יום שישי, 19.04.2024 שעה 23:58

התנחמו עם וויסקי

שחקני מכבי ת"א התעודדו לאחר ההפסד להפועל רעננה באירוע היוקרתי של ג'וני ווקר

|

שחקני מכבי תל אביב לא לקחו קשה את ההפסד להפועל רעננה ביום שבת האחרון, אז רועי זיקרי כבש את שער הניצחון באצטדיון בנתניה, ובעונה הבאה יפגוש אותם בדרבי התל-אביב במדי הפועל תל אביב…

שחקני הפועל רעננה חוגגים עם רועי זיקרי, דור מיכה מאוכזב (נעם מורנו)שחקני הפועל רעננה חוגגים עם רועי זיקרי, דור מיכה מאוכזב (נעם מורנו)

אתמול, הצהובים הגיעו לאירוע היוקרתי של ג'וני ווקר, מותג הוויסקי שמשמש גם כנותן חסות רשמית ללאונג' ה-VIP הצהוב בנתניה. האירוע התקיים במתחם אביגדור בת"א תחת הכותרת “The art of Blending”, אליו הגיעו מיטב הברמנים הישראלים המתמודדים בתחרות World Class לבחירת הברמן הטוב בישראל, וכן בכירי הקהילה העסקית בישראל.

כוכבי הערב היו ללא ספק השוער הסרבי, פרדראג ראיקוביץ', וחברתו, אנה קאקיץ' המהממת, שמשכו את רוב המבטים כל הערב והצטלמו עם אוהדי מכבי המוזמנים שנכחו באירוע. גם אלי דסה, דור מיכה ואייל גולסה דפקו הופעה, כשגם אבי ריקן הגיע לאירוע, אך הקפיד לחמוק מעין המצלמה. בנוסף, גם נועם גרשוני, המדליסט הפראלימפי של ישראל בטניס, נכח באירוע עם זוגתו.

בין הדרינקים והביסים, התעדכנו הצהובים בתוצאת המשחק שהתקיים בין בית"ר ירושלים לבני יהודה וכמובן החזיקו אצבעות לבני יהודה, אך התאכזבו כשבית"ר ניצחה והורידה אותם למקום השלישי.

צילום: שוקה כהן.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה