יום שלישי, 16.04.2024 שעה 23:24

שכטר: לא מאמין שאעזוב בינואר את הפועל ת"א

שחקני הפועל יצאו 'לפרוייקט מפעלי חינוך' והחלוץ, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, סיפר לראשונה על סירוב הראל לשחררו: "זה נכון. לא ימנעו ממני להתקדם"

|
שכטר:
שכטר: "יכול להשתלב בליגה האיטלקית" (מור שאולי)

איתי שכטר ממשיך להיות המלפפון החם ביותר של חודש ינואר בגלל כמות העניין שהוא מושך מחו"ל. כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, קייבו האיטלקית הציעה 1.5 מיליון יורו עבור מחצית מכרטיסו של חלוץ הפועל ת"א, אך אחד מהבעלים, מוני הראל, סירב להצעה ובעצם מנע ממנו לעבור לקבוצה האיטלקית עוד החודש.

בהפועל ת"א שואפים להשיג סכום כפול לפחות ממה שהוצע על ידי קייבו עבור שכטר, כשלושה מיליון יורו והחלוץ עצמו, לפחות כעת, ממשיך לשמור על נאמנות למועדון האדום בו הוא משחק. באירוע שנערך במסגרת "מפעלות חינוך" בו הוא לקח היום (רביעי) חלק, התייחס שכטר לנושא ואמר: "אני בהפועל תל אביב ברוך ה' המועדון שאני כל כך אוהב. זה נכון שקייבו האיטלקית הציעה אני אשמח לשחק בקייבו בעתיד. אני מקווה שאני אוכל לסגור כבר עכשיו אבל לכיוון השנה הבאה". אמר החלוץ.

שכטר הוסיף בנושא הזה והתעלם מהסירוב של הראל להעבירו לקייבו: "כרגע אני עובד ומתאמן קשה. מי שצריך לטפל בכל הנושא של ההעברה שלי הם הסוכנים שלי. אני חושב שאם תהיה הצעה טובה, ליגה אטרקטיבית שאני אוכל להגשים שם את החלומות שלי אני מאמין שמוני ואלי יתנו לי את כל הדרך להצליח".

על הפועל הוסיף: "אני מקווה שאני אוכל עוד לקחת עם הפועל אליפות השנה זה יהיה מאוד קשה אבל זה חלום גדול עבורי ואז אני אוכל גם להגשים את החלומות האישיים שלי".

שכטר: שמחים להיות פה

על השאיפה שלו לצאת לליגות בכירות בעולם אמר: "זה נכון שאני גם אוהב את הליגה האנגלית וגם את הליגה האיטלקית, היא ליגה מאוד טובה. האמת היא שהיא ליגה קשה וכששמעתי שקייבו מעוניינים בי התחלתי לעקוב אחרי הליגה האיטלקית קצת יותר אבל אני חושב שאחרי הליגה הספרדית והאנגלית הליגה האיטלקית היא הכי טובה ואני יכול להשתלב שם יופי".

על סיכוייו לעבור כבר בחלון העברות הקרוב אמר: "אני לא יודע. אני לא מאמין שזה יקרה בינואר הזה כי כפי שאמרתי יש לי מחוייבות לקהל של הפועל תל אביב. אם תבוא הצעה אסטרונומית שיגידו לי שרוצים אותי עכשיו באירופה ואם יתנו לי את האוקיי מהפועל תל אביב, אז אני אצא ברגשות מעורבים כי בסופו של דבר גם החלום האישי שלי זה לצאת ולשחק בחו"ל, אבל אני מאמין וחולם ומקווה שאני יוכל לחתום בינואר ולצאת בראש נקי בסוף העונה. יכול להיות שזה מה שיקרה בסופו של דבר".

איתי שכטר, ערן זהבי, יוסי שבחון (מור שאולי)
איתי שכטר, ערן זהבי ויוסי שבחון בפרוייקט מפעלות חינוך (מור שאולי)
 
ילדי הפרוייקט עם שכטר: &qout;יש לי מחויבות לאוהדים של הפועל&qout; (מור שאולי)
ילדי הפרוייקט עם שכטר: "יש לי מחויבות לאוהדים של הפועל" (מור שאולי)
 

שבחון: "חוץ מהמשחקים והמסיבות יוצא לנו גם לבוא ולעזור"
ארבעה ימים לאחר הניצחון 0:2 על הפועל אשקלון התפנו היום (רביעי) כוכבי הפועל תל אביב לבקר ב-'פרויקט מפעלות חינוך וחברה' בשיתוף עם מועדון הכדורגל הפועל ת"א. 

מפעלות חינוך, שקמה לפני 13 שנים פועלת דרך הכדורגל, לשם קידום החברה שמאפשרת הזדמנות שווה לכל אחד מ-20,000 הילדים המצויים בפרויקטים שונים של מפעלות חינוך, שמגיעים מקבוצות וממגזרים שונים. לאחרונה הפרוייקט זכה בפרס מועדון השנה באירופה בתחום החברתי מטעם ה-ECA, פרס עליו התחרו מועדוני פאר כברצלונה ואינטר.

אבי נימני בא ללחוץ את ידיהם של שחקני הפועל (מור שאולי)
אבי נימני בא ללחוץ את ידיהם של שחקני הפועל (מור שאולי)
 
במהלך הסיור, איתי שכטר, ערן זהבי ויוסי שבחון, ביקרו במספר פרויקטים שמתקיימים במרכז הארץ. בשעות הצהריים, הם הגיעו לבית הספר לחינוך מיוחד בחולון שם נפגשו עם תלמידים בעלי נכות מוטורית. לאחר מכן, ביקרו בבית הספר עירוני ז' בתל אביב בו פגשו קבוצת בני נוער מערי הפריפריה ושכונות חלשות.

מאוחר יותר הגיעו לפנימיית "בית הילד" בה חיים ילדים שהוצאו מבתיהם ולבסוף ביקרו ב"קידום נוער רמת ישראל", רשת מועדוניות המהווה מסגרת אחה"צ עבור נוער בסיכון ונוער קצה. שאר שחקני הפועל ת"א גם הם ביקרו ילדים ובני נוער בשאר אזורים בארץ, במרכזי פעילות של מפעלות החינוך בצפון ובדרום.

אחד מילדי הפרוייקט בועט לזהבי ושכטר (מור שאולי)
אחד מילדי הפרוייקט בועט לזהבי ושכטר (מור שאולי)
 
חלוץ הקבוצה, איתי שכטר, סיפר על היום שעבר בצוותא עם הילדים: "זאת חוויה מדהימה בשבילנו אנחנו נהנים לבוא ולשמח את הילדים האלה שאוהבים אותנו ומחכים לזה כ"כ הרבה זמן. אנחנו עושים את זה פעם בשנה ואני חושב שצריך לעשות את זה יותר, זה משהו חשוב מאוד".

יוסי שבחון סיפר על ההרגשה מהמפגשים: "חוץ מהאימונים, המשחקים הבר-מצוות והמסיבות יוצא לנו פעם בכמה זמן לבוא ולעזור לילדים קשיי יום. אנחנו עושים להם שמח וזה הכי חשוב שהם שוכחים לכמה שעות את הפחות טוב. בסה"כ רואים שספורט כמה שאנחנו אוהבים אותו, זה לא הכל בחיים וזה מכניס אותך לפרופורציה".

שכטר וזהבי עייפים מיום ארוך עם מפעלות חינוך (מור שאולי)
שכטר וזהבי עייפים מיום ארוך עם מפעלות חינוך (מור שאולי)
 
על פרשת 'שער המטבע' של לירון זרקו ודגלאס דה סילבה אמר: "כשזה קרה הופתענו כמו כולם, אבל פגשנו את דגלאס דה סילבה לפני היציאה מהארץ. מה שקרה זה לא משהו שיעיב על היחסים של דה סילבה עם השחקנים של הפועל, הוא חבר קרוב שלנו".

גם ערן זהבי דיבר על ההרגשה מהביקורים של היום: "זה כיף, כיף גדול כל פעם מחדש אנחנו באים ונפגשים עם הילדים. הם כ"כ מאושרים לראות אותנו וזה עושה לנו כיף גדול וכל עוד שנוכל לתרום והם יהיו שמחים זה מבורך ואנחנו באמת עושים את זה באהבה".

&qout; (מור שאולי)
זהבי: "הם כ"כ מאושרים לראות אותנו וזה עושה לנו כיף גדול" (מור שאולי)
 
"הפרשה נמצאת בסיומה ודגלאס נמצא כבר בקבוצה החדשה שלו, הוא יוצא לדרך חדשה. אני מאמין שהכל מאחוריו, אנחנו תומכים בו ותמכנו בו לכל אורך המקרה ואנחנו מאמינים בו שהוא לא מה שייחסו לו".

מנהלת הפרויקט בגוש דן, מצדה שפי, סיפרה מעט על פעילות הארגון של מפעלות חינוך וחברה: "הארגון עובד בשיתוף פעולה מאוד מוצלח עם הפועל ת"א למעלה מעשר שנים המטרה שלנו בעצם זה לחנך לערכים, לגיבוש קבוצתי,למצוינות, למנהיגות דרך הכלי הזה כדורגל, הדבר שהילדים כ"כ מתחברים אליו".

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */