יום חמישי, 25.04.2024 שעה 11:42

תהיה סולחה?

לפני יום כיפור, הנה רשימת הצ'ילבות של הספורט בארץ...

|

יום כיפור הבא עלינו לטובה זה זמן טוב לחשבון נפש, אבל יש אנשים שהחתול השחור ביניהם הפך לנמר... וצ׳ילבות זו מילה עדינה למה שהם. אז הנה כמה אנשים שעדיין לא הצליחו ליישר את ההדורים, אולי הכיפור הזה???

1. שיר אלמליח ואלרואי כהן - טוב... אתם יודעים שגירושים זה עסק מכוער, אבל שיר אלמליח ואלרואי כהן התגרשו בסערה אחרי דיווחים שונים על לכאורה בעיית ההימורים שלו. מציפורי אהבה הם הפכו לצ’ילבות שלא מחליפים מילה... 

פעם ציפורי אהבה, היום כבר הרבה פחות... (משה חרמון)פעם ציפורי אהבה, היום כבר הרבה פחות... (משה חרמון)

2. צי’לבות לנצח, ערן לוי ואייל סגל - סערת התקשורת הגדולה בין השניים לא פסחה על אף אחד, בטח לא על אותו פוסט ששיגר ערן שהוא עוזב את הקבוצה ומודה להם על השנים היפות... סגל לא נשאר חייב והוציא החוצה את כל המטעמים עד הטיפה האחרונה… סגל לא אהב בלשון המעטה את המו”מ שניהל ערו לוי והצדדים נפרדו כצ’ילבות לנצח. שמישהו יציע להם סולחה מתחת לסוכה…

בימים יפים יותר... (אינסטגרם)בימים יפים יותר... (אינסטגרם)
יסלח לקפטן לשעבר? (שחר גרוס)יסלח לקפטן לשעבר? (שחר גרוס)

3. מירן בוזגלו ושיר אלמליח - לא היינו קוראים להן צ’ילבות, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהיה נתק קל בין שיר אלמליח למירן בוזגלו, אחרי שמאור קיבל קמפיין קרוב מדי לשיר לחברת ״לי קופר״. השניים דיגמנו צפוף מדי ומירן לא ממש אהבה את החיבור על הסט... היא כמובן לא נשארה חייבת והגיעה לפקח מקרוב על סט הצילומים.. בסוכה הן לא יהיו יחד.

מירן לא אהבה את הציוות (נעם מורנו)מירן לא אהבה את הציוות (נעם מורנו)
באה לשמור מקרוב על בעלה (נעם מורנו)באה לשמור מקרוב על בעלה (נעם מורנו)

4. אלונה ברקת ומכבי ת”א – פעם היא הייתה אוהדת של הצהובים… יש יאמרו אפילו אוהדת שרופה, אך היום היא והם הפכו לאויבים הכי גדולים בכדורגל הישראלי… השיא הגיע מעט לפני ראש השנה, כשבמשחק הליגה בין הקבוצות אלונה אסרה על השוער אריאל הרוש להחליף חולצה וטענה שמכבי ת”א עושה לה דווקא… זה יסתיים בארוחה בסוכה?

הם כועסים עליה בגלל כל האליפויות? (נעם מורנו)הם כועסים עליה בגלל כל האליפויות? (נעם מורנו)
יאללה סולחה! (שחר גרוס)יאללה סולחה! (שחר גרוס)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה