יום חמישי, 25.04.2024 שעה 15:58

נפלו קורבן

עוד על סרטון העירום של עדן בן זקן שצולם אצל אלחמיסטר

|

סרטון בו נראית הזמרת עדן בן זקן בעירום, כאשר היא חליפה בגדים דלף והופץ אתמול (ראשון) ברשתות החברתיות. אם זה לא מספיק, התברר לאחר כמה שעות כי החנות בה צולם הסרטון היא של מותג בגדי הים “בננהוט”, בבעלות נטע אלחמיסטר ונועה בני

מיותר לציין כי הזמרת הצעירה והמצליחה, שבסך הכל הגיעה לחנות כדי למדוד בגדי ים לקחה קשה מאוד את דליפת הסרטון, אולם באומץ בחרה לפרסם את שמה ולצאת באמירה חברתית נגד הסרטונים ברשת, כשהיא גם הגישה תלונה במשטרה.

נטע אלחמיסטר ועדן בן זקן (אינסטגרם)נטע אלחמיסטר ועדן בן זקן (אינסטגרם)

"אנחנו המומים מרמת השפל והחדירה לפרטיות שאליה אנשים מגיעים תמורת פרסום או כסף” מסר מנהל היח”צ של הזמרת: “עדן המומה ונפגעה קשות מהחדירה לפרטיותה היא החליטה לאשר את פרסום שמה ואף התעקשה לפרסם את שמה, על מנת שהתנהלות מבישה זו שפוגעת באנשים מפורסמים ולא מפורסמים לא תקרה בעתיד לאף אדם”.

מסתבר כי גם “בננהוט”, ובפרט הדוגמנית וזוגתו של בלם מכבי חיפה רמי גרשון נפלה קורבן, כאשר לדבריה מישהו פרץ למצלמות האבטחה בחנות וכך דלף הסרטון לרשת. מהחנות נמסר: “מצלמות האבטחה של חנות ‘בננהוט’ נפרצו וכולן נפלו קורבן לסיפור עצוב וכואב. מצער שיש אנשים חסרי לב שעושים שעות וימים כדי לפגוע בפרטיותם של אנשים”.

 

בקרוב ????

A post shared by Eden Ben Zaken (@edenben_zaken) on

 

Friday??

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 

????

A post shared by Eden Ben Zaken (@edenben_zaken) on

 

Night out??

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה