יום חמישי, 28.03.2024 שעה 22:50

אדומים ושזופים

הפועל ת"א חוגגת את העלייה בחופשה קבוצתית באילת

|

עולים ליגה ויורדים לאילת

רגע אחרי שסיימה את העונה, הפועל תל אביב המריאה בהרכב מלא לאילת, לחופשה בת שלושה ימים במלון ספורט. מי שפינקו ומימנו את התענוג הם נותנת החסות הרשמית של המועדון, חברת ארקיע, שממשיכה את השת’’פ עם האדומים גם לליגת העל, בשיתוף עם רשת ישרוטל ומלון ספורט.

לשחקנים והצוות המתינו הרבה הפתעות. הקברניט במטוס איחל לקבוצה במערכת הכריזה הצלחה בליגת העל, בכניסה למלון קיבלה את פניהם דיילת מיוחדת, מתנות ומכתבי ברכה חיכו להם על המיטות בחדרים וגם עוגה אדומה במיוחד נאפתה במיוחד עבורם. 

לקבוצה ציפה לו”ז עמוס כשיצאה להפלגה של ארבע שעות ביאכטה מרשימה, המשיכה לקוקטייל במלון דן, שם אירח אותם מנכ”ל המלון ואוהד הקבוצה, ליאור מוצניק. ולקינוח יצאו השחקנים, הצוות וגם הבעלים שרון ניסנוב למועדון ה’קרייזי אלפנט׳ לסיים יום גדוש ומהנה.

“כהערכה על השת״פ המוצלח ארקיע לקחה את השחקנים והצוות לחופשה באילת", כך אמר עוז ברלוביץ, מנכ״ל ארקיע אינטרנשיונל, והוסיף: "ארקיע מסכמת את השנה הראשונה לשיתוף הפעולה בשביעות רצון גדולה, הן מהחיבור בין שני מותגים מתחדשים ובצמיחה והן מפעילויות השיווקיות שבוצעו במהלך השנה הכוללים פעילות תוכן לאוהדים ולשחקנים".

המדור תוהה האם אחרי כל הפסטיבל והחגיגות יישאר לשחקנים גם כח לליגת העל...

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה