יום שישי, 29.03.2024 שעה 17:13

בכושר שיא

שי זהבי פתחה בלוג בו היא תעניק טיפים לכושר ולתזונה

|

שי זהבי, אשתו של ערן, פתחה בלוג ספורטיבי במיוחד… האישה של כוכב גוואנגז’ו ר.פ תעניק בבלוג שלה טיפים לתזונה נכונה ולפעילות ספורטיבית.

“עד לא מזמן היה לי קשה להגדיר את עצמי, לא בדיוק היה לי מקצוע עיקרי ועשיתי בעיקר הרבה דברים שעניין אותי לדעת. עשיתי תואר ראשון בפסיכולוגיה, למדתי איפור, קורס קונדיטוריה קצר ועוד כמה כאלה ואחרים, אבל אף פעם לא מצאתי את עצמי אומרת - זה הייעוד שלי, את זה אני רוצה לעשות כל החיים”, כתבה שי זהבי בבלוג שלה.

בכושר שיא... (אינסטגרם)בכושר שיא... (אינסטגרם)

“לפני שנתיים בערך אני חושבת שגיליתי את עצמי, התאהבתי באופן ממכר בספורט ובתזונה והתחלתי לסלול את הדרך שלי לשם, התאמנתי, אימנתי, למדתי קראתי והכל למען האהבה הגדולה. עכשיו אחרי שנים של כתיבה למגירה על מי אני, מה עברתי ועל השינוי שהתחולל בי, אני גאה לקחת אתכם להצצה קטנה לעולם שלי, לחוויות שלי ולחלומות שלי”.

תעניק לכם טיפים בקרוב (אינסטגרם)תעניק לכם טיפים בקרוב (אינסטגרם)
הבעל מפרגן? (רונן פדידה) הבעל מפרגן? (רונן פדידה)
מחכים לקבל טיפים כבר (אינסטגרם)מחכים לקבל טיפים כבר (אינסטגרם)
 

זהו זה סוף סוף קורה! הבלוג שלי מוכן במיוחד בשבילכם , איך הכל התחיל ואיך קרה שהתמכרתי לספורט כל זה נמצא כבר עכשיו בפוסט הראשון שלי ואתם מוזמנים להיכנס ולקרוא?? אשמח שתשלחו לי מה מעניין אתכם לדעת ומה הייתם רוצים לשמוע. מקווה שתהנו ?? כנסו עכשיו ??????? הקישור נמצא בביו. ולכל השואלים לגבי הבלוג ואיך ניתן להיכנס לכל הקטגוריות - הבלוג נבנה יחד איתכם , בכל שבוע הוא יתעדכן בדברים חדשים ומעניינים לפי הבקשות שלכם ולכן כרגע לא ניתן להיכנס לשום דבר פרט לפוסט הראשון ?? תמשיכו לעקוב מבטיחה שיהיה מעניין

A post shared by ShayZahavi (@shayzahavi) on

 

??

A post shared by ShayZahavi (@shayzahavi) on

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה