוין והוא חוזר לכושר מלא. כל הבחורות יוצאות עם שחקני כדורגל, מה שמעניין אותם זה רק כסף ושום דבר אחר".

ליאור אסולין.
ליאור אסולין. "לא ניתן לאשתו לגמור לו את הקריירה" (אמיר לוי)

"היום הוא חוזר לכושר ומשחק בצורה טובה, תנו לו את הצ'אנס שלו. אנחנו משפחה מאוד חמה ואוהבת ונעזור לו להצליח. כרגע הוא חי חיים מאוד ספורטיביים, הוא יוצא מהבית רק לאימונים וחושב רק על כדורגל".

דוד אסולין המשיך: "השם שלו מאוד נפגע, זה יכול לקרות לכל אחד. אנחנו לא ניתן לאשתו לגמור לו את הקריירה, כרגע הוא גר אצלנו בבית ולא עם אשתו.  נעשה הכל כדי שהוא יחזור להיות מה שהוא היה, אני מאחל לאשתו הצלחה ושאלוהים יעזור לה".

"אם היא לא תלך לטיפול תהיה בעיה. אנחנו חוששים למצב שלה ולא של אשתו, היא לא בקו הבריאות והיא צריכה ללכת לטפל בעצמה, אם לא, בסוף יקרה אסון חס וחלילה. היא צריכה להתנהג כמו שצריך ולגדל את הילדים כמו שצריך, אני לא מאמין שיש משפחה שתרצה לקחת אותה".

שינו זוארץ. תומך בליאור אסולין
שינו זוארץ. תומך בליאור אסולין

מורן אסולין: "ליאור יושב ומהמר במחשב"
לאחר מכן עלתה אשתו של אסולין, מורן, שאמרה: "ליאור מהמר על האוכל של הילדים שלו. כולם שמעו על הבלאגן שהיה, אין לי הרבה מה להוסיף בעניין הזה. אין לי שום דבר נגד ליאור, כל הריב הזה הוא לא עם ליאור אלא עם אמא שלו. אחרי שהוא לקח אותי לשיחה והוא לא בבית כבר חודש, הוא רצה שנעבור לבית שקנינו. הסכמתי לעבור לאמא שלו עד שהבית יהיה מוכן. אמא שלו התחילה לפתוח את הפה והוא לא הגיב, כשהוא הרים עליי את היד זה כשהוא הגן על אמא שלו, רציתי לקחת את הילדה ממנה".

"אני בחיים לא אנסה לפגוע לו בקריירה, צריך לזכור שזה הילדים שלנו. אני ממש לא מאחלת לו רע, להיפך. התלוננתי נגד אבא שלו, הוא זה שהרים עליי יד, וליאור גם נקבלע לסיטואציה הזאת ועשה את מה שעשה ואז בחקירה הוציאו ממני דברים. אי אפשר להחזיר דברים אחורה. אני חוזרת - אני לא נגד ליאור. המשפחה שלו עשתה את כל זה, הם עשו לו רע. ליאור לא איים על חיי, אבל הוא כן הרים עליי יד".

ליאור אסולין באימון מכבי פ
ליאור אסולין באימון מכבי פ"ת. "הוא יושב ומהמר במחשב" (אמיר לוי)

מורן המשיכה: "אני ממש לא רוצה לגמור לו את הקריירה כמו שאח שלו אומר, בחיים לא עשיתי רע לאף אחד ומי שמכיר אותי יודע. אני וליאור לא בקשר, כרגע הוא לא איתי. הוא בחר את ההורים שלו על הילדים שלו".

"לגבי מכבי פ"ת שמגבה אותו, זה כאב לי לשמוע. במקום שיעזרו לו לתת מאיפה שהוא נמצא הם נותנים לו גיבוי, הם אומרים שהם יעמידו עורכי דין נגדי. אין לי בעיה, אני בחיים לא משקרת. הם לא יודעים את כל הסיפור, יש מבחינתם רק צד אחד. אני לא יכולה לדבר על זה כי כואב לי, כואב לי על הילדים שלי".

"כואב לי על ההורים והאחיות שלי, לא איכפת לו. הוא לא מביא כסף לילדים ולא משלם כלום - לא לגנים, לא שכר דירה, לא קניות, כלום. הוא בחובות, והם מגבים אותו. הוא יושב ומהמר במחשב ואמא שלו מגבה אותו, על זה התחיל הריב. אולי זאת מחלה. יש גמילה לדבר הזה. אמא שלו אמרה שאם אני אגע בילדה היא לא יודעת מה היא תעשה לי".

ליאור אסולין. מתאמן כרגיל (אמיר לוי)
ליאור אסולין. מתאמן כרגיל (אמיר לוי)

שינו זוארץ: "אין לנו טענה כלפי ליאור"
יו"ר מכבי פ"ת, שינו זוארץ, אמר בתכנית: "אנחנו לא נתערב ביחסים בין ליאור ואשתו, אנחנו לא מגבים שום דבר ולא נכנסים לענייני המשפחה ולא שמעתי את הצד של ליאור בעניין. אני מתאר לעצמי שכל אחד יטען את הצד שלו".

"עד שלא יוכח אחרת, לא יהיה שינוי בנושא ליאור. אני מתנגד לכל אלימות, מילולית או פיזית. הכי קל היום לפרק את ליאור ולשלוח אותו לרחוב, אני אעשה את כל מה שאני יכול כדי לעזור, אם הם יחזרו לחיות ביחד ושיהיה שלום בית, אני אתן כל מה שאוכל כדי לעשות את זה".

שינו זוארץ.
שינו זוארץ. "לא נתערב ביחסים"

זוארץ המשיך: "כרגע אני לא יכול לתת שום הצהרה, שהרשויות יחליטו. ברור לכולם שהילדים צריכים להיות במשפחה מסודרת, אני מקווה שהוא יעזור לה ולילדים שלו והכל יהיה בסדר. אם מורן תיצור איתי קשר, אשמח לראות איך אפשר לעזור לשני הילדים - והם באמת ילדים כי הם מאוד צעירים ויש להם שלושה ילדים קטנים, אעשה כל מה שאני יכול כדי שהם יחזרו".

"אני לא עוקב אחרי ליאור, אבל באימונים ובמשחקים הוא עושה את המקסימום. אין לנו שום טענה כלפיו, גם לא בהתנהגות באימונים, אין לנו שום דבר בגנותו של ליאור".
 

אסור לפספס
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */