יום שלישי, 16.04.2024 שעה 23:11

זוג דוגמנים

תומר ושונית חמד בקמפיין חדש ל-TABAC gentle men’s

|

לאחר שכבש את מחלפי איילון עם קמפיין לרשת האופנה ״קסטרו״, שחקנה של ברייטון האנגלית, תומר חמד, התייצב הבוקר (ראשון) ביחד עם חיזוק בדמות, הדוגמנית, שונית פרג׳י חמד, לצילומי קמפיין משותף למותג הטיפוח לגבר ״TABAC gentle men’s care״ באצטדיון נתניה. 

תומר ושונית חמד (איציק בלניצקי)תומר ושונית חמד (איציק בלניצקי)

״שונית נתנה לי טיפים״ אמר חמד במהלך הצילומים: ״בגדול היא אמרה לי, תהיה מי שאתה, תבוא עם ביטחון, אתה נראה טוב ואם היא איתי זה סימן שאני נראה טוב אבל העיקר שאני מבפנים נראה טוב. כיף לי להיות איתה כאן ביחד, זה נותן לי יותר ביטחון וגם בין לבין היא נותנת לי מילה, שתיים כדי לעזור לי. בשבילי זה משהו חדש וכיף, שונית מכירה את זה יותר טוב וכשזה ביחד אז זה תמיד מהנה יותר״. 

חמד: עד עכשיו לא יודע למה התבטל המשחק

הצד הנשי של משפחת חמד, שונית, התייחסה לקריירה החדשה שמפתח בן זוגה ואמרה: ״אני מתמודדת מצוין עם זה שיש עוד דוגמן בבית, הוא יודע להסתדר. לפי דעתי זה לא שהוא במקצוע הלא נכון אבל זה בהחלט המקצוע בשבילו, הוא יוצא מדהים ואין יותר גאה ממני. זאת הרגשה מדהימה לחזור לצילומים אחרי הרבה שנים, אני אחרי שתי לידות של שתי בנות וזה כיף למה לא? אנחנו תמיד אוהבים לחזור לארץ. יש לנו עוד כמה הפתעות בדרך, אולי באמת הקמפיין הבא יהיה עם הבנות למרות שהקטנה היא רק בת 11 חודשים אז בינתיים נשמור אותה לעצמנו״.

שונית חמד (איציק בלניצקי)שונית חמד (איציק בלניצקי)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה