יום שישי, 19.04.2024 שעה 11:11

חולמים לשדר או להביא את הסקופ הבא בספורט?

קורס מדיה וספורט של המכון ללימודי המשך המסלול האקדמי המכללה למינהל בשיתוף ONE מספק כבר במשך שנים את הכשרונות הבאים של תקשורת הספורט

|
חניכי הקורס במהלך סדנת תקשורת ספורט
חניכי הקורס במהלך סדנת תקשורת ספורט

רוצים לשדר את המונדיאל הבא? חולמים לשבת באולפן ולשדר את מוקדמות המונדיאל? לדווח מאולפן הרדיו על עוד שער שנכבש ומייד לעלות לשידור את מאמן האלופה ? לצאת עם צוות צילום ולהפיק כתבה מזירות הספורט הגדולות ? 

בחמש השנים האחרונות, קורס מדיה וספורט של המכון ללימודי המשך, המסלול האקדמי המכללה למינהל (בשיתוף ONE), גרף הצלחה אדירה בשילוב בוגרות ובוגרים בתקשורת הספורט בישראל.

כך למשל מספר יוסי אסלן, בוגר הקורס ועורך תוכנית הספורט של ישראל ברדיו 102:FM "ההכשרה בקורס הייתה מצוינת, זכינו לכלים אמיתיים ממקבץ אדיר של טובי השדרים, העורכים והכתבים בארץ. בנוסף, אולפני הרדיו והטלוויזיה של המסלול האקדמי-המכללה למינהל, שמשו אותנו לאורך כל הקורס ולכל התנסות. סביבת הלימודים במכון ללימודי המשך של המכללה למינהל, היא ברמה מאוד גבוהה וכיף לבוא ולהתמקצע במקום איכותי שכזה. בסיום הקורס זכיתי גם לסיוע אמיתי בהשתלבות בעבודה, ולראיה אני עובד החל מסיום הקורס כעורך ראשי בתוכנית הספורט המצליחה ברדיו 102".

בשנים האחרונות רבים מבוגרי הקורס, השתלבו גם באיגודי ספורט כדוברים או כאנשי שיווק. קורין קלייזמן, בוגרת נוספת, שבמסגרת הכשרה ייחודית ושיתוף פעולה עם קבוצות ספורט, הצליחה להשתלב כדוברת מכבי פתח תקווה בכדורגל. על כך מספרת קלייזמן: "מתחילת הדרך כיוונתי להשתלב בעבודה משמעותית כדוברת בקבוצת ספורט. לא חלמתי כבר בצעדי הראשונים להשתלב כדוברת הראשית של קבוצה בליגת העל. בזכות הקורס המקצועי, ההכשרה המצוינת ושמו הטוב של המכון ללימודי המשך במכללה למינהל, זכיתי להתנסות בדוברות בליגת העל. בנוסף, הכלים שניתנו לי על ידי מרצים מן השורה הראשונה כמו שלומי ברזל (ראש מערך התקשורת בהתאחדות לכדורגל), בן מיטלמן (עורך הספורט בחדשות 2) ואחרים, הצלחתי לרכוש ידע רב וכלים ממשיים להשתלבות בתחום. מנהלי הקורס סייעו לי רבות בסיוע מקצועי ושילוב בקבוצת הכדורגל גם לאחר סיום הקורס במכללה. לדעתי המכון ללימודי המשך במכללה למינהל, הוא המקום הטוב ביותר להכשרה בתחום למי שרוצה להשתלב במקצוע דרך גוף אקדמי מוביל, מרצים מרתקים עם ידע רב, אולפני רדיו וטלוויזיה ברמה גבוהה ועזרה אמתית במציאת מקום להשתלבות מקצועית".

בסקר כולל בקרב סטודנטים , המסלול האקדמי של המכללה למינהל הנו המוסד היחיד בישראל שהתברג בכל קטגוריה באחד מהמקומות הראשונים.

קורס מדיה וספורט של המכון ללימודי המשך, נחשב לאחד מהקורסים המובילים. במשוב סטודנטים מקיף שנערך בקורס, זכה הקורס לציון כמעט מושלם בכל מרכיבי הקורס, שביעות רצון ממרצים ומהסדנאות השונות. הקורס מציע לסטודנטים חשיפה והכשרה מקיפה בתחום המדיה והספורט עם השדרים ואנשי התוכן הטובים בישראל מכלל ערוצי התקשורת בארץ.

בקורס הקרוב יעברו הסטודנטים הכשרה יחידה מסוגה בארץ בחמישה מסלולים שונים (חמש מגמות לימוד), שבכל מסלול רכז מלווה יחד אנשי צוות, כתבים, שדרים ועורכים. בכל מסלולי הלימודי הסטודנטים בקורס מתנסים במתקן המהוקצע של המכללה למינהל הכולל אולפני רדיו וטלוויזיה, כיתות מדיה מתקדמות ומתחם ענק שבו לומדים אלפי סטודנטים וסטודנטיות מכל רחבי הארץ.

לפרטים והרשמה לחצו כאן

מסלולי הלימוד בקורס

המסלול לעיתונות: טובי העיתונאים במפגשים מרתקים עם עולם העיתונות והספורט.

המסלול לרדיו: שדרי הספורט הבכירים וצוות אולפן הרדיו של המכללה, ילוו את הסטודנטים במשך מספר ימים באחת מהסדנאות המהנות ומלאות האדרנלין! הסדנא תתקיים באולפני הרדיו החדישים של המסלול האקדמי של המכללה למינהל ותכלול התנסות בתחנת הרדיו של המכללה בתדר 106. 

המסלול להפקה ובימוי: הסטודנטים ילמדו איך הופכים את סיפור הספורט לכתבה טלוויזיונית ובליווי אנשי מקצוע.

אולפן טלוויזיה: שידור חי של ממש עם שחקנים, מאמנים ואורחים מפתיעים והכל בהנחיה והפקה של הסטודנטים בקורס. אחרי שסיקרו ערכו וביימו כל שידור ספורט בתבל, נפגוש את טובי אנשי המקצוע בתחום בהכשרה מקיפה כיצד לנהל אולפן שידורים של ממש! ההכשרה תיעשה באחד מהאולפנים המתקדמים בארץ (שתי קומות) בליווי בימאי ועורך טכני מטעם המכללה.

סדנת הניו–מדיה: לפני שילחצו על כפתור העלאת הכתבה ל'אוויר' נפגש עם כל מי שחי ונושם סיקור ספורט באינטרנט. נלמד את רזי עולם המחר בכתבות אינטרנט, עריכה, סיקור ברשת וכל ההתפתחויות העתידיות שיועברו בסדנאות אומנים ייחודיות כולל סדנא עם סמנכ”ל ONE והעורך הראשי לשעבר, שי לב.

כמו כן, בכל סדנא תיערך התנסות מעשית באולפני הרדיו והטלוויזיה המשודרגים בשל המכללה למינהל, בהם מתקיימים הפקות טלוויזיה רבות ומגוונות של גופי השידור הגדולים בארץ. את הקורס מובילים למעלה מ-30 אנשי צוות מטעם המכון ללימודי המשך של המכללה למינהל. הצוות כולל: רכזים, שדרים, כתבים, צלמים, מנהלי אולפן וטכנאי שידור. 

למסיימים בהצלחה יוענקו 6 נק' אקדמיות מוכרות לתואר ראשון במכללה. בכל סדנא הסטודנטים יפגשו עם טובי השדרים והכתבים בכל תחום וכן יצאו לסיורים מרתקים בשדה המדיה והספורט בישראל.

הצטרפו למגרש הספורט האמיתי! קורס מדיה וספורט להכשרת עיתונאים ושדרים של המכון ללימודי המשך במסלול האקדמי של המכללה למינהל מציע מסלול אמיתי וממשי להשתלבות במדיה.  

אז גם לכם מגיע לעשות זאת במגרש האמיתי, עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, במכללה מובילה שבה לומדים אלפי סטודנטים וסטודנטיות ועם אפשרות ממשית להשתלב בתחום כמו עשרות סטודנטים וסטודנטיות שכבר עובדים בתעשייה.

לפרטים והרשמה לחצו כאן
 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */