יום שישי, 19.04.2024 שעה 01:27
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

הספורט הישראלי מברך: בריאות, הצלחה ושגשוג

לכבוד ראש השנה, אנשי הספורט והספורטאים המובילים בישראל מברכים את המדינה, צה"ל, הספורט הישראלי ואתכם, גולשי ONE. מלינוי אשרם ועד יעקב שחר

|
ברכות לראש השנה (מערכת ONE)
ברכות לראש השנה (מערכת ONE)

שנת תשע”ז הייתה שנה אינטנסיבית עבור הספורט הישראלי. הישגים מרגשים בזירה המקומית והבינלאומית לצד אכזבות גדולות, אלופים ואלופות חדשים, מדליסטים טריים וספורט כחול-לבן שאנחנו כל כך אוהבים.

כעת, עם תחילתה של השנה החדשה ולכבוד החג, ONE אסף עבורכם ברכות לראש השנה מאנשי הספורט והספורטאים המובילים בישראל. מה הם מאחלים למדינה, לספורט הישראלי, לעצמם ולאוהדי הספורט הישראלי? התשובות המלאות בהמשך.

שרת התרבות והספורט מירי רגב: "אני מאחלת לכל הספורטאיות והספורטאים הישראלים ולכל העוסקים בספורט הישראלי, שנה של הישגים ועמידה במטרות וביעדים. שנת ספורט מוצלחת. שנה בה נצליח לצמצם באופן ניכר את האלימות והגזענות בספורט. גם בשנה זו נמשיך להשקיע במתקני ספורט ובתשתיות בכל רחבי הארץ, בספורט המקצועני ובספורט העממי. באופן אישי, אני רוצה להודות לכם ספורטאיות וספורטאים על המאמצים שלכם - אני יודעת שזה לא קל. זוהי הזדמנות לחבק אתכם ולהצדיע לכם. מאחלת לכם שבשנה הזו תמשיכו להניף את דגלי ישראל בגאווה בכל מקום בעולם ולהשמיע את המנון המדינה מעל כל פודיום. שנה טובה ומתוקה וחג שמח לכם, לכל אוהדי הספורט על כל ענפיו ולכל בית ישראל"

מירי רגב (נעם מורנו)מירי רגב (נעם מורנו)

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר בירך: "לקראת השנה החדשה אני מברך את כל בעלי התפקידים במכבי חיפה, האוהדים וכל שוחרי הכדורגל באשר הם בשנה טובה. שתהיה לנו שנה מוצלחת שנהנה מכדורגל הוגן , שנצליח לשוב לדרך המלך ולהגשים את כל המטרות והשאיפות שהצבנו לעצמנו השנה".

יעקב שחר (אחמד מוררה)יעקב שחר (אחמד מוררה)

לינוי אשרם, מדליסטית הארד באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, בירכה: “שתהיה שנה טובה ומצלחת לכולם, פורחת ומלאת הישגים והצלחות. תודה לכל מי שתמך בי בשנה הזאת ועמד לצדי. אני מאחלת שהשנה הבאה תהיה טובה ומוצלחת לפחות כמו השנה שהסתיימה”.

טל פליקר, מדליסט הארד באליפות העולם בג’ודו: “אני רוצה לאחל שתהיה שנה טובה ומוצלחת לכל עם ישראל. שתהיה לנו שנה של הצלחות, עשייה טובה והכי חשוב שכולנו רק נהיה בריאים".

טל פליקר ולינוי אשרם (איציק בלניצקי)טל פליקר ולינוי אשרם (איציק בלניצקי)

אורן חסון, יו”ר מנהלת הליגות לכדורגל: “אוהדים ואוהדות יקרים ויקרות, שנה חדשה היא הזדמנות להתחדשות. מנהלת הליגות פועלת בשנתיים האחרונות להתאים את המגרשים הוותיקים לסטנדרט של המתקנים החדשים שנבנו פה בשנים האחרונות. יש באצטדיונים הוותיקים משהו קסום ונוסטלגי, אך נדרשה ההתאמה לחוויית צפייה עדכנית לתקופתנו. בזמן הקרוב תוכלו גם אתם, אוהדים ואוהדות, לראות במו עיניכם את השינוי המשמעותי בתנאי האירוח במתקנים באשקלון, אשדוד, לויטה, דוחא וקריית שמונה.

“במישור הבינלאומי – מדינת ישראל נבחרה לארח את הקונגרס השנתי של איגוד המנהלות האירופאי, מיד לאחר חגי תשרי. החלטה זו מהווה הבעת אמון עצומה בכדורגל הישראלי, בימים בהם יש כאלה הפועלים להוצאת הכדורגל הישראלי ממשפחת העמים. אני מבקש לנצל הזדמנות חגיגית זאת לאחל לכם חג שמח, שנה טובה והנאה מהכדורגל הישראלי בארץ ולנציגות שלנו באירופה. חג שמח!”.

אורן חסון (אחמד מוררה)אורן חסון (אחמד מוררה)

עמירם הלוי, יו”ר מנהלת הכדורסל: “שנה טובה לכל עם ישראל. שנה של התקדמות והצלחה לכל הספורטאיות והספורטאים”.

עמירם הלוי (נעם מורנו)עמירם הלוי (נעם מורנו)

עופר עיני, יו”ר ההתאחדות לכדורגל: “איחולי שנה טובה לכל בית ישראל. שנה של עשייה, הצלחות, קדמה ואהבת חינם. שנה שבה נדע לכבד האחד את האחר, להקפיד על ערבות הדדית ולזכור שיש לנו הרבה מטרות משותפות אותן נוכל להגשים רק אם נפעל יחד. שנה שבה הספורט הישראלי, ובפרט הכדורגל, יהיה מראה ממנה נשקפת חברה שאנו גאים להיות חלק ממנה ופועלים ללא לאות כדי לשפר אותה. חג שמח”.

עופר עיני (איציק בלניצקי)עופר עיני (איציק בלניצקי)

גילי לוסטיג, מנכ”ל הוועד האולימפי: “אני מאחל לספורט הישראלי כולו – ספורטאים, מאמנים, ראשי התאחדויות ואיגודים, ראשי אגודות ופעילים באשר הם, שנה ברוכה ופוריה של עשייה, שתוביל את כולנו בעתיד להישגים בינלאומיים. לספורטאים האולימפיים בישראל בכלל, ובמיוחד לאלה שישתתפו במשחקי החורף האולימפיים בפברואר בקוריאה, ולדור העתיד שישתתפו באוקטובר הבא במשחקים האולימפיים לנוער בארגנטינה - איחולי הצלחה באירועים החשובים הללו. אני מאחל לכולנו שנה של הגינות בספורט וספורט נקי משימוש בחומרים אסורים. נמשיך לפעול לקידום ערכי הליבה של התנועה האולימפית: מצוינות, כבוד וידידות”.

גילי לוסטיג (משה חרמון)גילי לוסטיג (משה חרמון)

שמואל פרנקל, יו”ר מנהלת הכדורסל: “בכל שנה מאז שהתחלתי כהונתי במנהלת הליגה אתר ONE מבקש ממני ברכת שנה טובה לאוהדי הכדורסל. הפעם אני מעט אחרוג מהבקשה ואברך את שחקני הכדורסל הישראלי, משחקני ליגת העל ועד השחקנים הצעירים העושים את צעדיהם הראשונים על מגרש הקט-סל. לא פעם ולא פעמיים נתקלתי בתקשורת וברשתות החברתיות בכתבות ופוסטים המנגחים את השחקן הישראלי, במיוחד אחרי משחק גמר הפיינל פור ובהמשך לאחר אי העפלת הנבחרת לשמינית גמר אליפות אירופה. חלקם טענו כנגד השחקנים עצמם, חלקם נגד הליגה שלא נותנת לשחקנים מספיק מקום לביטוי וחלקם כנגד המאמנים שלא תמיד סומכים על השחקן הישראלי. נכון, לרוב השחקן הישראלי הממוצע לא גבוה, לא חזק ולא מהיר כמו עמיתיו האירופאים ולכן הוא צריך לגבור עליהם בכוח הרצון שלו, במוסר העבודה שלו ובנחישות שלו.

שמואל פרנקל (נעם מורנו)שמואל פרנקל (נעם מורנו)

“אני מאחל לשחקנים הישראלים בכל גיל, בכל קבוצה ובכל רמה, שהשנה הקרובה תהיה שנה שבה יעבדו יותר קשה מכולם, שנה שבה ישתפרו בכל אספקט, שיפרצו קדימה ויוכיחו שהכדורסל הישראלי על המפה. ככל שרמת השחקן הישראלי תעלה, כך המאמנים יסמכו עליו יותר וכך מקומו בליגה יהיה משמעותי הרבה יותר, בלי קשר לחוקי הליגה, כמות הזרים או החוק הרוסי. נבחרת העתודה השוותה את הישג השיא וזכתה במדליית כסף באליפות אירופה, הנבחרת האולימפית הייתה קרובה מאוד לחצי הגמר באוניברסיאדה, הנבחרות הצעירות כולן שיחקו כדורסל מצוין. יש לנו בארץ דור צעיר נהדר עם כמה כישרונות בלתי רגילים, אבל בלי עבודה קשה, בלי שאפתנות ונחישות להצליח בכל מחיר, בלי כוח רצון ובלי תשוקה אי אפשר להצליח וזה נכון לא רק בכדורסל ובספורט, אלא בכל תחום בחיים. תוכיחו לנו שהשנה הזאת ובשנים הבאות אתם שמים את הכדורסל הישראלי על המפה. שנה טובה לכולם”.

אריק קפלן, נשיא איל”ת: “אני רוצה לאחל לכל הספורטאים והמאמנים של "אילת" כמו גם לכלל אחינו ספורטאי ישראל – שתמשיכו להוות מקור לשמחה וגאווה לכולנו. וכמובן  לכל בית ישראל- שנה טובה, שנת שלום, שנה בה יהיו לנו הרבה סיבות לחייך וכמובן בריאות”.

אריק קפלן (נעם מורנו)אריק קפלן (נעם מורנו)

יגאל כרמי, יו”ר הוועד האולימפי: “בפתחה של השנה החדשה תשע"ח אני מאחל לספורטאים חברי הסגלים האולימפיים של ישראל, וכל ספורטאי ישראל באשר הם, שנה של התגשמות עצמית, שנה של התקדמות מקצועית, שנה של שיפור ההישגים האישיים ושנה של הצלחות בזירת התחרויות הבינלאומיות. איחולי הצלחה מיוחדים למשלחת ישראל למשחקי החורף האולימפיים שיהיו בפברואר הקרוב בקוריאה, ולספורטאים הצעירים של ישראל שישתתפו באוקטובר הבא במשחקים האולימפיים לנוער שיתקיימו בבואנוס איירס. אני מאחל לאזרחי המדינה שנת שלום ובטחון ושנת רווחה ושגשוג כלכלי”.

יגאל כרמי (שחר גרוס)יגאל כרמי (שחר גרוס)

אלי טביב, בעלי בית”ר ירושלים: “שנה טובה ומתוקה לכל עם ישראל. שנה של בריאות, שנה של שגשוג, הצלחה לכולם ובוודאי לבית"ר ירושלים. שחיילי צה"ל ישובו לבית הוריהם בשלום”.

אלי טביב (אורן בן חקון)אלי טביב (אורן בן חקון)

אשר אלון, בעלים הפועל רעננה: “אני מאחל שנה טובה לכדורגל ולספורט בישראל, שנה בה תהיה לנו מנהלת חזקה יותר, טובה יותר וברוכה יותר ושהכדורגל שלנו ימריא”.

אשר אלון (נעם מורנו)אשר אלון (נעם מורנו)

שינו זוארץ, נשיא מכבי פתח תקווה: “לעם ישראל ולחובבי הספורט שנה טובה ומתוקה! איחולים מכל הלב בפתחה של השנה החדשה, בריאות ושלום אמת! שנה של הצלחות והישגים אישיים וספורטיביים, רעות וערבות הדדית, שנה נטולת גזענות ואלימות מכל סוג שהיא, שנה של ספורט הוגן ומהנה. הספורט יקר לנו, ומסב לנו רגעי אושר יש לזכור שהוא שלנו ולמעננו ונמשיך ליהנות ממנו כמה שיותר. המשך הצלחה מקצועית ואישית לכל אחד ואחד וחג שמח”.

אבי לוזון, יו”ר מכבי פתח תקווה: “שנה טובה, שנת בריאות לכל עם ישראל שתהיה לנו שנה שבה הכדורגל יפרח וישגשג ושלא יהיו בכדורגל מקרי אלימות וגזענות ושכל האצטדיונים יהיו מלאים באוהדים ובמשפחות, ושהאליפות תוכרע במחזור האחרון. שיהיו סינדרלות בגביע המדינה, תכלה שנה והפסדיה, תחל שנה ונצחונותיה”.

שינו זוארץ (מוחמד מוררה)שינו זוארץ (מוחמד מוררה)

ברק אברמוב, בעלי בני יהודה: “חג שמח ושנה טובה לכל עם ישראל. מאחל לכולם שנה של אושר, בריאות, אהבה והצלחה. במישור הספורטיבי, אני מאחל לשנה של הצלחות מקצועיות והכי חשוב שנהנה. שנה טובה”.

דייויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב, איחל: “שנה של ספורט הוגן ומהנה לכל. משפחה, אוהדים שיודעים להעריך  ולתמוך בהצלחות וכשלונות,  העיקר בריאות טובה לכל עם ישראל”.

ברק אברמוב (איתי כהן)ברק אברמוב (איתי כהן)

מיץ’ גולדהאר, בעלי מכבי תל אביב: “אני מאחל לכולם שנה טובה, של פריחה ושגשוג והצלחה רבה בכל התחומים".

מיץ' גולדהאר עם בן מנספורד (האתר הרשמי של מכבי ת"א)מיץ' גולדהאר עם בן מנספורד (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

איזי שרצקי, בעלי עירוני קריית שמונה: “מאחל שנה טובה ומוצלחת שהשנה נזכה לספורט ללא אלימות ושנצליח יותר בכדורגל וכדורסל”.

איזי שרצקי (נעם מורנו)איזי שרצקי (נעם מורנו)

יואב כץ, בעלי הפועל חיפה: "מאחל שנה טובה לכלל אוהדי הספורט בישראל ולאוהדי הפועל חיפה בפרט. מרחוק הארץ נראית ארץ מבטיחה, מקרוב קצת פחות. לשחקני הפועל חיפה אני מאחל שימשיכו להצליח ושימשיכו להיות ‘רעים’ על המגרש”.

יואב כץ (מתוך "יום בחיי" ב-ONE)יואב כץ (מתוך "יום בחיי" ב-ONE)

אלונה ברקת, בעלי הפועל באר שבע: “מאחלת שנה טובה ומבורכת. שנה של עשיית טוב, הגשמת חלומות, שנדע לקבל את האחר כשווה, להעצים את החלש ולקדם את הכדורגל שכולנו אוהבים לפסגות חדשות. חג שמח ושנה טובה לכולם”.

אלונה ברקת (רדאד ג'בארה)אלונה ברקת (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */