יום שלישי, 19.03.2024 שעה 09:53

עצמאיות

לכבוד חגיגות ה-70, רשימת הנשים העצמאיות של המדור

|

טופ 5

לרגל חגיגות יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, מערכת גליצ’ים החליטה להציג בפניכים 5 נשים מהספורט שמצליחות בזכות עצמן הרבה יותר מהכדורגלן הממוצע. הן יפות, מצליחות והן משלנו! גאווה בכחול-לבן.

מקום 5: ספיר יודשקין

?ספיר יודשקין, הדוגמנית הפרטית של ברק יצחקי ואמא של סול, אחראית על לא מעט קמפיינים, ביניהם מעצבי שיער ובגדי ים. היא עדיין לא הגיעה לאיילון אבל אנחנו צופים לה שלט שמור שם. השנה היא נכנסה גם לעולם הטלוויזיה עם פינה בהגשתה. כל זה והיא עדיין נשארה ילדה צנעה מאשקלון.

ספיר יודשקין (אינסטגרם)ספיר יודשקין (אינסטגרם)
ספיר יודשקין (אינסטגרם)ספיר יודשקין (אינסטגרם)
ספיר וברק יצחקי (שחר גרוס)ספיר וברק יצחקי (שחר גרוס)

מקום 4: מירן בוזגלו

האישה של מאור בהחלט נכנסת למשבצת הנשים היפות והמצליחות בספורט. אמנם הבוזי שלה תפס לא מעט כותרות בעצמו העונה, עם המעבר לחיפה, הפציעה, הניתוחים וכו’, אבל מירן מצליחה בפני עצמה בזכות קמפיינים שזורמים אליה בקצב שיא. שמלות כלה, איפור ועכשיו גם הקמפיין הטרי של חברת ‘פטיש’, וכן, היא לגמרי משלנו.

מירן בוזגלו (אינסטגרם)מירן בוזגלו (אינסטגרם)
מירן ומאור בוזגלו (איציק בלניצקי)מירן ומאור בוזגלו (איציק בלניצקי)
מירן בוזגלו (אינסטגרם)מירן בוזגלו (אינסטגרם)

מקום 3: קורל סימנוביץ’ 

קצת אחרי דור רפאלי (כן כן, היא כמעט היתה הגיסה של ברבור), קורל סימונוביץ, דאז דוגמנית די אנונימית, נכנסה לתודעה חזק אחרי שהכירה את הספרדי סרג’י רוברטו. בין הגיחות למשחקים בליגת האלופות היא קטפה חזק את שוק הקמפיינים בארץ ובחו”ל. בקרוב מאוד היא כבר תהיה אשתו של, ומי היה מאמין שהכל התחיל ברשת אינסטגרם. עוד ישראלית כחול לבן שהגיעה רחוק!

קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו (אינסטגרם)קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו (אינסטגרם)
קורל סימנוביץ' (אינסטגרם)קורל סימנוביץ' (אינסטגרם)
קורל סימנוביץ' (אינסטגרם)קורל סימנוביץ' (אינסטגרם)

מקום 2: שיר אלמליח

היא אמנם לא קשורה כבר באופן רשמי לעולם הספורט, אבל לא ויתרה על קמפיין עם מאור בוזגלו ולנצח נזכור לה את הנישואין לאלרואי כהן (ואת הגירושים). שיר אלמליח כבר לא אשת כדורגלן, אבל נשארה חזק בתודעת הספורט. הקמפיין עם בוזי וגם קמפיין שמלות הכלה של שני גולסה (אחות של), ג’קי או, משרד התיירות ובקיצור שיר אלמליח, הילדה הטובה מקצרין פורחת! כדורגל? רק בחלום.

שיר אלמליח ומאור בוזגלו (אלכס ליפקין)שיר אלמליח ומאור בוזגלו (אלכס ליפקין)
שיר אלמליח (אינסטגרם)שיר אלמליח (אינסטגרם)
שיר אלמליח (אינסטגרם)שיר אלמליח (אינסטגרם)

מקום 1: נטע אלחמיסטר

הסינדרלה הפרטית של רמי גרשון הוכיחה לנו שעם קצת מזל, לוק משגע והמון רצון אפשר להגיע רחוק ובגיל 22 היא רשמית מיליונרית (וצנועה!). הכל התחיל מכמה תמונות בבגדי ים שהיא עצמה עיצבה עם השותפה שלה, ומשם הכל היסטוריה. היום, עם מיליון עוקבים ברשת, היא אימפריה, וזה עוד לפני שדיברנו על השלטים שתפסה באיילון לצד בר רפאלי, קמפיינים לחברות סלולר, הלבשה תחתונה וחברות איפור. נטע אלחימסטר היא אשת הכדורגלן המצליחה ביותר ואפילו ביציעים החליטו להקדיש לה חולצות מודפסות. מלכה.

רמי גרשון ונטע אלחמיסטר (שחר גרוס)רמי גרשון ונטע אלחמיסטר (שחר גרוס)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה