אחרי שסיפרנו לכם על כך שזלאטן איברהימוביץ’ נבחר להיות הפרזנטור של חברת ויזה, כעת נחשף גם הקמפיין העולמי של החברה, שישים את השבדי על כל המסכים בזמן המונדיאל.
כן, למרות שהחלוץ המעוטר לא יהיה על הדשא ברוסיה כשחקן, המונדיאל הוא לא אותו דבר בלעדיו. בקמפיין יסייע זלאטן לאוהדים להתמודד עם “חרדת ההחמצה”, או FOMO, קיצור ל-Fear Of Missing Out בו ידאג שלא יחמיצו שום דבר על המסך.
המוצר אותו הוא מפרסם דרך הקמפיין המתוקשר הוא טכנולוגיית תשלום ללא מגע, שיושק ברוסיה וידאג שכולנו נראה את כוכב לוס אנג’לס גלאקסי בכל שידור משחק מהגביע העולמי.