יום שישי, 19.04.2024 שעה 18:15

אלמוג כהן: היו רגעים שהרגשנו חסרי אונים

בתכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE שוחחנו עם קשר נבחרת ישראל ואינגולשטאט על התבוסה 4:1 לספרד ביום שישי האחרון. התכנית משודרת גם ב-101.5FM

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)

תכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), וכעת גם באשקלון ובאשדוד ב-101.5FM. בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התכנית משודרת גם כאן באתר.

הערב בתכנית שוחחנו על התחושות בנבחרת ישראל אחרי ההפסד בספרד, על מותו של השדרן האגדי מאיר איינשטיין ז"ל, פיטוריו של דני גולן מהפועל חיפה וכן על התבוסה של הפועל ירושלים למכבי ראשון לציון.

בהלול: האהבה שהעם הרעיף על מאיר ז”ל מוכיחה איזו אישיות הייתה לו

שוחחנו עם העיתונאי משה פרימו, עם חבר הכנסת זוהיר בהלול ועם השדר הוותיק יורם ארבל על מותו של מאיר איינשטיין זכרונו לברכה שהובא היום למנוחות לאחר שהלך לעולמו ביום שישי האחרון בתום מאבק ממושך במחלת שרירים.

משה פרימו: “מאיר היה מקצוען אמיתי, אני זוכר שהגעתי לעבוד בשירים ושערים כאשר המנחים המובילים היו מאיר ז”ל ודני דבורין שייבדל לחיים ארוכים. המשפט הראשון שמאיר אמר לי היה: ‘אצלי אין ותיקים או חדשים או פרוטקציונרים, הטובים יישדרו’. לא אשכח אותו כל חיי. מאיר היה המורה שלנו. קפאתי כשהוא הצהיר בשידור על המחלה שלו”.

ח”כ זוהיר בהלול: “במשך שלושה ימים כל עם ישראל הרעיף עליו אהבה ודאגה ותפילות בלתי פוסקות. זה רק מוכיח איזו אישיות הייתה לו, באיזו מקצועיות הוא ניחן וכמה שיש קונצנזוס סביבו”.

יורם ארבל: “למאיר הייתה נוכחות וכישרון וידע והתמדה בנוסף לקול מצוין, מעבר לאהבה הגדולה והתשוקה לספורט היה לו את כל מה שצריך על מנת להיות שדר נהדר. מאיר נכנס באופן כל כך טבעי ומתבקש לתפקיד שלי בערוץ הראשון ב-1990 כשדר הראשי של הערוץ, שבזמנו היה הערוץ היחיד. יש שני איינשטנים, את מאיר של המסך והשידור שהיה דעתן מאוד והאמין באמת שלו והלך איתה עד הסוף. בצד השני, הרבה אנשים, ואני בתוכם, לא הכירו כל כך את מאיר האחר, הרגשי והחייכן”.

אלמוג כהן: היו רגעים שהרגשנו חסרי אונים, הכל היה תלוי בספרדים

שוחחנו עם שני שחקני נבחרת ישראל, אלמוג כהן מאינגולשטאט הגרמנית וביברס נאתכו מצסק”א מוסקבה הרוסית לאחר התבוסה 4:1 לנבחרת ספרד ביום שישי האחרון במסגרת מוקדמות גביע העולם 2018.

ערב טוב אלמוג, מה היו התחושות בהפסד לספרד?
אלמוג כהן: “היו כמה רגעים במשחק שהרגשנו חסרי אונים, ידענו שהכל תלוי בספרדים. מרגע שראינו שהם באו מוכנים הבנו שיהיה מאוד קשה להוציא משהו מהמשחק הזה. היו דקות במשחק שעמדנו גבוה ולחצנו ופשוט זה לא צלח, אז נאלצנו לחזור אחורה ולהתגונן. אני מסכים שלא נוח לשחקן איכותי כמו אינייסטה ששומרים אותו צמוד, אבל ברגע שהוא מגיע מולך עם הכדור, קשה מאוד לעצור אותו. אנחנו לא מצליחים לעמוד באינטנסיביות שלהם ולהגיע לקצב המשחק שלהם, זה הבדל של שמיים וארץ. בדיעבד, יכול להיות שהיינו צריכים לשחק יותר קרוב אליהם”.

אלמוג כהן (נעם מורנו)אלמוג כהן (נעם מורנו)

ערב טוב ביברס, הייתה איזו הוראה להתגונן מהפתיחה?
?ביברס נאתכו: “לא הייתה הוראה ללכת אחורה ולהתגונן וגם לא הייתה הוראה לצאת קדימה. ההוראה הייתה להישאר בעמדות שלנו ולהתמקד בשליש המרכזי במגרש. נגד ספרד קשה לתקוף ולשחק את המשחק שלנו, אבל נגד אלבניה שיחקנו טוב ושלטנו. אנחנו מדברים הרבה שאין התקדמות בכדורגל הישראלי. כשאנחנו פייבוריטים אנחנו באים ותוקפים מהשנייה הראשונה, אבל נגד ספרד אי אפשר לעשות את זה. כשקבוצות משחקות נגד ברצלונה הן לא תוקפות ולוחצות גבוה. יוון הייתה הרבה פחות טובה מבלגיה אבל בסוף ניצחה”. 

ביברס נאתכו (רדאד ג'בארה)ביברס נאתכו (רדאד ג'בארה)

דני גולן: אם כל הכוח אצל קלינגר מה יש לי לעשות בהפועל חיפה? 

שוחחנו עם דני גולן, שהתפטר מתפקידו כמאמן הפועל חיפה לאחר שהבעלים יואב כץ החליט להוריד את המנהל המקצועי, ניר קלינגר, לקווים על מנת לקחת את המושכות ולאמן את הקבוצה עד תום העונה.

דני גולן (עמית מצפה)דני גולן (עמית מצפה)

ערב טוב דני, למה אתה לא בהפועל חיפה?
“התבקשתי לחכות עם העזיבה כדי לראות מה יחליט יואב כץ, אבל את ההחלטה לעזוב קיבלתי כבר לפני הרבה זמן. אם כל הכוח אצל ניר קלינגר המנהל המקצועי ולי אין כוח אז מה יש לי לעשות שם? לטייל שם? מאכזב אותי שלא קיבלתי את המפתחות עד הסוף, הם לא הסכימו שאני אעמוד על הקווים, ואני החלטתי שזה לא מתאים לי. לא הסכמתי להיות עוזר המאמן של קלינגר, למרות שיואב הבטיח לי שבעונה הבאה אני חוזר לעמוד על הקווים. יש חלוקת עבודה, ואם אני לא מספיק טוב אז לא צריך למשוך את זה סתם. אני לא חושב שהמצב של הפועל חיפה הוא כזה שצריך להגדיר אותו כמו שמגדירים אותו. הכי חשוב לי שבמשפחה שלי חושבים שעשיתי את הצעד הנכון מבחינתי”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */