יום חמישי, 18.04.2024 שעה 10:36

פילדלפיה ומינסוטה ניצחו, קאמבק לניו אורלינס

פוטבול: האיגלס הביסו את הקאובויס 9:37, ניצחון שישי ברצף לווייקינגס על הראמס, הסיינטס רשמו ניצחון אחרי פיגור של 15 נקודות, 6 דקות לסיום

|
שחקני פילדלפיה חוגגים (רויטרס)
שחקני פילדלפיה חוגגים (רויטרס)

השבוע ה-11 של ליגת ה-NFL נמשך הלילה (בין ראשון לשני) עם 12 משחקים נוספים, כאשר במוקד: פילדלפיה איגלס המשיכו לשמור על המאזן הטוב בליגה אחרי ניצחון מרשים בחוץ על דאלאס קאובויס. בנוסף, במשחק צמרת בין שתי קבוצות מובילות, יצאה מינסוטה וייקינגס עם ידה על העלינה מההתמודדות מול לוס אנג'לס ראמס. עוד שתי קבוצות נוספות המשיכו להרשים – האלופה ניו אינגלנד פטריוטס, שניצחה את  אוקלנד ריידרס במקסיקו, וניו אורלינס סיינטס, שנרשמה על המשחק הדרמטי של הערב עם קאמבק וניצחון גדול אחרי שפיגרה ב-15 נקודות מול וושינגטון רדסקינס, 6 דקות לסיום.

ניו אורלינס סיינטס (2:8) – ווישנגטון רדסקינס (6:4) 31:34

וושינגטון עלתה ראשונה ליתרון אחרי בעיטת שדה מוצלחת של ניק רוז. ניו אורלינס איזנה את התוצאה עם בעיטת שדה מוצלחת משלה. הרדסקינס עלו בחזרה ליתרון אחרי מסירת טאצ'דאון מדויקת של קירק קאזינס לכריס תומפסון. התגובה של המארחת לא איחרה לבוא. מארק אינגרם רץ 36 יארד לתוך האנדזון והשווה את התוצאה בשנית. סמאג'ה פרין סיים דרייב נהדר של האורחת עם ריצה קצרה של יארד לטאצ'דאון נוסף שהעלה את קבוצתו שוב ליתרון. בשניות האחרונות של המחצית הראשונה, ניו אורלינס צימקה את הפער עם בעיטת שדה מוצלחת ובהפסקה וושינגטון ירדה ביתרון 13:17.

אחרי מספר דרייבים לא מוצלחים של שתי הצדדים, וושינגטון הצליחה לצאת מההלם ראשונה והשיגה טאצ'דאון נוסף אחרי מסירה מדויקת של קאזינס לראיין גרנט של 40 יארד. בתחילתו של הרבע האחרון וויל לאטס צימק עם בעיטת שדה מדויקת. ג'רמי ספרינקל הגדיל את היתרון של וושינגטון עם טאצ'דאון נוסף ונתן יתרון מבטיח של 15 נקודות, כשנותרו 6 דקות בלבד לסיום.

שחקני ניו אורלינס חוגגים (רויטרס)שחקני ניו אורלינס חוגגים (רויטרס)

נגמר? לא אם אתם שואלים את דרו בריס. הקווטרבק הותיק של הסיינטס סיים שני דרייבים רצופים עם מסירות טאצ'דאון, אחת לג'וש היל והשנייה לאלווין קמרה. קמרה השלים גם "טו פוניט קונברז'ון" וקבע שוויון מטורף 1:05 לסיום. וושינגטון לא הצליחה להשיג נקודות נוספות והמשחק הלך להארכה. להארכה נכנסה ניו אורלינס במומנטום חיובי אותו הצליחה לנצל כדי לנצח את המשחק. וויל לאטס בעט מ-28 יארד בצורה מדויקת וקבע ניצחון שמיני ברציפות לזכות קבוצתו, שממשיכה להרשים לקראת השליש האחרון של העונה הסדירה. דרוס בריס היה האיש של הסיינטס הלילה עם קאמבק נפלא. את המשחק הוא סיים עם 385 יארד שתי מסירות לטאצ'דאון ואינטרספשן אחד. מנגד, משחק נהדר של 322 יארד ושלושה TD לא עזר לקאזינס להוביל את קבוצתו לניצחון חוץ חשוב. 

מינסוטה וייקינגס (2:8) – לוס אנג'לס ראמס (3:7) 7:24

האורחת פתחה טוב ועלתה ליתרון אחרי ריצת טאצ'דאון קצרה של טוד גרלי. התגובה של מינסוטה הגיעה ברבע השני. לטביוס מאריי סיים דרייב נהדר של הוויקינגס עם ריצה של 8 יארד לתוך האנדזון ואיזן את תוצאת המשחק. שתי ההגנות הצליחו לעצור את התקפות היריבה, ולמחצית הקבוצות ירדו ב-7:7.

המגמה נמשכה ברבע השלישי, בו אף אחת מהקבוצות לא הצליחה להשיג נקודות נוספות. בתחילת הרבע האחרון, מארי שבר את המחסום והעלה את קבוצתו ליתרון עם עוד ריצה לטאצ'דאון. מינסוטה המשיכה לשמור בצורה נהדרת ועצרה את ההתקפה הדורסנית של הקבוצה מעיר המלאכים. בהתקפה, הווייקינגס המשיכו לעשות את העבודה.

קייס גינום מסר מסירה מדויקת של 65 יארד לאדם ת'ילן והכפיל את היתרון של קבוצתו. לקראת הסיום, קאי פורבת' הבטיח את הניצחון בעזרת בעיטת שדה מוצלחת וקבע ניצחון ביתי מרשים למינסוטה, שרשמה ניצחון שישי ברציפות. מנגד, לוס אנג'לס רשמה הפסד ראשון אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ועדיין נמצאת במאבק עיקש עם סיאטל על ראשות ה-NFC מערב.

לטביוס מאריי (רויטרס)לטביוס מאריי (רויטרס)

דאלאס קאובויס (5:5) – פילדלפיה איגלס (1:9) 37:9

הקבוצה הביתית פתחה בצורה טובה ובסיומו של דרייב קצר עלתה ליתרון 0:3 אחרי בעיטת שדה מוצלחת מ-48 יארד של מייק נאגנט. התגובה של פילדלפיה הגיעה מיד. קנג'ון בארנר סיים דרייב מוצלח של האיגלס עם ריצה קצרה של 4 יארד לתוך האנדזון. נאגנט בעט בפעם השנייה בצורה מוצלחת וצימק את הפער לכדי נקודה אחת בלבד. הרבע השני עמד בסימן ההגנות החזקות של שתי הקבוצות. דקה לפני תום המחצית הראשונה, דאלאס בעטה בעיטת שדה מוצלחת שלישית וירדה לחדרי ההלבשה בהפסקה עם יתרון 7:9.

המחצית השנייה הייתה ההפך הגמור מהראשונה. קורי קלמנט סיים מהלך נהדר של פילדלפיה והפך את התוצאה עם ריצה של 11 יארד לטאצ'דאון. פילדלפיה המשיכה במגמה והשיגה עוד טאצ'דאון. קרסון ונץ מסר מסירה מדויקת לטורי סמית' והגדיל את היתרון של האיגלס. ונץ השלים "טו פוניט קונברז'ון” עם מסירה מדויקת לאלשון ג'פרי. האורחת המשיכה לדרוס את יריבתה והשיגה טאצ'דאון שלשי ברציפות. ונץ שלח מסירה של 17 יארד לאלשון ג'פרי, שמצא את עצמו בתוך האנדזון.

כאשר זהות המנצחת הייתה ברורה, פילדלפיה המשיכה להשפיל את יריבתה והפעם השיגה נקודות נוספות דרך ההגנה. נייג'ל בראדהם השיג פאמל ודהר 37 יארד לטאצ'דאון. בסיום, פילדלפיה המשיכה להרשים, ניצחה משחק שמיני ברציפות ושמרה על המאזן הטוב בליגה. ונץ סיים ערב סולידי של שתי מסירות לטאצ'דאון לצד 168 יארד. דאק פרסקוט סיים משחק אומלל מבחינתו עם 145 יארד ושלושה אינטרספשנים.

אוקלנד ריידרס (6:4) – ניו אינגלנד פטריוטס (2:8) 33:8

במשחקו הראשון על אדמת מקסיקו באצטדיון האצטקה, טום בריידי הרגיש בבית. הוא התחיל את החגיגה שלו עם מסירת טאצ'דאון מדויקת של 15 יארד לדיון לואיס ברבע הראשון. השליטה של ניו אינגלנד המשיכה ברבע השני עם עוד 10 נקודות ללא מענה, כאשר בתווך הטאצ'דאון השני במשחק של הקווטרבק הוותיק, ובהפסקה ניו אינגלנד ירדה ביתרון 0:17 לחדרי ההלבשה.

טום בריידי מוסר (רויטרס)טום בריידי מוסר (רויטרס)

בריידי התחיל בסערה את החצי השני. מסירה ארוכה ומדויקת של 64 יארד לברנדין קוקס הסתיימה באנדזון. הפטריוטס המשיכו לדרוס ולא אפשרו לאוקלנד להשיג נקודות. בצד השני של המגרש הם השיגו עוד שש נקודות עם שתי בעיטות שדה מוצלחות של סטיבן גוסטאוסקי. הריידרס עלו על לוח התוצאות בתחילתו של הרבע האחרון עם מסירת טאצ'דאון מדויקת של דרק קאר לאמארי קופר, אך זה היה כל ההתקפה של אוקלנד בהתמודדות, שבסופה ניו אינגלנד ממשיכה להרשים ורושמת ניצחון שישי ברציפות. בריידי הצטיין עם 339 יארד ושלוש מסירות מדויקות לטאצ'דאון. דרק קאר לא הועיל לקבוצתו מנגד וסיים ערב רגוע עם 237 יארד טאצ'דאון לצד אינטרספשן אחד.

תוצאות נוספות:

שיקאגו ברס (7:3) – דטרויט ליונס (4:6) 27:24

קליבלנד בראונס (10:0) -  ג'קסונוויל ג'גוארס (3:7) 19:7

גרין ביי פאקרס (5:5) – בולטימור רייבנס (5:5) 23:0

מיאמי דולפינס (6:4) – טמפה ביי בקאנירס (6:4) 30:20

ניו יורק ג'איינטס (8:2) – קנזס סיטי צ'יפס (4:6) 9:12

יוסטון טקסאנס (6:4) – אריזונה קרדינלס (6:4) 21:31

לוס אנג'לס צ'ארג'רס (6:4) – בפאלו בילס (5:5) 24:54

דנבר ברונקוס (7:3) – סינסינטי בנגאלס (6:4) 20:17 

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */